عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

خاطره از آتش نشان داوطلب

دوستان همانطور که گفته بودم خاطراطی در باره دوره آموزشی آتش نشانی را مینویسم خاطره ای که میخوام بنویسم از من نیست در واقع خاطره ای است که یکی از اساتید برای عبرت گرفتن ما تعریف کرد.


استادمون میگفت چند هفته قبل توی ایستگاه بودن که زنگ از منطقه به صدا در میاد وبرای یک آدرس دو گروه جداگانه درخواست شده بود ماموران در کمتر از 30ثانیه آماده شده واز ایستگاه خارج میشن  گروه ها وقتی به محل میرسن میبینن که یک اتوموبیل قدیمی لوکس که سقفش کروک بوده آتش گرفته درحالی که فقط سندلی ها میسوزد وسقف آن باز است یک نفر هم گوشه کوچه روی زمین نشسته وسرش شکسته وخون میاد گروه اول شروع به خاموش کردن اتومبیل لوکس کردن گروه دوم برای یک آپارتمان که چند متری با اتومبیل فاصله داشت اعزام شده بود گروه دوم به طبقه سوم که در آدرس آمده بود رفتند در زدند یک خانم در را باز کرد و گفت که من آتش نشان داوطلب هستم ودست شما درد نکه که اومدین ولی خودم آتیش را خاموش کردم استاد ما از اون خانم پرسیده بود خوب کجا آتیش کرفته بود ؟خانم هم گفته بود که قابلمه آتیش گرفت ومن هم به روش جدا سازی خاموش کردم(با غرور)استاد ما پرسید چه جوری؟؟؟؟؟؟؟؟(آخه باید در قابلمه را بگذاری ***روش جداسازی :جدا کردن ماده سوختنی از حرارت!!!!)
خانم گفت خوب قابلمه را از پنجره پرت کردم بیرون
استاد ما بهش گفت خانم پس ببین که نتیجه عملیات شجاعانه شما یک سر شکسته ویک ماشین لوکس در حال سوختنه
نظرات 1 + ارسال نظر
Parisa سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:56 ب.ظ

1. صندلی نه سندلی (; shokhi kardm
2.
manam ba inke 2khtaram b parvaz va havapeyma kheyli alaghe daram. hata az gharibeha ham kheyli barkhord daram, masalan yki az dustaye khanevadegimon ya moaleme zabanam k kharej dore dide ama bichare inja nmitone hamahang ba tahsilatesh kar kone, chon 2khtare
:(
zire paye pesar amomam neshastamo hala un hamin reshte ro entekhab karde
3.movafagh bashi. ama movazeb bash savare topolofet nakonn!:D
4.bala nazar dadam k khaterate bachegito edame bde va....ama nmidunm taeed shod ya na
5. bbakhshid tomar neveshtam

وای بازم سوتی دادم ببخشید
خوشحالم یه دوست جدید پیدا کردم جواب رو برات ایمیل میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد