عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

دروغ

یه نفر میگفت وقتی مخوای دروغ بگی اینقدر بزرگ بگو که خودتم باور کنی....
چند وقتیه از این دروغا زیاد میشنوم  و نمیفهمم که این دنیا ارزششو داره یا نه که این دروغها رو بهم بگیم؟؟!!!

پ.ن1:انگار مشکلی برای سایت 4SHARED.COMپیش اومده و عکسای وبلاگم نمایش داده نمیشه
پ.ن2:از این پست هر چیزی که دوست دارید برداشت کنید فقط تو کامنت دونی چیزی ننویسید که اینجا رو تخته کنن بره پی کارش
نظرات 12 + ارسال نظر
پریسا جون یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

سلام. اولین راستگو وارد میشود.
منم مثل تو از دروغ بدم میاد. بیشتر وقتها هم به ضررم تموم میشه.اما مطمئن هستم اگه دروغ بگم. بدتر میشه.
این هم که دروغ بزرگ یا کوچیک باشه تا کسی نفهمه. دروغی بیش نیست. در هر صورت هرکسی دروغ و راست رو تشخیص میده. پس تو الان از کجا فهمیدی چیزایی که میشنوی دروغ بوده!
دروغ پشتش دروغ میاره و اخر هم طرف رو ضایع میکنه

سلام
دقیقا این تحلیل تو رو قبول دارم چون دروغگو آخرش ضایع میشه اون روز هم بالاخره فرا میرسه!!!!!

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست جونم؟
نبینم گرفته باشی

سلام
کامنت تو رو که میبینم خوب میشم شاد شاد

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

خب راستش بعضی از مردم به دروغ گفتن عادت کردن
و این خیلی بده

از اون بدتر دروغگفتن به همه مردمه!!!!!!!

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

برداشت من ازاین پست:
تو خیلی خوبی و از دروغ خوشت نمیاد و دروغگویی دیگران خستت کرده

خوبی از خودته
آره من از دروغ بدم میادو...
الانم از دروغگویی ها خسته شدم....

ویولت یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ

الان اینی که نوشتی یعنی مبارزه؟

فاطیما یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

آره زدم کره ای!نمیدونم دفعه بعد فکر کنم آفزیقایی به هندی هم بشه!!!!
چشم از این به بعد سعی میکنم با بیوگرافی بذارم

کیه مه از دروغ خوشش بیاد؟؟؟

راست میگی

معراج دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

اصلا مردم ما دروغ میگن اصلا بلدن که بگن دروغ گو کسی نیست که فقط دروغ بگه باید انقدر بلد باشه که کسی نفهمه دروغه.مثلا ما تو دانشگاهمون دروغگو داریم.نه .خالی بند هست مگه نه ولی دروغگو نه.تازه سعدی یک شعر داره واسه دروغگو=دروغ گفتن کاره زشته تو کتابا نوشته دروغگو خیلی زشته اصلا بیا با دروغگو ها دیگه قهر باشیم

بله استاد
از سخنان شما به فیز رسیدیم

معراج دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

خدا رحمت کنه سعدی رو انقدراهم که میگن شعرهاش خوب نبودها همین شعری که واسه دروغ گفته خاک خبر نبره ابروی هرچی شاعره برده غیبتش نباشه همه چیز بهش میخوره غیره شاعری من نگفتما گناهش گردن....

آره گناهش گردن.....
برو گروه ۱ انتخاب واحد کن

سمیه دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
خدا بد نده چی شده؟یک چند وقتی بود که دیگه حوصله اینترنت و کامپیوتر را نداشتم.امروز که اومدم پست هات را خوندم.بابت کار هم متاسفم.ایشالا یک جای بهتر درست میشه.منم شکست سختی خوردم.خودت می دونی چقدر خوندم ولی نمی دونم چرا قسمتم اینطوریه.همه میگن قسمت نبوده اگر نه زحمت کشیدی!!!!!! نمی دونم چی بگم.تو این ایام منم دعا کنید.امیدورام همیشه موفق باشی.

سمیه سلام
خوبی
خدا که به بندش بد نمیده
میدونم چی میگی ولی من یه راه خوب براش پیدا کردم عمو بهروز بهم گفت این شکستت الان برات در آینده یه موفقیته دیدم راسمیگه
من همیشه گفتم و دیدم که تو تا جایی که میتونسی تلاش کردی از تمام تفریحات زدی درس خوندی ولی .... نمیخوام بهت بگم قسمت بوده و از این حرفا چون میدونم حالت از این حرفا بهم میخوره ولی اینو بدون که هیچکس آیندرو ندیده و همیشه ما باید به خوب بودن آیندمون فکر کنیم
من از این که اون کارو بهم ندادن ناراحت نیستم از این که سطح درک بعضی از مرد اینقدر پایینه و به قانون عمل نمیشه ناراحت میشم
برات آرزوی بهترینها رو دارم

پریسا جون دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

ســلام. خوش میگذره؟!
بیا یه پولی بهم بده تا یه نظر دیگه واست بذارم که ۱۰ تا رند بشه D:

سلام
به خوشی شما
نه به تو پول نمیدم چون معراج جونم برام این زحمتو کشید

معراج دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

راستی علی من خیلی شعر از سعدی حفظم در باره هر موضوعی بنویسی شعره قشنگش با من

چشم معراج جون حتما
شما خودت یه پا فردوسی هستی

هرمان چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ

ناراحتی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ایی
ناراحتی من از این است که دیگر نمی توانم به تو اعتماد کنم...
منظورم تو نبودیا........
این عدم اطمینان
تو زندگی بدچیزیه

واقعا قشنگ گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد