عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۶

دوستان سلام 

 

بی مقدمه میگم  

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
پریسا جون چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

سلام ... اول
خوابم میاد حال ندارم نظر بنویسم. اما با این حال باید بگم
خیلی خیلی عکسا باحال بود.
اولی و دومی و چهارمی و سومی.
بقیه نسبت به اینا چیزی نبود:)

پریسا اول شدی مبارکه
ولی ما بیشتر از ۴تا عکس هم نداشتیما!!!

رویال پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

این عکسارو از کجا میاری ؟؟؟
راستی یه هوا پیمایی هست که واسه ایر باسه و باهاش بدنه ی هواپیمای در حال ساخت و جابه جا میکنن اسمش چیه ؟ اگه میشه چند تا عکس ازش بزار شنیدم شبیه دلفین طراحی شده ...

اینش بماند که من عکسامو از کجا میارم ولی سعی میکنم قشنگاشو بذارم تو وبلاگ
درباره اون هواپیما هم ما بهش میگیم نهنگ سفید ولی اسم کاملش اینه

Air Bus A300 B4_608st
super tronsporter

ترنم(یادگاری از روزهای جوانی) پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست جونم؟؟
میسی اومدی وبم و همدردی کردی
خیلی خوشحالیدم
و میسی بابت وقتی که می ذاری و این عکسای خوشگلو نشون میدی
همش منتظرم زودی آخر هفته بشه بیام عکسارو ببینم

سلام ترنم
ممنون من خوبم
امیدوارم پدرت خیلی زود خوب بشه
من برای عشقم این کارا رو میکنم و به خاطر دوستانی که تا حالا ندیدمشون ولی برام خیلی ارزش دارن
از لطفی هم که به من داری ممنونم خیلی خوشحال میشم از یک نفر این حرفو میشنوم چون کمتر کسی در اطرافم و دنیای حقیقی به کارای من اهمیت میده ولی من برای دل خودم انجام میدم....
از کامنت قشنگتم ممنونم

رویال پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ

بابا مردم در حد لب تاب امار میدن ...افرین مهندس
عکساشم لطفا بزار
چند تا از این مدل هست ؟

این اطلاعاتو خودمم نداشتم فقط اسمشو میدونستم که بهش میگن نهنگ ولی تو که گفتی رفتم دنبالش و پیدا کردم
چشم به ادامه مطلب برو دوتا عکس ازش گذاشتم
درباره تعدادش شک دارم یعنی درست نمیدونم ولی فکر کنم ۵یا۶تا باشه

سید محمد جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ق.ظ http://titan23.blogfa.com

اقا خیلی توپه . حال گردم . خودمونیم عشق توی فضا بودن داریا !!!!!!!!!!
منم اپم بدو بیا !!!!!!!!!!

به به محمد جان گل
معلومه خیلی سرت شلوغه ها...
آفرین خوب حدس زدی عشق من آزادانه پرواز کردنه ....
چشم حتما میام پیشت تا پست جدیدتو بخونم

رویال جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ

ممنون
به نظرم یکی از جالب ترینهاست اگه چیزه دیگه ای پیدا کردی خبر کن ... هزارتا میل دارم اما اسماشون کرکر خندس امشب یکی دیگه میسازم بهت میگم

خواهش میکنم وظیفه بود
منم همین نظرو دارم خیلی جالبه مثل c-130j من از این نهنگ سفید عکس زیاد دارم ولی این وبلاگ هست که برام محدودیت ایجاد میکنه چون حجم براش خیلی مهمه
باشه پس هر وقت یه ایمیل جدید ساختی خبرم کن که برات چندتا از عکسای قشنگشو میل کنم
یه سوال چجوری شد که این هواپیما برات جالب شد؟ فقط چون دوستت گفته بود؟

زهرا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ http://shadnaz.blogfa.com

سلام به داداشی خودم
افرین عکسای خوشکلین
شرمنده دیر میام و میرم گرفتاررررررم بخدا

سلام آبجی خوبی
خوشحالم که از عکسا خوشت اومد
میدونم که سرت شلوغه درکت میکنم همین که به یادم هستی و هر وقت که میای نت به وبلاگ منم سر میزنی برام خیلی ارزش داره

نیما نجاتی شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.bojnurdpara.mihanblog.com

سلام علیرضا جان/عرض ارادت و خسته نباشید.
ممنونم به خاطر عکسها و اینکه زحمت جمعه آوریشونو میکشی.برات آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.و خیلی خیلی ممنمونم که به وبلاگ مسل کننده منم سر میزنی
یا حق

سلام کاپتان
ممنون ولی من هر کاری میکنم و هر چیزی توی این وبلاگ مینویسنم فقط به عشق دوستان عزیزم است....
در ضمن وبلاگ شما همیشه برای من جذاب بوده و هست چون درباره پرواز مینویسید...
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد