عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منختب هفته ۱۰۴

دوستان سلام

این هفته ب علت خرابی اینترنت و...تصاویر منتخب هفته به جای آخر هفته افتاد ساعات الیه هفته بعد...


MD-11شرکت KLM توی یه غروب زیبا...


کابین خلبان ایرباس A-319 شرت هواپیمایی AIR FRANCE


Boeing 747-400

 Cathay Pacific Airways

Touching down on the runway just after sunrise.

تصاویر منتخب هفته۱۰۳

دوستان سلام


امتحانا داره شروع میشه و مین سخته امیدوارم که این ترم اخر هم به خوبی و خوشی تموم بشه...


فوکر ۷۰ برای شرکت KLM


سوپر جت ۱۰۰ سوخو اولین هواپیمای مسافر بری سوخو بعد از فروپاشی شوروی

این هواپیما یک جت با برد کوتاه هست که ظرفیتی حدود ۱۰۰ نفر داره....


 Iran - Air Force

 McDonnell Douglas F-4E Phantom II

Bandar Abbas

Just 10-20 feet above the runway! Taking off for Functional Check Flight

تصاویر منختب هفته ۱۰۲

دوستان سلام

امروز استاد درس family **adjustment به من 5 نمره آخر ترم را داد چون گفته بود اگر فیلم آموزشی بیارین نمره داره منم شرمندش کردم و چندتایی دی وی دی بهش دادم:D




بوینگ 200-737 در کانادای شمالی

از این مدل 737 توی ایران به صورت فعال یکی داریم که رجیسترشEP-AGA هست


737-200 ایران یا همون AGA که یک هواپیمای VIP هست و ایمنی خیلی بالایی داره به علت VIP بودنش


Tupolev Tu-154B-1

Was a governmental aircraft serving Bulgaria's leader during the communist regime - Todor Jivkov (BTJ - Bravo Todor Jivkov).This airplane was sunk 22 meters deep into the Blak Sea as a divers attraction, about 700m off the coast of Varna. This aircraft set a world record for the biggest airframe sunk intentionally. Last flight - LZ9149 on 16.09.1999

تصاویر منختب هفته ۱۰۱

دوستان سلام


امیدوارم که هفته خوبی درپیشرو داشته باشین


 T-Bird #5 selects full afterburner under stormy skies, unleashing over 29,000 pounds of thrust...


 First flight was on February 14, 1983 as F-WZML, then with Egypt Air as SU-GAA, JAS and JAL as JA8369 until 2004. Later with Mahan Air as EK-30039 and on October 27, 2007 given to Iraq as a present from the Iranian government. Appologies for the low quality, as the photo condition was terrible