عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

روز پدر مبارک

روز پدر رابه تمام پدرای دنیا وبابای خوب خودم تبریک میگم 

(به پدرای آینده که هنوزازدواج نکردن هم تبریک میگم)

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ

عیدتون مبارک.منم روز پدر را به باباجونم و تمامی پدرها تبریک میگم.

معراج پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام عزیز.کی میشه روزه پدرو به خودت تبریک بگم

دیر نیست معراج جان ۱۰یا ۲۰سال دیگه
روزت مبارک پدر آینده

م م م جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ق.ظ

۱۰ یا ۲۰سال خیلی زوده نه

راست میگی چطوره که۷۰سالگی ازدواج کنیم چون حداقل آدم میدونه که از روی هوس نبوده وبرای این بوده که یک نفر ازش پرستاری کنه
البته من که به بالاتر از ۵۰ سال عمر امید ندارم وهیچوقت هم ازدواج نمیکنم اینا را برای شما گفتم از بزرگان درس بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد