عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

سوالات ذهن من!؟(قسمت اول)

 دوستان سلام  

راستشو بخواید یه مطلب طنز داشتم ولی گفتم ولش کن (آخه مغزم داشت هنگ میکرد)و این مطلبو نوشتم 
 

آخه چند وقتیه که بد جوری ذهنمو در گیر کرده!!؟؟ 


 

من چندتا سوال داشتم حالا بماند که بهترین جواب یه جایزه داره!!! ولی میخواستم یه جواب درست و حسابی بگیرم برای همین اینجا  مینویسم می خواستم بدونم برای چی آخر آرزوی یه دختر ازدواج وبعد مادر شدنه برای چی به موفقیت های شغلی بالا به پیشرفت در زندگی تنها زندگی کردن برای چی دوست ندارن اینارو تجربه کنن

من میدونم که همیشه استثنا وجود داره و بازم میدونم که زنهایی هستن که تنها زندگی میکنن (ولی بیشترشون مطلقه هستن و ازدواج را تجربه کردن)

بالاخره هر فردی توی ذهن خودش یه برنامه ای برای زندگیش داره  دخترا  تا اونجایی که من میدونم ادامه تحصیل و ازدواج در کنارش بامرد رویاهاشون(نیاید تو کامنت دونی بگید .....من تصور خودمو میگم دوست دارم نظر شمارم بدونم ولی به افکارم لطفا توهین  نکنید ولی انتقاد بکنید)

ولی باورکنید من برای آیندم به همه چیز فکر میکنم جز ازدواج نمیدونم چرا شاید بگید مشکل روحی روانی داری (ولی مشکل جنسی و جسمی ندارم )ولی من به ازدواج فکر هم نمیکنم..
تا الان هم به نیمه گمشده و اینجور چیزا و کامل شدن مرد در کنار زن و...هم اعتقاد ندارم
ولی دخترایی رو میبینم که برای پسری که تو زندگیشونه هر کاری میکنن و جالبیش اینجاست که پسره یک دهم اون کار را هم برای اون جبران نمیکنه!!؟؟

نمیدونم چرا مردم دارن عین فیلما زندگی میکنن این مثالی که میزنم با چشمای خودم دیدم...
دختره به خانوادش پشت میکنه به خاطر دوست پسرش... و پسره چیکار میکنه به حرفهای مادرش گوش میده و مادر پسره هم تا میتونه به دختره توهین میکنه خوب یعنی چی؟؟!!
یه مثال دیگه یه بار که با دوستام داشتیم تو خیابون میرفتیمیکدفعه صدای دادوبیداد بلند شد برگشتیم ببینیم چه خبره دیدیم یه دختر و پسر جوون هستن پسره هرچی از دهنش در اومد به دختره فت جلوی جمعیت تو گوشش زد آخرش میدونید چی شد؟؟
پسره با یه لحنی که من شرمم شد که اونجا ایستاده بودم به دختره گفت بیا برگردیم خونه و دختره هم خیلی راحت سرشو انداخت پایین و رفت...
من به اینم فکر میکنم که چرا اون دختر پسررو ول نکرد شاید پول توی جیبش نبود شاید کسی رو نداشت ولی چرا باید ایقدر به اون پسر رو بده که اینجوری باهاش صحبت کنه و تمام خانوادشو تو خیابون بالاپایین کنه!!
من میدونم که دخترا از نظر عاطفی بع تکیه گاه احتیاج دارن.....
من میدونم که دختراگر تنها باشه و بخواد تنها زندگی کنه مردم چی میگن  و به چه چشمی بهش نگاه میکنن....

ولی به نظر من باید جلوی مردهایی که پررو شدن و گرفت  من خودم پسر هستم ولی گاهی وقتا از بعضی کارهای پسرا متنفر میشم
نظر استاد اندیشه:میدونید استاد اندیشه ما در این باره چی میگفت ،میگفتاونا احتمال گناهشون بالا هست حتی با جن ها(خیلی خرافاتی بود از اون آدمایی بود که به خودش نمک ترکی آویزون میکنه)و میگفت زنا درعدالت کامل هستن در این کشور اسلامی چون مهریه دارن و عرصیه هم کمتر میبرن پس اینا همو کامل میکنه....
فقط نگاه کنید به حرفای کسی که میگفت دکترای حقوق داره و استاد دانشگاه بود و به ما اندیشه درس میداد که جز خرافات و جزوش چیز دیگه ای یاد ما نداد(البته درباره دفتر یه جن گیر ماهر به اسم فائزه خانم هم خیلی حرف میزد)

چرا باید از دخترا سواستفاده بشه؟؟؟؟من پارسال برای کار به شرکتی رفتم خوب کارمن کارای دفتری بود برای همین میزم کنار منشی شرکت که یه دختر 23 ساله بود...
میدونید روز اول چی دیدم؟؟!!
وقتی یکی از کارمندا درب دفتر مدیر را باز کرددیدم زیرسیگاری پرت شد به سمت در بعد اون همکارم اومد گفت چرا نگفتی خانم فلانی تو دفترشه گفتم برای چی گفت(دیگه روم نمیشه بگم خودتون بفهمید)
من همون روز اونجا رو ول کردم و اومدم بیرون پدرم گفت برای چی ول کردی روم نشد بهش بگم گفتم بیشترشون سیگاری بودن ومن هم از سیگار بدم میاد دلیل من این بود!!!! (ولی فکر کنم بابام خودش از طریقه دروغ گفتنم فهمید)

اینم بگم که لال از دنیا نرم این جنس مونث به خودشونم اعتماد ندارن!!!
وقتی میگن فلانی داره مستقل زندگی میکنه یه جوری به هم نگاه میکنن انگار طرف کسی رو کشته و ما خبر نداریم!!
 

عید سعید فطر هم بر همگی مبارک باد

بعد نوشت: دوستان من یادم رفت که بنویسم این پست دو قسمتی است و قسمت بعد به پسرها اختصاص دارد!

تصاویر منتخب هفته ۱۳

دوستان سلام 

اول یکمی از صحبتم با یکی از دوستامو مینویسم بعد هم تصاویر منتخب 

بایکی از دوستام صحبت میکردیم و حرف رسید به رشته من و کارش در آینده  

 

عرفان:علریضا هواپیما برای فاضلابش مخزن داره 

من: خوب معلومه این چه سوالیه مگه قطاره!! 

عرفان:کار تخلیه این مخزن رو چه گروهی انجام میده 

من :نمیدونم 

عرفان:کار گروه شما که نیست 

من:سکوت 

عرفان:چه شغلی بود تو انتخاب کردی 

من:عاشق رشتم هستم موتور هواپیماو.... 

عرفان:آره اون قسمتشم دوست داری؟؟؟ 

منم یه پسگردنی با حالت شوخی به دوستم میزنم و هر دو با هم میخندیم 

 بعد نوشت : اینم کامنت قشنگ معراج:
سلام-به دوستت بگو کسی واسه خالی کردن مخزن...چندسال درس نمیخونه.هیچ دانشگاهی هم واسه این کار کلاس درسی نداره
کار ما نیست کار خدمات فرودگاهه ربطی به کار فنی هواپیما نداره.بریم سره بحثه خودمون:
خوب اتفاقا سعدی واسه عشقت فانتوم شعر داره که تقدیم میکنم=
منو فانتوم چه ساده رفتیم برباد*فانتوم نام منو چه زود بردی ازیاد
روزکارم گله از فانتوم شده است*من بگویم فانتوم بخندی شده است
ازدلم یادی نکردی فانتوم بیمعرفت*شاید تقصیره تو نیست بنزینت سهمیه بندی شده است*******

 

تصاویر این هفته مربوط به ایر شو میباشد  

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

ادامه مطلب ...

۲۰بویینگ یا ۲۰پیکان

آدم گاهی وقتا خبرایی میشنوه که اگر توش تخصصی نداشته باشه خیلی راحت باور میکنه ولی اگر یکمی در بارش اطلاعات داشته باشه خندش میگیره!!

فارس نیوز خبری رو نوشته بود که یک منبع  آگاه با خبرنگار بخش اقتصادی این سایت صحبت کرده و گفته که اوبامابعد از انتخاب دوباره ریس جمهور ایران!!پیشنهاد داده که تعداد 20فروند بویینگ نو و مدل 2008و2009(مگه پیکانه)!!!! از رنج قیمت 75 تا120 میلیون دلار به ایران بده خوب مردم خوشحالن که دیگه خبر سقوط توپولف را نمیشنون ولی من میخوام یکمی به درک این مطلب کمک کنم.
خوب همه میدونیم که هواپیما پیکان نیست که امروز بری کمپانی بگی مدل امسال میخوام فردا پلاک شده بهت تحویل بدن.
ساخت یه هواپیما بسته مدلش چندین ماه طول میکشه ایرلاینها برای خرید یک هواپیما شاید 5 سال وقت میزارن
چون ماشین نیست که رانندگی بلد باشی بشینی پشتشبخش پشتیبانی قطعات هست آموزش پرسنل تعمیر و نگهداری هست ،پرسنل پروازی هم آموزش میخواد حتی مهماندارا اگر دلیلشو خواستین بگین براتون توضیح میدم ولی الان احتیاجی نمیبینم

شاید شما بگید 747که 747 هست ولی من میگم مدل به مدل فرق داره4 مدل اصلی داره و چندین مدل فرعی مثلا 400-747 به 400Rو400FRو...تقسیم میشه که همشونم میگن 747ولی برای هر کدوم آموزشهای خاص خودشو میخواد تا پرسنل بتونن باهاش کار کنن
نکته بعدی این است که شرکت بویینگ که تمام کارهای تحقیقاتی خودش را تو سایتش (سایت بویینگ) مینویسد  فکر کنم این ماجرا را هم باید بنویسد چون داخل سایتش تعداد سفارش و زمان دریافت سفارش و زمان تحویل مشخص شده است.
من یک مثال کوچکتر میزنم شما همین فردا برید ایران خودرو بگید من  یک 206 با رنگی که سفارش میدم و نوع اسپرتی که مدنظرمه میخوام ببینید بهتون کی میگن بیاید برای تحویل حداقل 6ماه دیگه خوب این که ماشینه و روزی ده ها از اون تولید میشه پس برای یه هواپیما خودتون حساب کنید.

در پایان اینم بگم که وزیر راه به طور غیر مستقیم این خبر را تایید کرده و وزارت امور خارجه این خبر را تکذیب کرده!!!!!!!!!!!!!!!
بعد نوشت:یه کامنت خیلی قشنگ آقا معراج نوشت حیفم اومد تو کامنت دونی بمونه شعرشم قشنگه!!!
سلام-سعدی اتفاقا یک شعر در همین مورد داره که تقدیم میکنم=
ای برادر بوئینگ کی بود مانند پیکان*که امروز تو روی بازارو گیری ۲۰تا از ان-خدا رحمت کنه سعدی رو اون زمان شعر گفته واسه این زمان کاربرد داره


بعد نوشت بعدی:همین الان خبری خوندم که وزیر راه حرف خودشو تکذیب کرده و گفته اینا ساخته ذهن خبرنگارانه واقعا شایعه تو این مملکت چه میکنه!!!!!!!!!!!

دروغ

یه نفر میگفت وقتی مخوای دروغ بگی اینقدر بزرگ بگو که خودتم باور کنی....
چند وقتیه از این دروغا زیاد میشنوم  و نمیفهمم که این دنیا ارزششو داره یا نه که این دروغها رو بهم بگیم؟؟!!!

پ.ن1:انگار مشکلی برای سایت 4SHARED.COMپیش اومده و عکسای وبلاگم نمایش داده نمیشه
پ.ن2:از این پست هر چیزی که دوست دارید برداشت کنید فقط تو کامنت دونی چیزی ننویسید که اینجا رو تخته کنن بره پی کارش

تصاویر منتخب هفته۱۲

دوستان سلام 

الان یک عدد علیرضای دست به گردن داره برای شما تایپ میکنه خوب من از نردبان بالا رفته بودم که ... 

چشمتون روز بد نبینه یه دفعه دیدم تو هوا دارم میچرخم مثل این که یه ۲۵تومنی بندازی بالا برای شیر یا خط  

و با دست افتادم روزمین ... 

خوب دستم شکست ولی کوچیک خدارو شکر چون میتونست از این بدتر باشه و من از اونطرف از طبقه دوم پرت بشم وسط کوچه!!؟؟ 

 

خوب خیلی پر حرفی کردم تصاویر منتخب این هفته هم خیلی قشنگه  

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطاب بروید

 

 

عشق من فانتوم (فکر کنم آخرشم با یه گردان فانتوم عروسی کنم!!!)

ادامه مطلب ...