عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

پرتاب دسته گل عروس باعث سقوط هواپیما شد!

 دسته گل‌ عروس و داماد ایتالیایی ‌باعث سقوط یک هواپیما شد.

به گزارش فارس - سنت قدیمی پرتاب دسته گل عروس در ایتالیا فاجعه آفرید.
‌براساس این گزارش، یک زوج جوان در شهر "لیورنو " ایتالیا برای اجرای سنت پرتاب دسته گل عروس به سمت دختران مجرد که نوید بخش ازدواج آن‌هاست یک هواپیمای سبک با یک خلبان و یک همراه اجاره کردند تا این سنت را اجرا کند.
‌وقتی هواپیما بر فراز رستورانی قرار گرفت که جشن عروسی در آن برگزار می‌شد مرد 44 ساله دسته گل را پرتاب کرد اما دسته گل وارد موتور هواپیما شد و آتش گرفت و این حادثه آتش‌سوزی موتور را به همراه داشت.
به گزارش سایت پلیس،‌ هواپیما روی یک خوابگاه که 50 نفر ساکن آن بودند، سقوط کرد و فقط معجزه باعث شد کسی آسیب نبیند.
پرتاب کننده دسته گل در این سانحه به شدت مجروح و دچار شکستگی فک و هر دو پا شد اما خلبان 60 ساله آسیب ندید. 

 

منبع:تیک آف 

آخه مگه مجبورن از این کارا بکنن خوب سر جات وایسا وپرت کن دیگه هواپیما اجرا کردن چیه که بزنی فک خودتو پیاده کنی؟؟!!

نظرات 4 + ارسال نظر
گوسفند دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

بع بع بع
ممنون

بع بع بع
چاکریم
بععععععععععععععععع

معراج سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ق.ظ

عجب دسته گلی عجب هواپیمایی .راستی علی جان بعد از سالها دارم میرم همونجاکه میدونی واسم دعاکن

معراج راست میگی یا شوخی میکنی که داری میری؟
ولی خوشحال شدم معراج اگر درست بشه که آخجون ...
بادابادا مبارک بادا...
راستی با کی میری ؟
ولی معراج از ته قلبم برات دعا میکنم

بهروز مدرسی چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.oldpilot.ir

پسرم علیرضا جان .. سلام
خبر خوش ... پیام پیدا شد . برات تلفن هم نوشته .. به محض دیدن این کامنت بهش زنگ بزن
بقیه کار ها به عهده خودت ... یادت نره بزرگ ترین خدمت به مردم را در عمرت تجربه می کنی ... این بهترین فرصت برای شماست .. تا همیشه دعای خیری پشت سرت باشد
تلفن پیام رو یادم رفت دوباره یادداشت کنم
دیگه سفارش نمی کنم .. به محض این که کامنت پیام را دیدی ، زنگ بزن .. الان ساعت نزدیک هفت صبح است .. از یشب که از کرج امدم نخوابیده ام .. الان می روم بخوابم .. خودت پی گیری کن . غروب خرش رو به من بده .. مممنون عزیزم

عمو جان سلام
من با آقا پیام صحبت کردم ...
من با دوستم هم تا چند ساعت دیگه صحبت میکنم امید وارم کارش درست بشه
من دیشب ساعت ۱۲ اولین کامنت آقا پیام را در سایت شمادیدم ولی شماره تلفنی نبود ولی صبح که شماره تلفن را دیدم خیلی خوشحال شدم
خدا کنه کار پیام عزیز درست بشه

زهرا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://shadnaz.blogfa.com

salam hale u?khobin?mer30 az in ke ghabel donesti omadi
khoshhal shodam webloge jalebi dariii darbare havapeyma jalebe
bazam behet sar mizanam behem sar bezan bye bye

خواهش میکنم ..
حتما بهت سر میزنم زهرا جان
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد