عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

من و درقلب آتش

 

امروز ظهر وقتی برای استراحت سرم را روی میز گذاشتم پلکهایم روی هم رفته بود که با صدای زنگ موبال ...

بلند شدم وجواب دادم  یک مرد میان سال گفت از ایستگاه۳۱ آتش نشانی تماس میگیرد یکدفعه یادم افتاد که برای آتش نشان داوطلب ثبت نام کرده بودم وقتی آن آقا صحبت میکرد من بی اختیار یاد سریال در قلب آتش افتادم که چقدر دوست داشتم یک بار آن لباسها را بپوشم و خودم را درلباس آتش نشان دیدم که دارم مردم را نجات میدم یکدفعه بااین جمله که آن فرد به من گفت پس ساعت ۴ در ایستگاه ۳۱ منتظر شما هستیم به خودم آمدم ...  

 

 

وای خدای من چقدر ذوق داشتم فوری اصلاح کرده و کارام را کردم و راس ساعت ۳:۲۰ از خونه زدم بیرون وساعت ۳:۵۰ در ایستگاه بودم یک آتش نشان من را به اتاق آموزش راهنمایی کرد در راهرو که میرفتم دور وبرم را خوب نگاه میکردم (مثل آدمای ندید بدید)بعد از کمی انتظار مسئول آموزش گروه ما آمد و در باره آتش نشان داوطلب توضیح داد وگفت چند ساعت کلاس داریم ودوره ما چقدر طول میکشه و.... 

بعد که گروه بندی شدیم من در گروه ناجی ۱ افتادم وبعد از پذیرایی مرخص شدیم من از روی فضولی رفتم وجاهای مختلف ایستگاه را دیدم ولی یه چیز جالب برای من این بود که آتش نشان های آنجا وحتی فرمانده پایگاه خیلی آدمهای صمیمی بودند و بچه های داوطلب را تحویل میگرفتند 

دوره آموزشی من (گروه ناجی ۱)از ۱۳ تیر شروع میشه وتا ۳۰ مرداد ادامه داره واین یعنی ترم تابستون بای بای خوب بهتر شد چون تعداد کمی از دوستام ترم تابستون بر میداشتن حالا ببینیم چی میشه  

خاطرات دوره آموزش را هم حتما مینویسم  

نظرات 2 + ارسال نظر
معین شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام از وبلاگت خوشم اومد اگه خواستی با من تبادل لینک کنی ابتدا لینک منو با عنوان بزرگترین وبلاگ در زمینه بازی لینک کن بعد بیا تو وبلاگ من از طریق فرم نظرات منو خبر کن که منم شما رو با هر عنوانی که خواستید لینک کنم.
با تشکر.
آدرس وبلاگ : http://www.gameandmusic.blogsky.com

معین عزیز سلام خوشحالم که از وبلاگم خوشت اومد
چشم حتما اگر خواستم مزاحم میشم

مهسا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ http://miyaneh6.blogfa.com

سلام دوست عزیز

ممنون وبلاگ منو لینک کردید من هم وبلاگ شمارو لینک کردم

خواسته بودید در مورد وبلاگ نویسی اگر پیشنهادی دارم مطرح کنم
پیشنهادات من اینه:

برای اینکه مطالب وبلاگ خواندنی و جذاب باشه سعی کن در تعریف خاطرات از قوه تخیل و طنز زیاد استفاده کنی تا خواننده جذب مطلب بشه و تا اخر داستان رو بخونه
برای مردم طنز خیلی مهمه چون تو این دنیای پر از مشکل و گرفتاری هر کسی به کمی خنده نیاز داره برای همین اکثر افراد به مطالب بامزه و طنز گونه بیشتر جذب میشن

دومین توصیه ام اینه که خاطرات رو در صفحه اصلی به نمایش بزار چون کمتر کسیه که برای خوندن خاطرات به ادامه مطلب بره

در ضمن برای بیشتر شدن بازدید باید تبادل لینک زیاد با وبلاگ های پر بازدید داشته باشی

قالب وبلاگ هم تو جذب مخاطب تاثیر زیادی داره

تا جایی که الان به نظرم رسید برات نوشتم باز اگر موردی نظرم رو جلب کرد برای کمک به بهتر شدن وبلاگتون مطرح میکنم

موفق باشید

مهسا جان خیلی ممنونم که به بنده کمک میکنید چشم تمام مواردی را که گفتین حتما رعایت میکنم فقط در باره قالب باید بگم خیلی فکر کردم چه قالبی خوبه وقالب های زیادی را دیدم ولی برای این که از عکسهای زیادی استفاده میکنم خواستم قالبم ساده باشه تا وبلاگ برای افرادی که از اینترنت با سرعت پایین استفاده میکنن بهتر باز بشه
باز هم از لطف شما تشکر میکنم و خوشحال میشم که بازهم من را راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد