عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

مسافری که نقص فنی هواپیما را رفع کرد

  

مسافر پروازی در اروپا، که در واقع مهندس تعمیر هواپیما نیز بود، مشکل فنی هواپیما را به سرعت رفع کرد.

به گزارش "تیک آف" از واحد مرکزی خبر - مسافر هواپیمای شرکت هوایی توماس کوک، که از فرودگاه میورکا در اسپانیا راهی اسکاتلند بود ولی با مشکل فنی مواجه شده بود، این نقص فنی را به سرعت تعمیر کرد و هواپیما به راه خود ادامه داد. بنا بر این گزارش، هنگامی که خدمه پرواز در فرودگاه اسپانیا خطاب به مسافران این هواپیما گفتند، به علت بروز نقص فنی در هواپیما، پروازشان به اسکاتلند، دست کم با هشت ساعت تأخیر انجام خواهد شد، یکی از مسافران این پرواز، خود را به عنوان مهندس متخصص تعمیر هواپیما معرفی کرد. پس از بررسی مدارک مهندسی وی، مسئولان این شرکت هوایی به وی اجازه دادند، مشکل فنی هواپیمای مزبور را بررسی کند. این مهندس سپس فقط نیم ساعت، نقص فنی هواپیما را تعمیر و آن را کاملاً برطرف کرد. این شبکه افزود، پس از تعمیر هواپیما، در نهایت پرواز یاد شده، فقط با سی و پنج دقیقه تأخیر، در فرودگاه گلاسکو در اسکاتلند به سلامت بر زمین نشست 

 

منبع:تیک آف

نظرات 4 + ارسال نظر
نیما نجاتی چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ http://bojnurdpara.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
ممنونم که وبلاگم رو اد کردین.من هم اینکار رو انجام دادم
خوشحال میشم همکاری بیشتری باهم داشته باشیم
من خلبان ul هواپیمایی کشوری هستم . و در زمینه پاراگلایدر و مدل هم تو بجنورد فعالیت دارم.البته همه اینها به عنوان تفریح هستش و شغل من چیز دیگه ای هست
یا حق

سلام اقای نجاتی
خواهش میکنم لینک کردن وبلاگ شما وظیفه بود.
بنده هم خوشحال میشم که همکاری بیشتری داشته باشیم و بتوانیم وبلاگهای علمی خوبی ایجاد کنیم

-- راستگو -- چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک سایت جست و جو ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
شاید به نظرتون کار اضافی باشه چون می شه از گوگل هم استفاده کرد.
ولی تفاوتش در این هست که ما چون سایت و یا وبلاگ های به زبان فارسی را ثبت خواهیم کرد و اگر کسی کلمه انگلیسی را جست و جو کند در نهایت با سایت و یا وبلاگ های فارسی مواجه خواهد شد که در گوگل اگر کلمه انگلیسی جست و جو کنید به سایت های انگلیسی مواجه خواهید شد.

اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

متشکریم

یه دوست! چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

رامین چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://emotionofaboy.blogfa.com/

مرسی دوست نازنین من به هموطنان خوش قلبی مثل شماها افتخار می کنم انشا الله در زندگی موفق و پیروز باشید

خواحش میکنم رامین جان انشا ا.. که به آرزوهایت برسی
اگر هر روز وهر هشب به آنها فکر کنی حتما به آنها میرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد