عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۴

دوستان برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

نظر یادتون نره 

 

به به این دوستمون از دیدن ۷۴۷ ذوقمرگ شد

 

اینهم یه عکس زیبا از یک هرکولس زیبا   

  

شرکتKLMهم تمام مسا فران هوایی را جابجا کرده و رو آورده به مسافر کشی البته از نوع دربستی   

 

ببینید رقابت در خارجه چه میکنه بیریتیش ایر ویز هم مثل کی ال ام رو آورده به دربستی   

بدون شرح  

 

تامکت رویایی 

 

به خلبان داخل هواپیما دقت کنید...
پ ن:دوستان تمام جملاتی که زیر هر عکس نوشته ام فقط برای شوخی وخنده است پس جدی نگیرید

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.arshartemis.persianblog.ir

فوق العاده بود

چاکریم
قابل نداشت

آرمین سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ http://armingashangeh.blogfa.com

من شما دوست عزیز رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد