عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۵

دوستان سلام  

یکمی دلم گرفته سرم هم شلوغه برای همین عکس فانتوم میذارم بلکه بهتر بشم 

ولی برای یکشنه هفته آینده یک طنز قشنگ نوشتم خودم که یادش میفتم خندم میگیره شاید شما هم بخندین ؟!!

برام دعا کنید ممنون میشم برای دانیال کوچولو هم دعا کنید 

  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست عزیزم؟؟؟
چرا دلت گرفته دوست جون؟؟؟؟
من پیشنهاد می کنم بستنی بخور
وای اون نارنجیه خیلی خوشگله

سلام ترنم خوبی
هیچی الان خوب شدم خوب آدم گاهیوقتا دلش....
چشم اتفاقا امروز تو دانشگاه جات خالی بستنی خوردم
راست میگی بهتر نبود همه هواژیماها رو بارنگای شاد رنگ میکردن!

رویا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.royayekhis1990.blogfa.com

سلام با تبادل لینک موافقی؟خبرم کن.

سلام
البته که موافقم

پریسا جون پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

بلاگفا دوباره...
ولش کن
تو خوبی؟ سلامت کو؟؟!
دانیال کوچولو کیه؟!
یعنی از خودت کوشولوتره!!!
این طرحی که رو هواپیما زدن خیلی بامزه شده:)
دیگه حرفی ندارم. سلام به دوست منم برسون. بوس یادت نره. سلام بی بوس مزه نداره. ی--ر :)) اسمشو درست گفتم؟! (;

این بلاگفا هم که همش تو کما میره
راستی سلام
دانیال اگر رو اسمش کیلیک کنی وبلاگش باز میشه و از دردی که توسینه کوچیکش داره با خبر میشی درضمن فقط ۵ ماهشه
من یکمی iq پایین اومده برای همین نفهمیدم کدوم دوستمو میگی

زهرا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://shadnaz.blogfa.com

سلام داداشی
خوبی
دانیال کیه و چشه؟
تمام حرفایی که بم زدی درست و میدوووونم اون حاظر به خاطرم بیاد
نمیدوونم هر چی خدا بخواد داداشی

سلام زهرا
خوبی آبجی
دانیال یه پسر بچه 5 ماهس که دردی تو سینه کوچیکش داره که دکترا گفتن.....
در باره اون مسئله هم بعدا باهات حرف میزنم
و برات دعا میکنم

زهرا جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://shadnaz.blogfa.com

.......
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
...............................................ღ♥ღ

اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد