عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۰

دوستان سلام 

تصاویر منتخب این هفته همه از نمایشگاه هوایی تهران است  

عکاس بعضی از این عکسها هم دوست عزیزم معراج هست که متاسفانه هیچ عکسی از خودش نداشتم ولی دیروز چندتا جوک تو کامنتهای پست قبل برام نوشت من هم گفتم تو این پست درج کنم تا همه لذت ببرن 

راستی از فردا خبر هر سقوط هواپیمایی رو شنیدید بدونید کار من و ۳نفر از دوستامه که به سلامتی شاغل شدیم در زمینه رشته خودمون  

 

در ضمن جوکها هم در ادامه مطلب است

 

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

 

 

خوب من که معرف حضور هستم ولی نفر سمت چپ دوست عزیزم مجید که از دیروز با هم همکار هم شدیم

 

اینم یه نمای کلی از هواپیماهای نمایشگاه هوایی 

 

این همون ۷۴۷ هست که من کنار موتورش عکس انداختم 

 

اینجا هم اتاق خواب شاه است توی هواپیمای سلطنتیش 

 

اینجا هم توی هواپیمای سلطنتی هست (با این که بیشتر از ۴ دهه از عمر این هوا پیما میگذره و مراقبت خوبی هم ازش نمیشه ولی وسایل داخلش خیلی خوب مونده) 

 

اینجا هم رستوران هموایی هست که داخل یک بویینگ ۷۰۷ است 


 

واما جوکهایی که معراج فرستاده  

 

 

۱-خداوند هیچ موقع از تو سوال نمی کنه چه نوع ماشینی روندی؟ اما حتما از تو خواهد پرسید چند نفر پیاده را به مقصد رساندی....... قابل توجه دخترها که هر چی بوق میزنی ناز میکنن...... نمیدونن هدف پسرها الهیه!!!!!!!!
2-میدونی فایده این شلوار کوتاه که دخترا پاشون میکنن چیه؟ این اقایون یه ذره سر به زیر میشن
3-به یکی میگن نظرت راجع به گل چیه ؟ میگه همان بس که در قرآن آمده "گل هو الله احد

4-یکی میره مهمونی، شب موقع خواب صاحب خونه بهش میگه: جاتو کجا بندازم تو اتاق نی نی خوبه؟ ترکه با خودش فکر میکنه: کی حوصله گریه بچه داره. بعد به صاحب خونه میگه: نه ممنون همینجا تو حال خوبه! صبح پا میشه بره دشتشویی یهو یه دختر جیگر میبینه میگه: شما دختر فلانی هستین، اسمتون چیه؟ دختره میگه: نی نی. اسم شما چیه؟ ترکه میگه: من خر من گاو من الاغ من نفهم

5-یارومیره دندونپزشکی و دکتره ازش می پرسه : شما شبا قبل خواب چیکار می کنی ؟ یارو میگه : جیش ، بوس ، لاس ، لیس ، ناز ، گاز ، روش ، توش ، دوش ، لالا !!! دکتره میگه : اون وسطا حتما یه جا مسواک بزن

نظرات 39 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

سیلام
اولم؟

ایول
نفر اول

فاطیما پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

وای چه خوشگله!
راستی خبرت نکردم که اونجا گفتم.واسه کسی کارت دعوت نفرستادم.چون اپم یکم مورد داشت...

معذرت

قابل نداره
تو هر چی آپ کردی منو خبر کن مشکل نداره

ترنم(یادگاری از روزهای جوانی) پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست مهربونم
میسی اومدی پیشمعکسات که خیلی باحال بود
جوکای دوستتم باحال بود هر چند قدیمی و یه کم مورد دار
بچه ی خوبی باش
راستی امروز تولدمه هاااااااااااااااااااااا

تولدت مبارک
شرمنده که جو کها قدیمی بود

پریسا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام. کی بیایم شیرینی بخوریم؟! آخی! امروز رو باید کلاً توی پست باشی وشیرینی کار پیدا کردنتو به دوستا سند کنی! ماشاا... زیاد هم هستن! پس رختخوابت هم با خودت ببر

شما هر وقت بیای شیرینی بهت میدیم
تو نگران دیگران نباش من وقتمو درست تنظیم کردم

پریسا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

خیلی عکسها خوشکل بود! بیچاره شاه ایران! جاهای دیگه خواننده هاشون هواپیمای بهتر از این دارن!

بله رئیس جمهور ما هواپیماش بهتر از اینه

رامین پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ http://emotionofaboy.blogfa.com/

سلام جوکهایت خوب بود

ممنون
من هم از دوست عزیزم معراج که برام فرستاده تشکر میکنم

آنارام پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ http://ms-room.blogfa.com

لطفا قبل از هر پروازت خبرمون کن یه وقت تویه پرواز نباشیم

حتما خبرت میکنم
ما ۴ نفر تصمیم گرفتیم نسل خلبانها رو منقرض کنیم(چشمک)

خانوم حنا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ http://khanoom-hana27.blogfa.com

شاه وقتی رفته هواپیماشو چرا نبرده ... عکسهای قشنگی بودن ماکه عمرا بتونیم یه هواپیمای سلطنتیو از نزدیکم ببینیم !!!!

چون اون موقع هم از این هواپیما استفاده زیادی نمیکرد
در ضمن خلبانش بعد از مدتی ۷۰۷ شاه رو برگردوند(هواپیمای شاهین که الان در اختیار رئیس جمهور است؟)
تاریخ خیلی عجیبه

زهرا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://shadnaz.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟
خوشکل بودن عکسارو میگم اره شما که معرف حضورییییییییییییییییییی
میگم چه باحال با هواپیماها سر وکار دارین ها
به دوستتم سلام برسون مجید اقا رو میگم اخی چه سر به زیر
جکاهم یه کوچکولو قدیمی اما نی نی خوشکل بود مرسی
موفق باشی داداش خلللللللللم بای بای

سلام
میبینی نمیشه من یه دفعه سوتی ندم(پسری که از شرمساری سرش پایینه)
آره دیگه ما هم دنیایی داریم برای خودمون
در آینده عکسهای جدیدی از خودم و دوستام میزارم که موقع کار عکس رفته باشیم
ممنون که بهم سر زدی آبجی خوبم

جوک نویس دلشکستهههههه جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ق.ظ

جوکها خیلیهم خوبو گلچین شده بود.اصلا دیگه جوک نمیفرستم.زدین تو ذوقم میخواهم از خونه فرار کنم.برم فرودگاه کلی هواپیما خراب کنم سقوط کنه.شاید معتادم شدم.

معراج جوکات که برای من خیلی جالب بود
هواپیمارو باهات هستم

معراج-دیگه قهرم جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ق.ظ


دفتر عشق تموم شد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خــــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقــــت بود
بشنواین التماسرو

معراج-یک داستان غمناک-جبران جوکها جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ق.ظ

یک هفته بعد از عروسیمون داشتیم میرفتیم ماه عسل.توی راه یک احساس بدی داشتم انگار دوست نداشت بیایم مسافرت همش از اینه عقبو میدید انگار منتظر کسی بود.بعد یک مدت که تو راه بودیم گفت که میخواد یک چیزی بگه ولی حرفشو عوض کرد نگفت.توی دلم خالی شد به عشقش شک کردم .بعد متوجه شدم یک مرد داره دنبالمون میاد یک جا واسه استراحت نگه داشتم.وسایلو رو زمین پهن کردیم.اون مرده هم نزدیک ما نگه داشت کنار ماشین ایستاد داشت مارو نگاه میکرد انگار زنم اونو میشناخت.بعد 2تا چای ریخت تو لیوان یک 5دقیقه ای گذشت گفتم چرا چایتو نمیخوری داره سرد میشه گفت سرد دوست دارم تعجب کردم اخه اصلا چای سرد دوست نداشت به من گفت تو بخور منم شروع کردم به خوردن گلوم داشت میسوخت به چشماش نگاه کردم اشک تو چشماش جمع شده بود به مرده نگاه کردم که نزدیکتر اومده بود داشت میخندید چای رو تا اخر خوردم بهش گفتم چایش با قبلا فرق داشت چی بود گفت حمیید اون مرده هم اومد جلو گفت تبرکه بعد اونم اومد سره سفره کلی خوش گذشت راستی تو ماشین میخواست بگه جیش داره ولی روش نشده بود حرفشو عوض کرد.جوکهای من بده دیگه اره

ایول
ممنون
من که گفتم بازم میگم تو جوکات خیلی هم خوبه حالا رعایت کردی گفتی خانوما میان میخونن جوکهای خوبتو ننوشتی این نشونه آقایی تو

علیرضا (نویسنده وبلاگ) جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ

دوستان دل این آقا معراج دوست و همکار عزیزمو شیکوندین خودتون از دلش در بیارین
الان دچار بحران شخصیتی شده(چشمک)

ترنم(یادگاری از روزهای جوانی) جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟
میسی بابت تبریک تولدم
خوشحالم کردی دوست جون
آقای معراج خب حالا چرا ناراحت میشی
خب باشه جوکات خیلی باحال بود اصن من که تا حالا نشنیده بودم هیچم قدیمی نبود اصن من گفتم قدیمیه واسه جوکای تو نبود که واسه جوکای وبلاگ بغلی بود
حالا از دلت دراومد؟؟؟
آشتی؟؟؟

وظیفه بود
ای کاش زودتر گفته بودی تو پست جدید برات تبریک میگفتم


ممنون که این معراج رو داری ار بحران روحی نجات میدی
معراج خودش میاد از تک تک شما تشکر میکنه

معراج جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

نه خیر ترنم خانوم دیگه شکسته فایده نداره.شوخی کردم فهمیدم قدیمی بود اخه مثل این فیلم شبکه سه من از گذشته اومدم اگه میخوای ازدلم در بیاری کمک کن برگردم زمان خودم.گردنبندمو گم کردم با ابنباتم میشه رفت .من از زمان لیلی و مجنون اومدم من همسایه لیلی شونم دختر عمومه من یادش میدم نازکنه به مجنون بله نگه البته اسمم تو تاریخ نیست ولی شما بدونید.ببخشید.جوکها قدیمی باشه ولی نی نی خیلی باحال بود خداییش.حتی یک فیلسوف میگه دایره زندگی مربعی است که سه ضلع داره.عشق و محبت. پس بیاییددرست مصرف کنیم. که اصلا ربطی به این موضوع نداشت.خلاصه شوخی کردم ببخشید.اشتی

قابل توجه ترنم

من جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

نه کاری داشتم نه نظری. فقط خواستم این ۱۵ نظر بشه ۱۶ تا!

ممنون که آمارو بالا میبری

مهسا دختر بیقرار شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ق.ظ http://miyaneh6.blogfa.com

سلام علیرضا

بابا خیلی باحاله این عکسا اوه اوه! چه خبره؟ 40 سال پیش چه بریز بپاشی داشته این شاه خدا نیامرز کاش منم هواپیمای شخصی داشتم[نیشخند]
عجب!
ولی به قول تو خیلی خوب موندن! اون هواپیمایی که بغل موتورش عکس انداخته بودی هم باحال بود اما انگار زیاد بزرگ نیست تو زیادی کوچیکی[خنده]

علیرضا منم بچه بودم رفتم نمایشگاه هوایی اونم فقط یه بار فقط یادمه یه هواپیمای مسافربری رو کرده بودن رستوران که توش مردم غذا میخوردن دیگه چیزی یادم نمیاد

راستی این جوک اخریت خیلی بی ادبی بودا چه جوکای بدی برا هم تعریف میکنید! قباحت داره! تو و دختر بازی؟ هنوز زوده بزار 30 سالت شد ((:

مهسا سلام
اگر این هواپیماهای ۴۰سال پیش رو میگی بریز بپاش پس اینی که الان استفاده میکنن رو ببینی چی میگی؟؟!!
بزرگی از خودتونه
خوب پس خاطرات بچگی شمارم زنده کردم همون عکس آخری از رستوران هوایه
مگه شما دخترا دور هم جمع میشین جی میگین
کی گفته من دختر بازم؟؟؟؟

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به علیرضا و دوستان
خوبین؟
آقای معراج یا بهتر بگم آقای قدیمی میسی اومدی
امیدوارم زودی به زمان خودت و پیش لیلی برگردی
هوووووووووووووووووووووورا
آشتی

خوب شیرینی آشتی کنون هم افتادیم

هدهد شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

بنام یکتا معبود هستی
سلام آقا علیرضا

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

شغل جدید مبارک کی انشاءالله اقدام برای سرو سامان گرفتن
انشاءالله کارت عروسیتون را توی وب ببینیم

حالا مهرآبادی یا امام خمینی
عکسا قشنگ بود
جوکها هم خوب بود ولی کمی مورد دار !!!

ممنون
نگا کن خانمها نمیتونن ببینن یه پسر داره از دوران مجردیش لذت میبره(چشمک)
نه مهرآباد نه امام خمینی فقط فرودگاه ....
عکسا و جوکها هم قابل شما رو نداره

فاطیما شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

علی جون بپر آپم جیگر

اومدم

فاطیما شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

اوووووووووووووق!
جنس مذکر مظلومه؟؟؟؟؟؟ نگووووووو.مخصوصا خودت که یه نمونه مظلومشی!!!
اصلا شاید وبمو آنتی پسر هم کردم.خدا رو چه دیدی؟

باور کن ظلمی که در تاریخ به جنس مذکر شده حتی به دایناسورها که نسلشون منقرض شد نشده
بمیرم برای خودم

meraj شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام به همه این وریها اون وریها


میگم علی دیدی که جای کلمات بیگانه معادل فارسی میگن مثلا کامپیوتر=رایانه.اس ام اس=پیامک.کروات=درازاویز زینتی.
پاپیون=دوسر پوف.ما هم تو کاره خودمون به جای واژه غریب و بیگانه هلی کوپتر بگیم نره خرپنکه-تازه چرا اسمه فرودگاه مونوگفتی دیگه کی از ترس سقوط جرات میکنه بیاد اونجا تعطیل میشه دیگه.اصلا همین بچه های وب سایت سوار هواپیمایی که ما درست کنیم میشن حاظرند پیاده تا کیش برن ولی شاهکاره مارو سوار نشن.البته تازه کاریم اینجوریه ده بیستا هواپیما سقوط کنه دستمون راه میوفته اونوقت واسه بچه های وب سایت بلیط میگیریم سوارشون میکنیم.چی بازم میترسن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یک اگهی هم باید بدیم که مشتاقانه داوطلب برای مرگ به ما مراجعه کنن از خودکشی با اکس و پریدن از پل هوایی وزیره ماشین رفتن که با کلاس تره میگن طرف تو سقوط هواپیما مرده اون دنیا کلی تحویلش میگیرن.علی مسئولهای فرودگاه نخونند اینهارو اون وقت تو اون فرودگاهه تو برنامه کودک بود جیمبو اونجاهم رامون نمیدن.

معراج سلام
گلواژه گویی قشنگی بود
ممنون که بهم یاد آوری کردی منم پاکش کردم تا همه بترسن
با آگهی هم کاملا موافقم چه پولی به جیب بزنیم
تو نگران نباش اگه جیمبو از ۱۰۰ متری من رد بشه دیگه نورانی شده و کارش تمومه(چشمک)

فاطیما شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

حتی اگه با کامنت های شماها مواجه بشم دهن به دهن جواب میدم.من هیچوقت کم نمیارم.میگی نه از بچه های اونور بپرس.با چندنفر دعوا افتادمو دهنشونو سرویس کردم.اگه مجبور بشم اینجا هم همین کارو میکنم.
چقدر واقعا به پسرا ظلم میشه!!!بمیرم براتون! خجالت نمیکشی؟ این همه آزادی بهتون دادن هر غلطی میخواین میکنین باز میگین درطول تایخ به ما ظلم شده؟؟؟؟؟ دیگه رو رو برم!!!!

دخترم من بزرگتر از تو هستم و به تو پیشنهاد میکنم که با بزرگان در نیفتی یه شعر معروف میگه (هرکی با علی در افتاد ور افتاد)
بعدشم تا حالا کدوم زنی رو دیدی که فاضلاب تمیز کنه خیلی از کارای دیگه هست که زنا انجام نمیدن و میفته گردن مردا پس تا منم یکی دوتا از این کوکای دهنمو باز نکردم و شروع نکردم مثل دخترایی که تو خیابون میبینمشون و باهاشون بحث میکنم باهات بحث کردن این حرفا رو تموم کن
من دوست ندارم فضای معنوی وبلاگم بهم بخوره
وگر نه منم ......

معراج شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

بحث در مورد برتری یا مورد ظلم قرار گرفتن دخترا یا ژسرا خیلی بچه گانه قدیمی وغلطه

اینو میدونم معراج جون
ولی طرف ولکن نیست

فاطیما شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

گشتی سه ساعت تو اینترنت این چرت و پرتا رو پیدا کردی؟! باریکلا پسر.تازه داری یه چیزایی یاد میگیری!
ممکنه 15% دخترا اینجوری باشن ولی برای پسرا صدرصد درستــــــــــه!حالا که اینجوری شد.یه آپ دیگه میکنم برو حالشو ببر!(فقط برای کم کردن روی تو!)
ببین من نمیخواستم باهات دربیفتم ولی مجبورم کردی

بیا این آپم تقدیم به تو

ممنون که آپتو به من تقدیم کردی ولی گفته آقا معراج رو هم بخون

فاطیما شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

بیا

اومدم

فاطیما شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

من ولکن نیستم یا تو؟؟؟؟؟؟ تویی که هی ادامه میدی! وگرنه مناهل این حرفا نیستم!!!

باشه پس از این لحظه به بعد آتش بس

هدهد یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

بنام یکتا معبود هستی
سلام آقا علیرضا

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

نکنه پست و نخونده نظر دادی- بدون زن ایرانی بهشت میسر نمی باشد
در کارتان موفق باشید آقای مهندس
حتما همینطور چون کاری که با علاقه و رشته آدم همسو باشد مطمعناً رو به سوی ترقی دارد
ما که رشته و کار و علاقه مان با هم فرق می کرد موفق شدیم دیگه موفقیت شما که رو شاخش
درضمن جواب سوال دومتان ؛دانشکده صنعت هواپیمایی؛ است

سلام بر استاد عزیز
برای مورد اول نه بهشت برای من جاییه که دخترا نباشن(نیشخند)
ممنون از تون که منو تشویق به کار میکنید
ای کاش زودتر گفته بودین کجا هستین تا من سوالامو از شما بپرسم البته اگه اشکالی نداره
در ضمن خیلی خوشحالم که با یکی از استادان این رشته از طریق وبلاگم آشناشدم

پریتا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ http://kalestan2.blogfa.com

اولاٌ: شعر نه. ضرب المثل
بابا معنوی.....................
دوماً: تو و فاطیما جون رو به کلستان دعوت میکنم
علی جان. هرچند من دخترم اما واسه پسرا هم دعوت نامه میفرستم چون اون مثلاً مدیر(!) پسرا عرضه این کارو هم نداره و البته هر چی پسر هم بیاد. بازم کم میارن! ): (;

متاسفانه من وقت برای عضو شدن تو وب شما رو ندارم
از دعوتتون هم ممنونم کار من با چند تا شوخی تموم میشه پس کل کل نیست

من یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

علی جون من همون پریسا هستم و فقط به خاطر شما ایمیلم رو توی بلاگ گذاشتم.
در ضمن هم من لینک کردمت هم آبجیم
اونو با اسم چکاوک ذخیره کن

ممنون از شما دوتا خواهر که منو لینک کردین منم شما رو لینک میکنم

مهسا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://BAHADORI-JAHROMI.blogfa.com/

چکاوک

فاطیما یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

لابد دخترای محل شما دهاتین وگرنه هیچ دختری این جوری نیست جیگر!لابد ژسرای مدرسه شما هم کرم دارن که اینا همچین حرفی میزنن!

علی جان من با تو دعوا دارم؟؟؟ دوستات همه اومدنن میگن دعوای بین تو و علی........!!!!

باشه پس پست جدید منو که آخر شب یا فردا صبح آپ میشه رو حتما بخون

من یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

¤*! بـن بــــــــــ ـــــــــــاز !*¤
این اسم بلاگم هست.
آقا علی منم یه کوچولو به شوخی بین شما ۲تا گل وسعت دادم! امیدوارم ناراحت نشده باشی و به دل نگیرید.(چشمک)
فاطیما جون اینجا هم میگم که شوخی کردم

تو هرچی دوست داری بگو ولی یه کاری نکنید که بیخیال وبلاگ بشما

مهسا دختر بیقرار دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ق.ظ http://miyaneh6.blogfa.com

سلام علیرضا خوبی؟

این فیلم رو امروز پیدا کردم خیلی وحشتناکه

ولی نمیدونم واقعیه یا نه

ای کاش دروغ باشه[گریه]

دانلود کلیپ سقوط هولناک هواپیمای مسافربری (خارجی)

http://www.clipestann.blogfa.com/post-2900.aspx

مهسا سلام
راستشو بخواهی خیلی نگاه کردم حدودا ۲۰ بار
بعضی از جاهای فیلم خیلی طبیعیه بعضیاشم یکمی تابلو
به نظر من ساختگیه چون طبق قوانین فیزیکی با این سرعت هواپیما حرکت نمیکنه و در حالت استال است یعنی نیروی وزن بر سرعت قلبه میکنه
دلیل بعدیم هم اینه که هر هواپیمایی اگر نوک بالش با زمین یا آب برخوردکنه کاملا برمیگرده ودماغه هواپیما به زمین میخوره نه این که بال تموم بشه و بعد منفجر بشه
امیدوارم منظورمو رسونده باشم
به هر حال خیلی قشنگ ساختن
ممنون که خبرم کردی

هدهد دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام

اینهم جوابیه جواب بالا

علیک سلام
جاییکه دخترا نباشن جهنم - ببین می تونی فیلمی ببینی که توش دختر نباشه و اون فیلم را بپسندی- دخترا نمک زندگی اند.(نیشخند)
منکه از اول لو دادم کجا هستم!!
در ضمن استاد نیستم کارشناسم(یک غلط 19)

سلام
من دیگه درباره بهشت یا جهنم بحث نمیکینم چون میترسم مثل ماجرای من و فاطیما بشه و .......
بله شما گفتین ولی دوزاری مربوطه بنده یکمی کجه
ولی من شما رو به استادی قبول دارم
در ضمن خیلی وقته که من نمره برام ملاک نیست(چشمک)

هدهد دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

اینم جایزه شما چون پسر خوبی بودی و به نمره فکر نمیکنی!!!
توپولف (۱)
من هلاک تو و خاک زیر پاتم، توپولف!
من زمین خورده‌ی جعبه ی سیاتم،توپولف!
کشته‌ی تیپ زدن و قـدّ و بالاتم، توپولف!
مرده‌ی ریپ زدن و ناز و اداتم، توپولف!
قربـون اون نوسانــات صداتم، توپولف!
یه کلوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!
من هواپیما ندیدم اینجوری ناز و ملــوس
می‌پری پر می زنی روی هوا عین خروس!
بذار ایرباس واست عشوه بیاد- دراز لوس-
بدگِلا چش ندارن ببیننت، خوشگل روس!
قربون چشات برم، محــو نیگاتم ، توپولف
یه کلوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!
مـــا رو می‌بری نقـــاط دیدنی وقت فرود
گاهی وقتا سر کـــــوه و گاهی وقتا ته رود
می فرستن همه تا سه روز به روحمون درود
می خونه مجری سیما واسمون شعر و سرود
چرا ماتم می گیرن ، مبهوت و ماتم توپولف!
یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!
وقتی عشقت می‌کشه گاهی با کلّه می شینی
به جـــــای باند فرود، توی محلّه می شینی
یا می‌ری تــــوی ده و رو سر گلّه می شینی
زودی مشهور می‌شی، رو جلد مجلّه می شینی
پی گیرعکســــــا و تیتر خبراتم توپولف!
یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!
می خوام از خدا که یک لحظه نشم از تو جدا
چونکه وقتی باهاتم هی می کنم یـــــاد خدا
بدون نذر و نیـــاز بــــــا تو پریدن ، ابدا!
می کنم بعد فرود تمــــوم نذرامـــــو ادا
واســه جنّت بلیتت گشتــــه براتم، توپولف!
یه کلـــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!
تو که هی رفیقــــای ایرونیتو یاد می کنی
کی میگه تــــو انبارای روسیه باد می کنی؟
ما رو پیک نیک می بری، سقوط آزاد می کنی
خدا شــــادت بکنه ، روحمونو شاد میکنی
بری تا اون سر اون دونیا(!) باهاتم، توپولف!
یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!
..................................................................
(۱): البته بنا به تلفظ و رسم الخط روسها( Туполев )،باید تلفظ توپُلِف ( Tupolef)صحیح باشد حالا چرا ما آن را ایتقدر تُپُل تلفظ می کنیم نمی دانم!
منبع: http://www.bolfozool.blogfa.com/

از شعر قشنگت ممنون
ولی به قول یه دوستی هر وقت ما توپولف سوار میشیم گناهانمون کاملا پاک میشه و برای ما مثل یه شب قدره با این فرق که این واقعا ترس داره

هدهد دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام

در ضمن این جمله را جهت آتش بس در مورد دختران ایرانی تقدیمت می کنم.
؛هرکجا مرد موفقی هست حتماْ زن قدرتمندی پشت او هست و هرکجا زن موفقی هست حتماْ مرد بده کاری پشت سرش هست.؛

باشه آتش بس
خوب اگر موفقیت منو میخوای برام آستن بالا بزن دیگه
من میخوام سن موفقیتو بیارم پایین(این جمله رو من در دادگاه خانمها اعتراف میکنم مثل دیگران که تو دادگاه به گناه خودشون اعتراف میکنن)

هدهد دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام
حالتان خوب است - روزه ای ؟؟ من که نمی فهمم چی می گی؟
تا حالا داشتی از حرفام فرار می کردی حالا می گی آستین بالا بزنم !
نکنه ما را سرکار گذاشتی ؟؟
ولی بحر حال اگر هم راست بگی من متاسفانه نمی تونم کاری کنم چون دو تا پسر دارم
ولی ماشاال.. از کامنتات معلومه که دختر ایرونی ها دور و برت رو گرفتند.
ما این وسط فقط می تونیم دعا کنیم !!!!!

برام دعا کن خیلی حالم بده
نه من به علت بیماری نمیتونم روزه بگیرم......

هرمان پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

شما هم عجب کل کلی راه انداختین ها
..............
عجب جکهای بی ادبییییییییییی
اخم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد