عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

قبل وبعد از ازدواج

دوستان من نمیخواستم وارد این جور مسائل بشم ولی یک متنی رو خوندم که یکمی بهش فکر کردم به جای این که خندم بگیره ناراحت شدم 

بهتره شما هم بعد از مطالعه به دلایل این مشکلات بیشتر فکر کنید

  در ضمن متن از من نیست و در یک سایت دیدم و سیو کردم ولی اسم سایت یادم نیست 
 
 قبل از ازدواج ٠ ٠ ٠
مرد: آره، دیگه نمی‌‌تونم بیش از این منتظر بمونم.
زن: می‌‌خواهى من از پیشت برم؟
مرد: نه! فکرش را هم نکن.
زن: منو دوست داری؟
مرد: البته!
زن: آیا تا حالا به من خیانت کردی؟
مرد: نه! چرا چنین سوالى می‌‌کنی؟
زن: منو مسافرت می‌‌بری؟
مرد: مرتب
زن: آیا منو می‌‌زنی؟
مرد: به هیچوجه! من از این آدما نیستم!
زن: می‌‌تونم بهت اعتماد کنم؟ ٠ ٠ ٠
بعد از ازدواج همین متن را این دفعه از پائین به بالا بخوانید
نظرات 4 + ارسال نظر
م م شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ

هیچ جای حرفی نیست بعضی از مردا مثل متن ازپایین به بالایند بعضیها از بالا به پایین حالا شما کدوماشید

خوب معلومه هیچکدوم چون من تا آخر عمر مجردم

گوسفند یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ http://beee.blogsky.com/

بع بع بع
ممنون
یاد می گیری

بع
دعا کن یاد بگیرم

داود غفوری دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

آقای علی رضا سلام
غفوری هستم خبرنگار روزنامه خراسان
می خواستم در مورد پاراگلایدر و و پرواز کردن با شما و تیمتان مصاحبه ای داشته باشم
با من تماس بگیرید 09153861767
یک نکته : من تا روز 5 شنبه 25 تیرماه در ایران هستم و تا 2 هفته بعد به بجنورد بر می گردم
منتظر تماستان هستم

هرمان دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.hermanhese.blogfa.com

جالب بود امید که هیچ وقت این جوری نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد