عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

امتحان فیزیک مکانیک

خوب باید بگم من دانشجوی  تعمیر ونگهداری هواپیما هستم
امروز امتحان فیزیک  مکانیک داشتیم  وای که من عاشق استادهای دلسوزی مثل استاد فیزیکمون هستم استاد ما فکرکرده  بود برای خودش باید سوال طرح کنه  وای چه سوالایی داده بود اگر به فرمول وچرت وپرت نویسی  نمره بده شاید  بتونم زورکی قبول بشم  
برای این امتحان خیلی خوندم  صبح فول بودم رفتم دانشگاه  وقتی برگه امتحان را جلوم گذاشتن  سوال 1 رادیدم  بلد نبودم  (ولی فرمولاش همراهم بود )
سوال2 که اصلا  بلد نبودم


سوال3 وای خدای من جایی که استاد گفته بود نمیاد  یعنی اثبات فرمول
سوال 4 کامل بلد نبودم
سوال 5 بلد بودم
سوال 6 عجب سوال نفسگیری بود پدرم دراومد  با کلی تقلب قسمت الف را حل کنم

 

خلاصه امتحان بدی بود
ولی دوستان میخوام یه انتقال تجربه هم بکنم
همه میدونیم که  خانمها از سوسک  میترسن خوب این برای جلسه امتحانی که مراقب آن خانم باشد عالی است  من هم با فکر بسیار  به این نتیجه رسیدم که  یک عدد  سوسک پلاستیکی کار راه میندازه  ولی فکر شیر زنها را نکرده  بودم  یکی از مراقبین را میدانستم از سوسک خیلی میترسه اصلا برای اون برده بودم ولی اون تا سوسک را دید رفت وبه اونیکی گفت واز سالن رفت بیرون اونیکی هم که من را میشناخت به روی مبارک نیاورد که  بابا یه شبه سوسک اونجا افتاده ....
خلاصه دوستان امروز به من ثابت شد که روی یک ماجرا  100درصد حساب نکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
معراج جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام علی جان مبارکه****
میگم از عموهوشنگ نمی نویسی؟
به قوله پیرزنه استادتون کدوم؟؟؟شمارو اینجوری بار اوورده

معراج سلام
استاد ما همونه که به ما یاد نداده از درخت پارک مردم (پارک خصوصی )بالا نریم
بازم اینطرفا بیا کلبه درویشی مارا نورانی کردی
بای

پیام از کرج چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام علی جان.خوبی؟ من خیر سرم پیدا شدم.همین الان که ساعت 12 شب روز دوشنبه 22 تیر جناب مدرسی به من زنگ زد و گفت با شما تماس بگیرم.در سایت جناب مدرسی در چند تا کامنت علت غیبتمو توضیح دادم .علی جان خیلی ازت ممنونم که پیگیره کارم بودی.میدونم خیلی دیر شده چون دوره ی اموزشی از شنبه 20 تیر شروع شده.این شماره ی من:09365141621 علی جان جناب مدرسی قراره فردا ظهر بهت زنگ بزنه اما شما اگه خواستی با خودم حرف بزنی هر ساعت از شبانه روز که بود زنگ بزن من بیدارم.....اینم ایمیلم:VAHIDIE@YAHOO.COM چاکرتمممممم

مجید شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

اما نتیجه امتحان فیزیک :اکثر بچه ها قبول شدن به جز ۲۵ نفر که اونا هم زیاد به چشم نمیان (البته از کل کلاسمون که ۲۸ نفره)

بله دیگه ما اساتید مجربی داریم (بزنم به تخته)

محمد جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ http://wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
دوست داشتی یه سری هم به ما بزن
مطالب جالبی دارم از جمله:
ترفندها و آموزشهای ارسال اس ام اس مجانی و مکالمه رایگان
هک کارت تلفن و کارت شارژ
دریافت دعوت نامه و ارسال اس ام اس نامحدود از اینترنت
آموزش کاربردی و تضمینی ورود به جمع ثروتمندان
آموزش افزایش تضمینی آمار بازدید یا فروش
پس بهم سر بزن
wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com
اگر هم مایل به تبادل لینک با من هستید منو با نام
ورود به جمع ثروتمندان و دانلود بسته درآمدزایی

لینک کرده و در قسمت نظرات وبلاگم بگید تا منم شما رو لینک کنم
همچنین با بازدید از بنرهای تبلیغاتی در وب مارو خوشحال کنید
در ضمن برای افزایش چشم گیر وبلاگت و همچنین مشاهده کدهای آپدیت آنتی ویروس نود 32 لینک باکس مارو در پست اول وبلاگم در سایتت بزار. اینطوری هم لینکت ثبت میشه و هم به جامعه وبلاگ داری کمک میکنی. پس توهم به نوبه ی خودت اقدام کن و از مدیران وبلاگها حمایت کن. البته ناگفته نمونه با این کار اعتبار وبلاگت توی موتورهای جست و جو هم بالا میره و بازدیدت واقعا بالا میره.
با تشکر
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد