عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۳

دوستان سلام 

اول یکمی از صحبتم با یکی از دوستامو مینویسم بعد هم تصاویر منتخب 

بایکی از دوستام صحبت میکردیم و حرف رسید به رشته من و کارش در آینده  

 

عرفان:علریضا هواپیما برای فاضلابش مخزن داره 

من: خوب معلومه این چه سوالیه مگه قطاره!! 

عرفان:کار تخلیه این مخزن رو چه گروهی انجام میده 

من :نمیدونم 

عرفان:کار گروه شما که نیست 

من:سکوت 

عرفان:چه شغلی بود تو انتخاب کردی 

من:عاشق رشتم هستم موتور هواپیماو.... 

عرفان:آره اون قسمتشم دوست داری؟؟؟ 

منم یه پسگردنی با حالت شوخی به دوستم میزنم و هر دو با هم میخندیم 

 بعد نوشت : اینم کامنت قشنگ معراج:
سلام-به دوستت بگو کسی واسه خالی کردن مخزن...چندسال درس نمیخونه.هیچ دانشگاهی هم واسه این کار کلاس درسی نداره
کار ما نیست کار خدمات فرودگاهه ربطی به کار فنی هواپیما نداره.بریم سره بحثه خودمون:
خوب اتفاقا سعدی واسه عشقت فانتوم شعر داره که تقدیم میکنم=
منو فانتوم چه ساده رفتیم برباد*فانتوم نام منو چه زود بردی ازیاد
روزکارم گله از فانتوم شده است*من بگویم فانتوم بخندی شده است
ازدلم یادی نکردی فانتوم بیمعرفت*شاید تقصیره تو نیست بنزینت سهمیه بندی شده است*******

 

تصاویر این هفته مربوط به ایر شو میباشد  

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به این نوع هواپیماها میگن جت آکروباتیک البته اسم عامیانشه و در اصل یه نوع هاواک هستن

نظرات 14 + ارسال نظر
sanaz پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

عکس قشنگی بود

منم عاشق پروازم:)

سلام ساناز
عکسا قابل نداشت
ببینم پرواز با توپولف را هم دوست داری؟؟؟!!!

محمد پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ http://titan23.blogfa.com

سلام علی جون . حال و احوال چطوره؟
کار خوبی کردی زدی!!۱
ولی من هم جای دوستت بودم همین سوال را ازت میپزسیدم؟
راستی من هم آپ کردم . بدو بیا

سلام محمد من که خوبم
تو خوبی؟
خوب این سوال تا حالا چند بار ازم پرسیده شده منم با شوخی و خنده میپیچونم ولی فکر نمیکنم کار
A&P man
باشه
الان میام پیشت

sanaz پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام

معلومه که نه !!!
تو چی؟توام دوست داری؟؟

آره من اگر مرگم هم تو پرواز باشه دوست دارم
درضمن مگه توپولف بده مثل شب قدره توش اینقدر دعا میخونی که تمام گناهات بخشیده میشه

معراج پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام-به دوستت بگو کسی واسه خالی کردن مخزن...چندسال درس نمیخونه.هیچ دانشگاهی هم واسه این کار کلاس درسی نداره
کار ما نیست کار خدمات فرودگاهه ربطی به کار فنی هواپیما نداره.بریم سره بحثه خودمون:
خوب اتفاقا سعدی واسه عشقت فانتوم شعر داره که تقدیم میکنم=
منو فانتوم چه ساده رفتیم برباد*فانتوم نام منو چه زود بردی ازیاد
روزکارم گله از فانتوم شده است*من بگویم فانتوم بخندی شده است
ازدلم یادی نکردی فانتوم بیمعرفت*شاید تقصیره تو نیست بنزینت سهمیه بندی شده است*******

سلام
معراج جون حالا ناراحت نشو ما شوخی کردیم
شعرتم خیلی قشنگه ممنون
با اجازت اینم میره تو صفحه اصلی

معراج پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ب.ظ

ادم باید خیلی...باشه فکرکنه واسه خالی کردن...باید بره دانشگاه درس بخونه

چرا به دل میگیری اون نفهمید یه چیزی گفت

فاطیما پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

به به!داااااااااااش علی گل!(چشمک)خیلی وقته نبودین.دلمون واستون تنگ شد!!!
چه باحالن!!!!
این عکسا تو ایرانه؟؟۳۰۰٪ نیست

ما که همیشه درخدمت هستیم آبجی
نه از این نمایشا تو ایران اجرا نمیشه البته قرار بود۲۱فروردین اجرا بشه که برای بدی هوا فقط چند تا اف-۵ پریدن من اون روز نزدیک فرودگاه از یه منبع آب آویزون بودم
بعد هم که عملیات کنسل شد داشتم یواشکی از عشقم فانتوم عکس میگرفتم که دوستان ارتشی متوجه شدن و ازم خواستن عکسا رو پاک کنم ووقتی کارت دانشجوییمو دیدن و رشتمو دیدن منو بدون دوربین بردن به دیدن عشقم که از نزدیک فانتوم را لمس کردم............

ترنم(یادگاری از روزهای جوانی) پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست جونم؟
وااااااااااااااااااااااااااااااای
عکسای این دفعه رو خیلی دوست دارم
خیلی خوشگلن
در مورد دوستتم باید بگم
بابا بی خیال خب به منم می گن رشتت کامپیوتر سی دی رایت می کنی؟؟؟؟

سلام ترنم
خیلی خوشحالم که از عکسا خوشت اومده
من که ناراحت نشدم ولی این آقا معراج یکمی زود رنجه برای همین اینجوری جوابیه نوشته برای دوستم
وگرنه من که با دوستم شوخی داریم و اینا خیلی شوخیای خوب و سانسور شدس(چشمک)
درضمن رشته تو هم اصلا اینجوری نیست من الان میخوام کلاسای شبکه هم برم چون رشته خوبیه

پریسا جون پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

چقدر بانمک شدی:))
بانمک بدی اما الان بیشتر
آخه خیلی هر دو جوابت به ساناز باحال بود. کلی خندیدم
مرسی... منم میخوام از دست این کامی (فکر بد نکن. کامپیوتر) برم یه بلیط توپولف بگیرم.
D:
از عکسا خیلی خوشم میاد

تو که منو میشناسی پس این جوابا از من بعید نیست
گفتم که برای کام یه بلیط توپولف بگیر
چون میدونستم از ایر شو خوشت میاد برات آپ کردم(چشمک)

سعید جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.saeedxxx.blogfa.com

سلام
به ما هم یه سر بزنید

پریسا جون جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

وارد پیج خودم و چند نفر دیگه نمیتونم بشم:((
فکر کنم کارت گرافیک داره سعی میکنه بسوزه!

نه داره امر به معروف و نهی از منکر میکنه(چشمک)
نه اشکال احتمالا از رمته

نیما نجاتی شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام
تصاویر زیبایی بودن
ممنونم که پیوسته یه وبلاگم سر میزنی.
من 30شهریور میام تهران.شمارم.... 0915 هستش.اگه خواستی برای تماشا بیای خوشحال میشم

سلام کاپتان
خوشحالم که از تصاویر خوشتون اومده
من وظیفمه که همیشه به استادم سر بزنم
شمارتونو سیو کردم چشم تمام تلاشمو میکنم که بیام اگر با چند تا از دوستام که علاقه مند هستن بیام که مشکلی نداره؟
خیلی هم دوست دارم شما دوست عزیزمو از نزدیک ببینم و آشنا بشم

ship شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.wheel.blogfa.com

mer30 parvaz vali be ma daryanavarda ham ye sari bezan

چشم حتما
مگه میشه پروازهای قشنگ روی اقیانوس رو ول کرد

هدهد شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com


بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام
خدا بد نده انشاءالله بهترین مواظب خودتان باشید دستتان چطور است خوبه ؟؟؟
عکسا خیلی خیلی قشنگ بود دستت شما درد نکنه
در ضمن عید شما مبارک انشاءالله از این ماه بهره لازم را برده باشید.
موفق باشید
یاعلی

سلام استاد
دستم که خوبه دکتر اجازه داده روزی چند بار آتل را باز کنم و دستم رو تکان بدم
خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده
من هم پیشا پیش عید فطر را به شما تبریک میگم

یا حق

نیما نجاتی یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام علیرضا جان.عید شما مبارک
فکر نمیکنم از بابت اومدن تماشاچی مشکل خاصی باشه فقط برای رفتن به محل تیک آف فقط برای شرکت کنندگان در مسابقه وسیله تدارک دیده میشه که میشه با وسیله شخصی یا وانت هایی که اونجا هستن کسی بیاد محل تیک آف. ولی بازدید حتما برای همه آزاده

کاپتان سلام
عید شما هم مبارک باشه
ممنونم از راهنماییتون
تصمیم گرفتم تصاویر منتخب این هفته از مسابقه شما باشه البته اگر اجازه بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد