عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۳

 دوستان تصاویر این هفته یکم زیاده برای دیدن آنها به ادامه مطلب برید 

نظر یادتون نره

 

 

این هواپیما یعنی اف-۴ای عشق منه که یک بار موفق شدم از نزدیک بهش دست بزنم وبهترین خاطره منه

 

این شرکت هم یک جای خالی و سفید روی هواپیمای زبون بسته نمیزاره 

 

دو برادر کنار هم ولی از دو شرکت متفاوت 

 

بزرگترین هواپیمای دنیا عجب ابهتی داره ولی من میدونم از قلب خیلی از آدما کوچیکتره 

 

این هم یه تصویر درخواستی ازطرف آقا معراج گل 

نظرات 3 + ارسال نظر
معراج جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

okey tup bud

قابل نداره فقط ببخشید که تیر وسطش را نداره

مجید چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

بی نظیره علی جون فقط میگم میگه یادت نره

به به همکلاسی عزیز منور فرمودین
مجید میگفتی از قبل برات گاوی گوسفندی چیزی زمین میزدیم

علی .خ چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ

خواستم بنویسم دستام لرزید خواستم بگم صدام لرزید خواستم نگاهش کنم چشمام تار شد خواستم نوازشش کنم دستام بهش نرسید خواستم فراموشش کنم دیگه فرصتم تموم شده بود ... تنهایی تنهایی تنهایی... خیلی پیشرفت کردی بابا دوستدار تو علی. خ

به به مینتننس آرتا کیش
چطوری خوبی....
قطعه ادبی قشنگی بود ممنون
راستی رفتی سر کار ؟؟؟؟
اوکی ما که تا دیروز نیومده بود ایشاالله امروز فردا ما هم اوکی میشیم
بازم از این طرفا بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد