عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

پرواز در ارتفاع ۱متری روی در یای عمان

 

 

 

امیر خلبان حسین چیت‌فروش سخنگوی رزمایش هوایی میلاد نور ولایت که به مدت سه روز از اول تیرماه در منطقه عمومی دریای عمان و جنوب کشور برگزار شد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس در خصوص دستاوردهای ویژه و مهم این رزمایش با اشاره به پرواز جنگنده‌های مختلف در ارتفاع پایین و در سطح دریا و هماهنگی نیروی هوایی و دریایی ارتش، اظهار داشت: نوع هماهنگی در این رزمایش با نیروی دریایی به این دلیل است که هواپیماهای ما در سطح دریا و در ارتفاع بسیار پایین پرواز می‌کنند و به همین خاطر هر لحظه امکان وقوع رویدادی خاص وجود دارد که به کمک نیروی دریایی احتیاج داریم.
چیت‌فروش ادامه داد: پیش از برگزاری رزمایش، اطلاعاتی به نیروی دریایی داده شد و از آنجایی که مسیر پرواز جنگنده‌ها طولانی است باید با هماهنگی کامل سیستم‌ها و شناورهای مخصوص، سیستم‌های ارتباطی و فرکانس‌های مختلف در دریای عمان و دریای آزاد در این رده، با نیروی دریایی صورت بگیرد که این امر به خوبی در این رزمایش انجام شد.

* اولین تمرین حضور جنگنده‌های F14 در نقطه درگیری

وی در خصوص پرواز و اسکورت جنگنده‌ها توسط شکاری بمب‌افکن‌های F14، این امر را برای اولین بار و یک تمرین ویژه دانست و خاطرنشان کرد: در طول 8 سال دفاع مقدس نیز از این تاکتیک استفاده نکردیم اما امروز به دلیل تهدیدات مختلف، احتیاج به پوشش کامل جنگده‌ها با استفاده از رادارهای قوی، آمادگی بالا و پوشش کامل در ارتفاع زیاد داریم که این تاکتیک با موفقیت انجام شد و جنگده‌های F14 تا روی هدف، دیگر جنگنده‌ها را اسکورت کامل کردند در حالی که در گذشته جنگده‌های F14 وارد نقطه درگیری نمی‌شدند.
معاون نیروی هوایی ارتش، آمادگی بسیار بالا و ارتقاء توان این جنگنده‌های بسیار مهم را از جمله اخبار قابل توجه رزمایش میلاد نور ولایت اعلام کرد.

* به دنبال پرواز جنگنده‌ها در ارتفاع یک متری سطح دریا هستیم

چیت‌فروش پرواز 700 کیلومتری انواع جنگنده‌ها در ارتفاع پایین در سطح دریا را یکی از بزرگترین دستاوردهای نیروی هوایی ارتش در این رزمایش عنوان کرد و افزود: اصولا بخش مهمی از تهدیدهای پیش‌روی کشور، دریاپایه است در حالی که در گذشته روی خشکی بودیم و این قابلیت یعنی پرواز طولانی مدت در سطح دریاها به عنوان یک تجربه جدید و مهم برای خلبانان ما مطرح است.
وی ادامه داد: در گذشته پرواز‌های با برد کوتاه بر روی دریا انجام می‌شد اما امروز این پرواز‌های طولانی یعنی 700 کیلومتر با ارتفاع پایین صورت می‌گیرد تا خلبانان ما بتوانند با استفاده از قابلیت‌های جسمانی و فیزیولوژی هوایی به انجام این ماموریت مهم بپردازند.
وی با تاکید بر ادامه این تمرینات در آینده، خاطر نشان کرد: با ادامه این کار باید خلبانان ما بتوانند در کف دریا حرکت کرده و در ارتفاعات چندپایی و حتی یک متری سطح دریا برسند چرا که راداری در دنیا وجود ندارد که بتواند این جنگنده‌ها را در این سطح به درستی ردیابی کند.  

منبع :تیک آف  

(البته میگن یک فروند فانتوم هم در این رزمایش سقوط کرده وخلبان وکمک آن هردو جان باختند)

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست شما شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?i=36036
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?i=36036
http://www.oxinads.com/?i=36036
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید

با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

دوست من سلام خوشحالم که از وبلاگ من خوشتان آمد ولی یک نکته را باید بگویم آن هم این است که من این وبلاگ را برای کسب درامد نساخته وبرای دل خودم است
باز هم از راهنمایی شما تشکر میکنم

فرزاد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ

همچین چیز رایگانی تو عمرت دیدی؟ [نیشخند][تعجب]
-----------------------------------------------------------------
1500 مگابایت معادل یک و نیم گیگابایت فضای رایگان
ماهیانه 100 گیگابایت پهنای باند
دارای cPanel اختصاصی
قابلیت ایجاد و طراحی وب سایت به صورت آنلاین
تعداد 5 تا دیتابیس MySQL
پشتیبانی از PHP5 , CGI , Perl, IMAP
آدرس FTP اختصاصی
تعداد 5 آدرس ایمیل
قالبهای آماده
قابلیت ایجاد subdomain به تعداد 5 عدد
پشتیبانگیری از وب سایت و امکان بازگرداندن آن
قابلیت ارسال مطلب بروی سایت
قابلیت پسورد گذاری روی وب
سرویس Redirect
و ...
من خودم از این هاستینگ استفاده میکنم و راضی هستم .
ممکن هست در مراحل ثبت نام کدی ازتون خواسته بشه که از طریق تکه برنامه کوچکی به نام ip_confirm بدست میاد که شما بایستی اون رو دانلود کنید . لازم به ذکر است این تکه برنامه فقط جهت شناسایی IP شما هست . اگر هم کدی ازتون خواسته نشد که چه بهتر ....
در هر صورت اگر موفق به ثبت نام شدید باید یک ماه اول اکتیو باشید یعنی از پهنای باند اختصاص داده شده هر چقدر هم کم استفاده کنید . که میتونید دو سه روز یه بار یه عکسی ، چیزی آپلود کنید ... وگرنه اکانتتون غیرفعال خواهد شد .
اگر دامین شخصی دارید (مثلا yourname.com) ، اون رو توی کادر مربوطه مرحله ثبت نام وارد نکنید!! چون اکانتتون به دلیل داشتن دامین غیر رایگان بعد از چند هفته در هر شرایطی باطل خواهد شد .

آقا فرزاداز راهنمایی شما ممنونم

محمد چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
خواهشن این نظر رو کامل و با توجه بخون

اگر مایل به دریافت جدیدترین ورژن نرم افزار ارسال نظر به وبلاگها ( بلاگفا – میهن بلاگ – بلاگ اسکای) به ما سر بزنید.
توجه کن که بهترین راه واسه افزایش فروش یا بازدیدکنندگان وبت همین اسپمرها هستن.

ممنون میشم اگر بعد از ورود به وبلاگم یکی از تبلیغات گرافیکی سمت چپ وب رو نگاه کنی و به ما کمک کنی.

اگرم دعوت نامه واسه ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت رو میخوای بازم به ما سر بزن. و مهمتر از همه اینکه:

آیا به کسب درآمد از اینترنت اعتقاد نداری و یا راههای زیادی رو امتحان کردی و به پول نرسیدی؟
پس گوش کن
ایندفعه وضع یکم تغییر کرده.
اصلا لازم نیست روی تبلیغات کلیک کنی و یا اینکه زیرمجموعه بگیری و یا در سایتهای گفته شده ثبت نام کنی و در آخر هیچ پولی نگیری.
اصلا نیازی به حساب بانکی خارج از کشور ندارید. و حساب داخلی کافیه
اصلا به سایت یا ارگان دیگه ای وابسته نیستید و درآمد شما فقط به کار خودتون مربوطه.
میتونید در حالت آفلاین هم کسب درآمد داشته باشید.
میتونید درآمد ماهانه ثابت داشته باشید و برای شروع با روزی 2 ساعت 500 هزار تومان حقوقتون میشه.
برای اطلاع بیشتر از این محصول به وبلاگ من سر بزنید
wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

در ضمن من روشهایی ابتکاری واسه کسب درآمد از اینترنت دارم که واقعا جواب میده و به دلیل اینکه پخش نشده کاملا مطمئنه. در ضمن با ورود به وبلاگم میتونید جدیدترین جزوه های کسب درآمد از اینترنت رو دانلود کنید و نکته دیگه اینکه نویسنده جزوه ها خود منم و پیشنهاد میکنم تا پخش نشده کارت رو شروع کنی. توجه کن که به من جواب داده، پس به شما هم جواب میده........

ممنون میشم اگه نظرتون رو در قسمت نظرات بگین.
اگر هم مایل به تبادل لینک با من هستید منو با نام
$$دانلود بسته درآمدزایی CN 3- دانلود جدیدترین ورژن بلاگ اسپمر$$

لینک کرده و در قسمت نظرات وبلاگم بگید تا منم شما رو لینک کنم
با تشکر
یا علی

آقا محمد سلام
من وبلاگمو برای درآمد نساختم برای دلمه پس من یکی رو بیخیال شید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد