عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۲

دوستان سلام 

الان یک عدد علیرضای دست به گردن داره برای شما تایپ میکنه خوب من از نردبان بالا رفته بودم که ... 

چشمتون روز بد نبینه یه دفعه دیدم تو هوا دارم میچرخم مثل این که یه ۲۵تومنی بندازی بالا برای شیر یا خط  

و با دست افتادم روزمین ... 

خوب دستم شکست ولی کوچیک خدارو شکر چون میتونست از این بدتر باشه و من از اونطرف از طبقه دوم پرت بشم وسط کوچه!!؟؟ 

 

خوب خیلی پر حرفی کردم تصاویر منتخب این هفته هم خیلی قشنگه  

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطاب بروید

 

 

عشق من فانتوم (فکر کنم آخرشم با یه گردان فانتوم عروسی کنم!!!)

 

سی-۱۷ امریکایی در حال سوخت گیری هوایی 

 

یک عدد سوخو ۲۷ در حال پرتاب مواد منحرف کننده رادار 

 

بزرگترین هواپیمای دنیا آنتونف۲۲۵ من که خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمش 

 

برادر کوچیک آنتونوف ۲۲۵ آنتونوف ۱۲۴در مقابل یک پایپر  

نظرات 17 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

اول اول اول اول!!!!!!!!!
یعنی امیدوارم

اول شدی
بازم مثل همیشه فاطیما اول میشه

فاطیما پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

اتفاقا منم میخواستم امروز آپ کنم ولی صبح خواب موندم!میخواستم با اینترنت صبح برم!
خیلی محشر بود مثل همیشه!اون سوخوئه چی میگه؟؟؟؟

اشکال نداره فردا آپ کن من حتما فردا تا فردا 10 بار بهت سر میزنم

عکسا هم قابلتو نداره
اون سوخو هم داره این کارو میکنه که رادار موشک یا هاپیمایی که روش قفل کرده منحرف بشه

لیلا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ http://rittta.blogsky.com

سلام
روز خوش
اگه میشه یه سری به کلبه درویشی من بزنید و به سوال من حقیر جواب بدین.
درود و سپاس

چشم حتما
شما سرور هستید

پریسا جون پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

میخواستم نظر بدم. اما چون اول نشدم. نظر نمیدم
:(

شما همیشه اولی

پت پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

خدا بد نده. میگفتی کمپوت و آبمیوه میاوردیم دور هم میخوردیم!!!!

شما آبمیوه هم بیارید کافیه
دور هم یه حال دیگه ای داره
پس قرار جمعه پارک چیتگر (چشمک)
برای خوردن آبمیوه

نیما نجاتی پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام.خدا بد نده
الان حال شما خوبه؟
تصاویر عالی بود مثل همیشه
در خصوص مسابقه پاراگلایدر ,محل پرواز ها سایت آبسرد واقع در دماوند هست/اطلاعات دقیق ترشو من تا هفته آتی به شما میدم.
بیشتر مراقب خودت باش آقا
یاحق

سلام کاپتان
خدا که به بنده خودش بد نمیده
خوشحالم که از تصاویر خوشتون اومد
ممنون خوب اگر دماوند باشه با دوستام باهم میایم
راستی خودتونم شرکت میکنید؟؟

یا حق

meraj جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ق.ظ

سلام-خودمونیم چقدر گچ دستت نرم بودا-میدونم تا دستت خوب نشه دیگه باهم بیرون نمیریم اخه اون روز فکر کنم 10باری به دستت خوردم یکدفعه میدیدم از درد چشاتو بستی -خیلی مواظب خودت باش-تا دستت خوبنشده با ادمهایی مثل من بیرون نرو

سلام
معراج عزیز
چطوری
نه کی گفته من همین الانم پایم هر جا بگی با هم بریم این حرفا چیه تو اصلا بیا دستمو بکن و با خودت ببر قابلتو نداره!!!!
درضمن قراره با هم بریم رامسر(چشمک) یادت که نرفته

فرهود شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام
خوبید؟ من هم خوبم.

۱- تا حالا شده یه صدف زنده رو از نزدیک ببینید؟
۲- تا حالا شده اون صدف رو باز کنید، و از توش مروارید بردارید؟
۳- تا حالا شده مرواریدی که از صدف در آوردید به گردن خودتون بندازید؟

بسته ی گردنبند مروارید ما شامل زنجیر و آویز مخصوص مروارید، و یک عدد صدف زنده هست. کسی که از شما این بسته رو هدیه می گیره باید مروارید رو با دست خودش از داخل صدف در بیاره.
خداییش هدیه از این جالب تر؟
به ما سر بزنید!
hediye110.blogfa.com

یا حق[گل]

معراج شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ق.ظ

بله رامسر با....مثل رفتن به ....کار با دستمزد۵۰۰ اما چون ما رفیقیم ۶۰۰شایدم۷۰۰ماکه چودونمونو بستیم حاظریم

منم منتظر تلفنشم!!
دی وی دی هم به پیچش رفت
برام اصلا اهمیت نداشت ولی با کارم میخواستم بهت ثابت کنم که یه سر سوزن هم نباید به ای آدم بدی

مریم شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام
ای پسر سر به هوای بازیگوش معلوم نیست ذهنت دگیر چی بوده که افتاد:ی
ولی جدای از شوخی امیدوارم هرچه زودتر خوب بشید عکساتون هم جالب بودند

نمیدونم
آخه دختری هم رد نشد که من حواسم پرت بشه
ممنون
عکسا هم قابل نداشت

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست جونم؟
شایدم با فانتوم بری دنبال عروس

سلام تو خوبی
شاید هیچ چیز قابل ژیشبینی نیست

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

امیدوارم دستت زودی خوب شه

امروز میرم دکتر ببینه وضعش چطوره
ولی درد ندارم این خودش خوبه

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

عکساتم خیلی خوشگل بود
چه خوبه که این قدر با علاقه این عکسارو کنار هم می ذاری

قابل تو رو نداره دوست عزیز
باور کن برای انتخاب هرکدوم خیلی وقت میذارم
خوشحالم که منو درک میکنی

فاطیما یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com


. ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . ..... . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . آپم. . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . . . . .. . . . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . . . ’-,
. . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. . . . . . . . .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . . . . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . .اپم . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . . .. }__""~,
. . . . . . .. ,......... . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),--"

اومدم

هدهد یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام آقا علیرضا
ببخشید دیر اومدم و بسیار متاسف از اینکه دستت شکست انشاالله دلت نشکنه
متاسفانه عکسها برای من باز نشد
من آپم خوشحال می شوم از حضور گرمت و نظر سبزت
موفق باشی

من اومدم

رویا پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.royaperspolis.persianblog.ir

سیلامممممممممممممم
عسیسمممممممم
چرا اپ کردی منو خبر نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی از دستت ناراحت شدم!!!!!!!!!!!!
اپ کردم خوشحال میشم پیشم بیایییییییییییییییییییی!!!!!

سلام
ببخشید رویا جون خبرت نکردم
چشم حتما میام پیشت

هرمان سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

خیلی قشنگ بود
من که از طبقه ی دوم پرت شدم پایین!

بله میدونم چجوری ولی خدا خیلی بهت رحم کرده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد