عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۷

دوستان سلام 

ببخشید که این هفته نتونستم آپ کنم جای شما خالی رفته بودم مسافرت و دیروز رسیدم جای همه دوستان خالی خیلی خوش گذشت 

خوب امروزم روز تصاویر منتخب هفتس منم تصاویر را آماده کردم تا شما ببینید و لذت ببرید 

چند وقتیه که مطلبی درباره هوانوردی ننوشتم راستشو بخواید با چندتا از بچه های دانشگاه میخوایم یه وبلاگ تخصصی راه بندازیم و مطالبمو دارم برای اونجا جمع میکنم وقتی راه افتاد خبرتون میکنم  ولی وبلاگ خودم میمونه برای خاطراتم وتصاویر زیبا

راستی پست بعدی رو حتما بخونید در باره دوران بچگی خودمه  مربوط به مهد کودکه دیگه بیشتر از این لو نمیدم  

خوب این هم تصاویر این هفته  

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید  

 

چیزی نمیتونم بگم جز این که عاشقتم پیر مرد

 

اینم بوشوگ(سگ لوک خوش شانس)هواپیماها البته این عکس واقعیه ویک نوع هواپیمای جاسوسی است 

 

اینهم آینده کاری من که عاشقشم امید وارم یه روزی من هم به آرزوم برسم 

 

آینده من و هم رشته هام از یه زاویه دیگه 

 

دوتا داداش ولی یکیشون زیادی غذا خورده 

 

اینهم برای آقا معراج که چند وقتیه به ما سر نمیزنه

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم حنا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ب.ظ http://khanoom-hana27.blogfa.com

مرسی امیدوارم همیشه تورشته ای که انتخاب کردی و عاشقانه دوستش داری موفق باشی

ممنون خانم حنا
منم برات آرزوی موفقیت دارم

ترنم(یادگاری از روزهای جوانی) جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااام
صبح بخیر
بابا من نگفتم که تو دعوایی هستی
خیلی باحال بود
حتما" بذارش تو وبت
من که خوشم اومد

صبح شما هم بخیر
باشه میزارمش ولی این هفته نه چون مطلبمو آماده کردم مونده پاکنویس

رامین جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ http://emotionofaboy.blogfa.com/

دوست نازنین سراسری نشد باید منتظر آزاد باشم.
موفق باشی
امیدوارم که بهت خوش گذشته باشه.

اشکال نداره رامین جان
اشالالله آزاد قبول میشی خیلی برات دعا کردم
جاتم خیلی خالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد