عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۸

دوستان سلام 

قبل از هر چیز از شما دوستان درخواستی داشتم ممنون میشم اگر انجام بدین 

یکی از بهترین دوستان من نوشتن را برای مدتی ترک کرده بود اگر به وبلاگش برید و او را تشویق به دوباره نوشتن کنید ممنون میشم  

از استقبالتون از پست قبلی هم ممنونم

 

دوست دارم برام بنویسید که این عکس چه حسی را به شما منتقل میکند 

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید

 

فکر کنم ۲۰ متر جلو تر سقوط کنه نکنه من اینو اورهال کردم!!!!!!!!!!!! 

 

این هم اف- ۲۲  جانور امریکایی که کمتر از ۲۰ سال است وارد خدمت شده 

 

خبر نگارها از هر سوراخی سرشونو بیرون میارن  

 

خدایا همرو به عشقشون برسون من دیونه رو هم به عشقم برسون همگی با هم ایشاالله 

 

تام کت رویای خلبانان جوان نیروی هوایی ایران

نظرات 16 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ http://shadnaz.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
ایوووووووووووووووووووووول اولین نفرم
دست دست هورااااااااااااااااااااااااااااااا
اول مرسی از اینکه واسم تبلیغ کردی ممنونتم جبران میکنم
پسر خوب بذار تو چشاتو باز کنی از رختخوابت بلند شی اون وقت بیا کامو روشن کن لااقل صبئنتو بخور بعد اذیت میشی عزیزم
این عکس؟
یه حسسسسسسسسسسسسس خاااااااااااااااااااااص
بذا ۲باره نگاش کنم!!!
ایشاالله من رو هم به عشقم جوحوی سیام برسون امیییییییییییییییییییین همرو به عشقشون برسون امیییین
اها اون عکسه یه حس مبهم رفتن به عمق یا جسور بودن اره جسور بودن بهتره فک کنم
موفق باشی باید برم بیمارستان مامانم بستریه بعدشم امشب شب کارم
بای بای

بازم مثل همیشه زهرا اول میشه
زهرا اصلا حرفشم نزن که این کوچیکترین کاری بود که میشد انجام بدم ببخشید که بد شد
من کامپیوترو هر 48 ساعت یه بار ریاستارت میکنم پس اون موقع روشن بوده در ذمن من هر روز صبح این کارو میکنم و در حال کار مامان برام یه چای میاره (تا گل پسر بخوره دست مامانم درد نکنه که اینقدر هواموداره)

راستی برای مادرت چه مشکلی پیش اومده خیلی ناراحت شدم حالا که بهترن ایشاالله امیدوارم زودتر خوب بشن براشون دعا میکنم

فاطیما پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

سیلام داش علی
آقا حرف نداشت...توووووووووپ بود....ولی من علاقه ای به هواپیما ندارم...خیلی از ارتفاع میترسم!!!!
عزیزم خواهش میکنم....وظیفه ما یاد دادن اسم هنرپیشه ها به شماست!!!!!(چه وظیفه بزرگی!) داره رو دوشم سنگینی میکنه!
بای تا های

سلام
قابل شما رو نداشت اشکال نداره هواپیما که فقط ارتفاع نیست که ازش بترسی قسمتهای مختلفی داره به طور مثال رشته من وشغلش اصلا با ارتفاع سروکار نداره....ولی خوب هر انسانی به یه چیزی علاقه داره
راستی باورت میشه از بیشتر این بازیگرا فیلم دارم شدم مثل این دی وی دی فروشای میدون جمهوری

کودک فهیم پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ http://nostalogist.blogfa.com

سلام مرسی که به من سر زده بودی و تبریک گفتی امیدوارم تو تمام مسایل زندگی ات موفق باشی.
این تصویر احساس سبک بودن رو به آدم القا می کنه انگار مثل یک پر تو هوا شناور بشی.من خیلی پرواز رو دوست دارم جدی می گم ولی خیلی گرون و سوسو لیه کخه برم کلاس خلبانی.شاید یه روز اون قدر پول دار بشم که برم!

خواهش میکنم باور کن خیلی خوشحال شدم که تخصص قبول شدی
در باره احساس تصویر فعلا چیزی نمیگم
واما درباره خلبانی من شنیدم که قراره کلاسهای خلبانی با هزینه کم هم تاسیس بشه ولی خوب همه میدونیم که از این حرفا زیاد زده میشه
امید وارم یه روزی اونقدر پولدار بشی که هواپیمای شخصی هم داشته باشی و خلبانش خودت باشی

سمیه پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام به علی آقا
با اینکه تو این رشته تجربه ای ندارم ولی با دیدن این عکس حس بلندی بهم دست داد که تو هوا شناور باشم .وای .......این طرف اون طرف پریدین چه حالی داره
موفق باشی پشتکارت را تحسین میکنم.(چشمک-شناختی)

سلام خوبی ...
من حس خودم رو نسبت به این عکس تو پست بعدی میگم
درباره پشتکار باید بگم آدم باید هر کاری که از دستش بر میاد برای عشقش انجام بده
راستی من هنوز نشناختمت تو خودتی(ایکون چشمک با نیش باز)

رامین پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ http://emotionofaboy.blogfa.com/

علیرضا جون تو که اینقدر پرواز را دوست داری برو چندتا نرم افزار شبیه ساز پرواز بخر خیلی باحال هستند.
در ضمن به وبلاگ اون دوستت هم سر می زنم.
موفق باشی.

رامین جان من این کار رو قبلا کردم
البته یک دفعه هم تو دانشگاه سراغ سیمولاتور رفتم اونم خیلی با حاله ولی خوب ما که رشتمون خلبانی نیست نباید دست میزدیم ولی خوب رفیق اینجا به کار میاد (چشمک)

رویا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.royaayeeshgh.blogfa.com

سیلااااااااممممممممممم
عسیسمممممممم
میسی از اینکه به من سر زدی و اینقدربه من لطف داشتی
میسی جیگرررررررررررررررررررر

خواهش میکنم
بازم از اینطرفا بیا

ترنم(یادگاری از روزهای جوانی) جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست مهربونم؟
راستش عکسو به هر که نشون دادم گفت آرامش و شوق پرواز
ولی من احساس هیجان کردم
به دوستتم سر می زنم
بقیه ی عکساتم محشرن
مثل خودت

سلام ترنم خوبی
خوب هر انسانی یک حسی داره اگر همه مثل هم باشن که .....
هیجان هم برای این عکس بد نیست چون معلوم نیست پشت این ابرها چیه

خانوم حنا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ب.ظ http://khanoom-hana27.blogfa.com

بادیدن اون عکس آرزوی پرواز بهم دست داد که برم و تواون غبارا گم شم ....

آرزوی پروازخیلی قشنگه
امیدوارم پرواز کنی ولی تو غبار گم نشی

meraj جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ

این هواپیما عاشق شده دیگه اطمینانی نیست سوارش شد به خاطره اون قلبه میگم.

نکنه خودت اینو چک کردی ناقلا که داری خبر از سوقوطش میدی

شیرین جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ http://shirinlovely1.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی که سر زدی
وبلاگت خیلی جالبه
منو با اسم دختر خوشگله لینک کن

سلام
ممنون

مریم شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام
پرواز رو دوست دارم ولی نمی دونم جدیدا تا اسم پرواز و هواپیما میاد یه هویی استرس می گیرم علتش هم به خاطر سانحه های اخیر
عکساتون حرف نداشتند و قشنگ بودند

عکسها قابل نداشت
ولی این شانس است که مدت زمان بین سانحه ها کم شد ولی در هر کاری خطر وجود دارد حتی ممکن است انسان یک لیوان آب هم بخورد وباعث خفگی بشود
دلیل دیگر جو حاکم هم میتواند باشد که مردم دیگر به پرواز با دید خودکشی نگاه میکنند ولی تمام این ماجراها برای حداکثر ۶ ماه است وبعد مثل قدیم مردم سوار هواپیما میشوند بدون هیچ ترسی ...
ممنون از این که به وبلاگ من سر زدین

فاطیما یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

سلام جیگر
بپر که آپ کردم
فقط عکـــــــــس!

چشم اومدم

فاطیما یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

عزیزم بلد نیستم شرمنده! من اینها رو از وب های مختلف دانلود میکنم. ولی آدرس اون وبی که ازش این آهنگو گرفتم اینه
http://www.kal20kalcode.blogfa.com/ نوشته به درخواست فاطیمای عزیز . آهنگ poker face لیدی گاگا
بای بای

ممنون عزیزم

پریسا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

حرف نداره. همین

قابل شما رو نداره

آنارام سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://ms-room.blogfa.com

هرچی دوست داری.
فرقی برام نداره

اوکی

هدهد شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

بنام یکتا معبود هستی
سلام

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام توسکای عزیز
حلول ماه رمضان برشما مبارک باد
من برگشتم و جاتون خالی خیلی خوش گذشت آخه چند روزی اوشان بودم هواخیلی عالی بود کاش می شد انجا زندگی کرد
عکساتون حالب بود اولی حس راهایی و رفتن داشت
ما هم برات ایشاالله گفتیم !!!

وای گفتی اوشان چه هوای خوبی داره
ممنون که برای من ایشاالله گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد