عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۶

چند سال قبل شبکه ۵ سریالی داشت به نام هلیکوپتر امداد من اون سریال رو خیلی دوست داشتم و اون سریال ذوق امدادگری را در من به وجود آورد و من رفتم آتش نشانی ....

چند روز قبل به طور کاملا اتفاقی عکسهایی از این سریال زیبا پیدا کردم 

تصاویر منتخب این هفته عکسهای این سریال است 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ http://shadnaz.blogfa.com

salam
khobi?
mer3o ke miyay nazar midi
bimarefat hala ap mishi khabaram nemikoni
barat daram adashi
aksaye ghashangi bodan seriyale khobi bod manam mididam
mailatam khondam mer30 ke be fekrami
be nazaram behtarin enteghami ke az zendegi va roozegare namard mitonim begirim shad bodanemone
vala chi begam az chi begam az ki begam kiyo moghaser bedonam ?khodamo??are khodam moghaaeram ama ........
bikhiyal alaki saretam dard ovordam mazerat tolani shod
72mail dashtam ama shayad bavaret nashe
fagahat male dadashimo khondam baghiye ham delete kardam
mer30 ke miyay nazar midi
khoshhalam mikoni
movazebe khodet bash
bye bye

زهرا جون خوبی
راستشو بخواهی من رفتم مسافرت ....
فعلا یه کافی نت پیدا کردم تا بعد هم خدا بزرگه
ولی ممنون که فقط ایمیل منو خوندی
چرا فکر میکونی سرمو درد میاری من خوشحال میشم اگر برات کاری کنم یا کاری ازم بر بیاد
شرمنده که آپ کردم و خبرت نکردم آخه تو آخرین لحظات قبل از حرکت آپ کردم
فعلا بای

ترنم(یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوهو
منم
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
الان بروجردم
پسرعموم منو آورده کافی نت
4 شنبه میام
دلم تنگ شده
عکسات باحال بود

ترنم سلام
منهم مسافرتم و احتمالا ۵شنبه برمیگردم
ولی از شانس من به هر جا که میرم کافینت با سرعت بالا نزدیکمه
عکسها هم قابل نداشت

ترنم(یادگاری از روزهای جوانی) چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست مهربونم
من برگشتم
آخ جون تو هم فردا میای
دلم تنگ شده بود
خوش به حالت کافی نتی که من رفتم از شانس من همش برقا می رفت
راستی منم عاشق سریال هلیکوپتر امداد بودم

منم امروز اومدم زودتر اومدم
شانسه دیگه!!!!!!!
خوشحالم که یکی مثل من این سریال را دوست داشت

ترنم(یادگاری از روزهای جوانی) پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااام
بازم منم
علیرضا و دعوا؟؟؟؟!!!!!!!
باید بگم که منم غیر قابل پیش بینشم ولی دعوا دوست ندارم
حالا طوریت که نشد
زخمی که نشدی
شاد و سلامت باشی دوست خوبم

ترنم سلام
نمیدونم چی شد
باور کن من آدم دعوا نیستم واز اون خوشم نمیاد ولی جالبتر این که نتیجه این عملیات یک سر شکسته از تیم مقابل بود که دسته گل بنده بود ما جرای کامل رو برات ایمیل میکنم اگر خوب نوشته بودم بهم بگو که تو وبلاگ بنویسم

زهرا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ http://shadnaz.blogfa.com

سلام
خوبی داداش کوچمولئی خودم
چه خبر
مسافرتی؟
به خدا اگه بدون سوغاتی اومدی رات نمیدم وبلاگتو میسوزونم
حالا ببین
داداشی من هر وقت بیام نت بهت سر میزنم
اره تو فکر یه وبلاگ دیگم یه وبلاگ متفاوت با این
به هر حال خبرت میکنم
قربونت بررررررررم
بای بای

سلام آبجی خودم
دیگه مارو بردن
تو فکر سوغاتی هستم برات پست میکنم (به ایمیلت) اصلا کسی جرات داره بدون سوغاتی پیش خواهرش بره
خیلی به من لطف داری که همیشه به من سر میزنی باورت میشه گاهی وقتا که آمارو چک میکنم میبینم بالا رفته احساس میکنم که اومدی بعد یه کامنت سرشار از انرژی از آبجی میبینم

زهرا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://shadnaz.blogfa.com

سلام
بازم من
راستی چرا میگی قابل نمیدونمت
واسم خیلی ارزش داری با اینکه ندیدمت و نمیشناسمت یکم بهم فرصت بده میفهمی که چی میگم
بااااااااااااااااااااااااااااااااای

چشم درکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد