عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۲۲

دوستان سلام


اینم تصاویر این هفته که من خیلی دوستشون دارم


فانتوم های نیروی هوای روی خلیج همیشه فارس ....
این عکس به من احساس خاصی میده نمیتونم بگم ولی خیلی دوست داشتم از توی کاکپیت این هواپیما خلیج فارسو ببینم


بازم فانتومهای ایرانی خیلی دوستشون دارم و هر وقت که یه عکس از فانتوم های ایران میبینم یاد اون خاطره خوبی میفتم که به من اجازه دادن برم و این خوشگلارو از نزدیک ببینم.....


علاقه من به فانتوم از بچگیم شروع شد و هر روز هم بیشتر میشه یادمه وقتی ۶ سالم بود فیلم دایره سرخ روی پرده سینماهای تهران بود و برادرم منو برد تا با هم این فیلمو ببینیم از اون به بعد من فانتومو شناختم و همیشه دوست داشتم اطلاعاتمو دربارش زیاد کنم....


نمایش هوایی با جتهای آکروباتیک....


بعد نوشت:دوستان من فانتوم رو برای این دوست دارم که سرعت بالای داره و به قول معروف من توی نگاه اول عاشقش شدم ولی من هم از جنگ و خونریزی بدم میاد و از این که فانتوم یه ماشین جنگی هست ناراحتم اگر هم به تصاویری که توی وبلاگ گذاشتم دقت کنید هیچ هواپیمای شکاری را مصلح نمیبینید.

مردان آتش چگونه اند؟

دوستان سلام 

میخوام توی این پست یکمی از آتش نشانهای عزیز بگم... 

 

 

آتش نشانها اول از همه مردهایی محکم٬ قوی٬دلسوز و باهوش هستن 

محکم و قوی هستن چون کارهای سخت انجام میدن و اصلا به روی خودشون نمیارن که خسته شدن....نجات جون افراد از ساختمانی که داخل آتش میسوزه ... من با چشمای خودم دیدم که وقتی میفهمن که توی ساختمانی که داره در آتش میسوزه یک نفر هست سریع تجهیزات لازمه را برمیدارن و به کمک همنوع خودشون میرن بدون هیچ چشمداشتی و به نظر من این یعنی انسانیت... 

از کارهایی که میکنن اینه که وقتی به صحنه تصادف میرسن قبل از هر چیز شتابان به سمت اتومبیلی که تصادف کرده میرن و باطری اونو از دور خارج میکنن در حالی که احتمال داره همون لحظه بنزین نشت کرده باشه و جرقه و.... 

خیلی از جاها دیدم وقتی که به صحنه حادثه ای میرسن که قبل از رسیدننشون افرادی فوت شدن با این که صحنه ناراحت کنندس ولی برای نجات جون بقیه میرن و اجازه نمیدن که این صحنه ها روی روحیشو تاثیر بذاره و تمرکزشونو بهم بزنه و کارشونو به بهترین شکل انجام میدن. 

از فدا کاریهاشون هرچی بگم کم گفتم....   

و اما از هوش اونا که هر وسیله و دستگاه را در هر جایی برایش مورد استفاده جدید درست میکنند چون بعضی از مواقع واقعا ابتکار عمل است که جون چند نفر را نجات میده.. 

 

از کار و ماموریت هم که بیایم بیرون و به محیط گرم و صمیمی ایستگاه بریم انسانهای فوقولاده خون گرم و خودمونی و خاکی هستن... خیلی هم شوخی میکنن که برای دادن روحیه به خودشون و دوستاشونه... 

 من از این که گاهی وقتا در کنار این انسانهای خوب هستم واقعا خوشحالم و به این که یک عضو کوچک از خانواده ۱۲۵ هستم افتخار میکنم و آرزوی من این است که توی ماموریت در آتش نشانی و در حال خدمت به هموطنانم بمیرم.... 

 

اینم چندتا عکس از آتش نشان های زن و داوطلبان 

 

 

 این خانمها اولین آتش نشانهای زن ایرانی هستن  

 

 

آتش نشان های داوطلب در حال تمرین  

 

اینم آتش نشانهای داوطلب خانم... 
یه روز که مارو بردن ایستگاه۳۶ که مانور خانمها رو ببینیم و یکمی از اونا تلاش و یاد بگیریم که واقعا هم قشنگ و بدون عیب کاراشونو انجام میدادن من که محو عملیات ترکیبی اونا شده بودم دوستم بهم گفت علیرضا باور کن اگر شوهرای اینا بدونن که اینا این کارا رو میکنن سه طلاقشون میکنن و شروع کرد به مسخره بازی فقط همینقدر بگم که از بس اون روز خندیده بودم که خودمو به زور به ماشین رسوندم که برگردم ایستگاه خودمون....

تصاویر منتخب هفته ۲۱

دوستان سلام






خوب دیگه موتور گاهی وقتا کاربردای متخلفی داره و همش هم برای ایجاد نیروی جلو برنده نیست!!!!!

سی-۱۷ من این هواپیما رو دوست دارم چون خیلی بزرگه و جزو گرون قیمت ترین هواپیماهاست


چیزی ندارم بگم جز این که ایران نیست و این هم پلیس زد شورش نیست!!!!


نکن معراج نکن عزیزم خوب تو که بلد نیستی برای چی هواپیمارو به این روز میندازی؟؟؟

تصاویر منتخب هفته۲۰

 اینم تصاویر منتخب این هفته که نمیشد ازشون گذشت

پ.ن:به محسن جان دوست عزیزم (ترانه سرا)هم غم درگذشت مادرشونو تسلیت میگم

 

 

اینم آخر و عاقبت ما یعنی۳۰ سال دیگه منم اینجوری میشم!! 

 

 

آقا خم نشو عوارض جانبی داره ها(ایکون علیرضا که خیلی شیطون شده) 

 

اگه گفتین این هواپیمایی که این صحنه قشنگو درست کرده چیه 

درست حدس زدین توپولوف  

هنوز هستم... (عدسه)!!!

دوستان سلام

یکمی سرما خوردم و نمیتونم زیاد با کامپیوتر کار کنم ....بعدا جبران میکنم