عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصویر منتخب هفته ۱

 

 

دوستان سلام 
برای آخر هفته ها میخواهم یک تصویر منتخب خودم را قرار بدم که شما هم حال کنید 
دوستان نظر فراموش نشه

نظرات 4 + ارسال نظر
1pars.com جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

بزگترین مجله اینترنتی و بزرگترین چت ایرانی
WWW.1PARS.COM

مهسا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://miyaneh6.blogfa.com

سلام وبلاگت خیلی قشنگه و امیدوارم بهتر از این هم بشه
این ۲ تا عکسی که گذاشتی واقعا فوق العاده اند
راستی من با عمو بهروز (یادداشت های یک خبرنگار) دوستم واقعا ایشون یک فرشته اند و خیلی متواضع و مهربون هستند خدا برای خانوادش حفظش کنه
خوش به حال نوه هاش که پدربزرگ به این مهربونی دارند

مهسا خانم سلام
خوشحالم که از وبلاگ من خوشت آمده عکسها هم قابل نداره
در باره عمو بهروز باید بگم ایشون دوست خوب همه جوانها هستند وهمه ما را راهنمایی میکنند
راستی مهسا جان ممنون میشم اگر درباره نوشته هام من را راهنمایی کنی
بای

الی جون پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

هیچی
همینطور خواستم بگم اینجا هم اومدم!!!

به سلامتی

محمد پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://hadiabadan.blogfa.com

وبلاگتون فوق العاده است
موفق باشید

ممنون چشماتون قشنگ میبینه

شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد