عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۵

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

نظر فراموش نشه 

 

زیبا ترین فرودگاه

 

مادیده بودیم رویه صندلی اتوبوس یادگاری بنویسن ولی روی بدنه هواپیمای بیچاره را ندیده بودیم 

 

خانم اون لنگتو بده منم یه حالی به این مانیتور بدم 

 

ببینید چقدر کلاس ایران ایر با عکس بالا رفته 

 

این اون موقست که خلبان میگه: مسافرین محترم وصیتهای خود را روی کاغذ هایی که همکاران پخش میکنن بنویسید 

 

به قدرت موتورها دقت کنید آب های روی باند را چجوری پخش میکنه

نظرات 3 + ارسال نظر
مژگان جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

من شرمنده ام برای اینکه نمی تونی زن بگیری! ولی این تقصیر دولت وجکومتهاست که شرایط زندگی رو تا این حد سخت کرده...امیدوارم موفق بشی

شرمندگی برای چی من که هیچوقت همچین هوسی به سرم نمیزنه
با قسمت دوم هم موافقم

مجید شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ

تصاویر هم مثل خودت جالب و جذابه دعا کن یه روز من هم با شیلنگ و لنگ تیاره بشورم

مجید جون برای چی لنگ شما که خودت یه پا کلپتانی
شما برای من دعا کن
برای آرتا هم دعا کن

خانوم حنا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ب.ظ http://khanoom-hana27.blogfa.com

چقدر این فرودگاه قشنگه و عکسهای دیگه اش جالبن ... خوب عشقی داری تو ام (چشمک)

پدر عشق بسوزه که جوون مردم رو اینجوری مجنون میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد