عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۱

دوستان سلام 

از همتون ممنونم که منو دلداری دادین و باعث شدین که خیلی راحت با این موضوع کنار بیام خیلی دوست داشتم یه مطلب طنز آپکنم ولی نتونستم طنز بنویسم ولی حتما برای هفته دیگه طنز مینویسم 

 

طبق معمول هر پنجشنبه تصاویر منتخب که 

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

 

یه هرکولس زیبا این عکس تقدیم به عمو بهروز عزیزم (سایت عمو بهروز تو قسمت لینکها اولین لینک)

 

میگ ۲۹ من این صحنه را خیلی دیدم صدای کر کنندش خیلی قشنگه (دود موتورها هم تو این وضعیت خلیلی بیشتر میشه) 

 

اینم فانتوم عشق خودم 

 

محله  KLM 

 

عکسی از نمایشگاه مکس ۲۰۰۹ که اخیرا برگزار شد 

در این عکس شما سوپر جت ۱۰۰ سوخو 

سوخو۳۵ 

سوخو۳۰ 

میگ۳۵ 

را میبینید  

 

تامکت های ایرانی در حال سوخت گیری هوایی

نظرات 12 + ارسال نظر
ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟
خوشحالم که بهتری
عکساتم مثل خودت خیلی تکن
همیشه شاد باش گلم

سلام
ممنون
منم امیدوارم که همیشه تو هم شاد باشی

فاطیما پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

سلام علی جووووون
خوبی عزیزم؟
عکس هات حرف نداشت!خیلی تووووپ بودن!!!

بای بای هانی
خوش باشی

سلام
ممنون که سر زدی

معراج پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

خوب مثل همیشه مثل خودت

تو خودت گلی

پریسا جون پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

مگه تو حالت بد بود که خوب بشه!
تو از ۱۰۰تا من هم سالم تر و خوشحالتری!
یه چیزی..... از یه عکسش بی نهایت خوشم اومد. مر۳۰
اِ..... چرا عسکی که اینقدر واسش چونه زدم رو نزدی!؟(عصبانی)
راستی
.
.
.
از طومارم خوشت اومد!؟؟؟ (چشمک)
واقعاً همشو خوندی؟! (کلی تعجب!)
پس چقدر بیکاری!
اگه همه رو کامل خوندی پس... حالا جای نقطه چین.... خجسته تو راهه!!! (چشمک)

در ضمن... فکر نکن اگه اونجا چیزی میگی٬ نمیفهمم.
پس از خود راضی و پررو خودتی!! چیه خوب؟ دلم خواست اسممو عوض کنم و خودم رو تحویل بگیرم!(تعجب)

راست میگی مگه چیزی شده بود
من که شکایتی نکردم از اسمت
اتفاقا اینجوری بهتره
راستی من کل طومارو خوندم
ولی اگر خجسترو دیدی بهش سلام برسون

زهرا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://shadnaz.blogfa.com

سلام داداش گلم
خدا روشکر بهتری کاش یه مطلب طنز اپ کرده بووودی
نتظر طنزتم ها
بیخیاااااال غمممممممممممممم
عکسا عالی بود
مخصوصا سووومی
موفق باشی بای بای

سلام
راستشو بخوای خیلی به کلم فشار آوردم ولی طنز بیرون نزد
ولی عکس سومیه که حاله داره خیلی باحاله
منم حاله دوست دارم(چشمک)

مهسا دختر بیقرار پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ http://miyaneh6.blogfa.com

سلام علیرضا خوشحالم از اینکه حالت بهتره

همونطور که خودت هم گفته بودی همیشه دنیا به کام من و تو نیست تو قران هم گفته شده که فکر نکنید هر چی دوست داشته باشین تو دنیا براتون فراهم میشه اصلا ما به دنیا اومدیم تا امتحان بشیم سختی بکشیم فداکاری کنیم تو موقعیت های مختلف عکس العمل درست یا نادرست از خودمون نشون بدیم در کل سختی و مشکلات برای همه هست
من توصیه میکنم به رشته ای که دوست داری بعد از خلبانی برای تامین زندگی ایندت بپردازی البته از طریق پیام نور مخصوصا حسابداری درامدش عالیه و کار براش زیاد هست
بازم ناامید نشو خدا بزرگه حتما حکمتی تو کار بوده که ازش بیخبریم
راستی عکس های امروزت واقعا مهشره مخصوصا این هرکوله این عکسارو از کجا میاری ؟ من تا حالا سوار هواپیما نشدم ولی باید خیلی جالب باشه و البته ترسناک

برات ارزوی موفقیت و سلامتی دارم [گل]

مهسا سلام
درسته که دنیا همیشه به کام مانیست ولی انسان نباید تسلیم بشه چون اون موقع نا امیدی تو دلش رفته و نا امیدی مساوی با مرگ
من همیشه امید دارم و همیشه هم تلاش خودمو میکنم که بعدا وجدانم راحت باشه و به خودم نگم علیرضا تو میتونستی این کارو بکنی ولی نکردی....
ولی میخوام برم پیام نور فراگیر نمیدنم چه رشته ای خوبه تو میتونی کمکم کنی؟؟؟
راستی مهسا من چند بار گفتم ولی انگار درست نتونستم منظورمو برسونم
من خلبان نیستم و رشته من تعمیر و نگهداری هواپیماست یه چیزی تو مایه های مکانیکی خودمون(چشمک)
راستی این عکس هرکولس یا همون سی-۱۳۰ خودمونه و برای عمو بهروز گذاشتمش
اگر من منبع عکسامو بگم که براتون جالب نیست پس هفته به هفته سعی میکنم بهتریناشو براتون انتخاب کنم
ولی یه راهنمایی بهت میکنم تو لینکام بگردی پیدا میکنی
در باره حس پرواز هم نمیتونم چیزی بگم چون واقعا لذت بخشه ولی به نظر من ترسناک نیست چون به خلبان و هواپیما اعتماد کامل دارم

فاطیما پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

علیرضا!!! خواهرم آدرس وبمو به دوستش داد.دوستش بهش گفت علیرضا پسرخالتونه؟!؟!؟!

پسر خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه باید میگفت
کلاه قرمزیه

فاطیما جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

خیلی باحال بود من مردم از خنده!!!

گفتم که بخندی دیگه

فاطیما جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ق.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

آپ هم کردم

اومدم

فاطیما جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://fatimagoon.blogfa.com/

والا منم نمیدونم

نیلوفرانه شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

موفق باشید ...

ممنون

نیما نجاتی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام
عکسهای جالبی بودن
ممنونم که به وب منم سر میزنی
در مورد کاپیتان مدرسی منم نگران شدم ولی شماره ای ازشون ندارم اگه زحمتی نیست یه تماسی بگیرید شما
ممنونم

سلام
چشم من با کاپتان تماس میگیرم و به شما خبر میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد