عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

خبر فوری

سقوط یک فروند توپولوف ۱۵۴ کاسپین  

متاسفانه دراین حادسه تمام ۱۶۸ مسافر این هواپیما که ازفرودگاه امام بلند شده بود  مقصد آن ایروان بود جان باختند 

این حادثه در ساعت ۱۱:۳۳ دقیقه امروز در حوالی شهر قزوین اتفاق افتاده است   

           

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ http://shadnaz.blogfa.com

salam horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa man avaliyam ke nazar midam
are moteasefane sare kar bodam dirooz ke yeki az hamkaram behem goft kkheyyyyyyyyyyyyli narahat shodam har chi havapemaye kohne mohnas iran dare malom nis che mamlekatiye darim adam delesh be hale time nojavanan misoze ye mosht bache bigonahhhh.................!!!!!!!
rasti ejaze midi linket konam age are bego ba che esmi ?age khasti mano belinki ba esme ROOZEGARE GHARIBIST NAZANINAM
link kon eee rasti apaaaaaaaaaaaaaam ba onvane be hamin sadegi hame chi tamom shod!!!montazere ghadamaye sabzet hastam

بازم مثل همیشه زهرا اول میشه...
واقعا سانحه بدی بود من که خیلی ناراحتم ...
حتما لینکت میکنم
بازم اینطرفا بیا

مهسا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://miyaneh6.blogfa.com

سلام واقعا متاسف شدم از این واقعه شما یک نظر کارشناسی برا این اتفاق نداری؟
از عکس ها و خبر های حادثه مطلب میذاشتی بد نبود
ولی بعضی عکس ها دلخراشه
بیچاره خانواده هاشون

سلام مهسا جان
راستشو بخواهی من خیلی کوچکتر از آنم که بخوام نظری بدم ولی در سایت (یادداشت های یک خبرنگار ) بهترین نظر را متوانی مطالعه کنی
درباره عکس ها باید یگم خیلی از سایت ها عکس از سانحه قرار دادن ولی من دلم نیومد گفتم شاید یکی از آشنایان آنها به وبلاگم بیاد و....

باز هم از اینکه به من سر زدی متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد