عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

از این طرف و اون طرف

دوستان سلام 

 

اول از همه بگم که کامپیوترم یکمی خراب شده و نمیدونم چرا وقتی روشن میشه بعد از سه دقیقه کارکرد CPUبه 100%میرسه و خودش ریست میکنه؟؟؟ اگر شما میدونید این چه مرضی گرفته به منم بگید تا درستش کنم 

 

دوم - دیروز توی مترو داشتم مثل همیشه وقتمو طلف میکردم که صدای بلند یه نفر نظرمو جلب کرد ....یه آقایی داشت با موبایلش حرف میزد خوب تا اینجا که عادیه ولی لحن حرف زدنش خیلی زننده بودو اصلا فکر نمیکرد توی واگن قطار خانم هم نشسته و انقدر خودشو کوچک کرد که داشت حالم به هم میخورد .... 

ازتون برای مشغول کردن خودم تو مترو هم پیشنهاد میخوام(من تقریبا روزانه 45 دقیقه توی مترو هستم) من کتاب خوندن و موسیقی گوش دادن رو امتحان کردم ولی .... 

 

سوم- خدارو شکر فشار ریه دانیال کوچولو یکمی کمتر شده درسته که هنوز هم بالاست ولی همینم خیلی خوبه براش دعا کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام
شما خوبین؟
خدارو شکر که دانیال کوچلو حالش خوب شده.
اگه سیستمت ریست می کنه شاید:
۱-ویروسی شده باشد
۲-set up سیستم مربوط به بخش power روی reset تنظیم شده
2-کابل گرافیکی پشت منیتور رو باز کن دوباره وصل کن
case ت رو وصل کن به یه مانیتور دیگه اگه ویندوز بالا اومد پس مشکل از مانیتورتونه که معمولا برای مانیتورهای lcd این اتفاق می افته و شما مجبورین بعد از چک کردن کارت گرافیکی (برای مطمئن شدن از وصل بودن) و کابلهای متصل به آن اگر ویندوز بالا نیاد دوباره ویندوز رو نصب کنید.
در رابطه با بیکاریتون من تعجب می کنم تو این شلوغی شما چه طوری کتاب بدست می گیرین آدم باید باید خیلی شانس بیاره که تو مترو آبلمبو نشه چه برسه به اینکه کتاب بخونه.
بهترین کار که معمولا انجام می دم اینه که تلفظ لغات انگلیسی با صدای خودم تو خونه ضبط می کنم همراه با سینومی ، بعدش موقعی که موقعیت مناسب تو مترو پیدا کردم گوش می دم .
الانم کلی تلفظ بلدم (جدی نگیر)

سلام مریم
من خوبم شما چطورین ؟
از راهنماییهات در باره کامپیوتر ممنوم امشب میرم سروقتش ببینم چیکار باید بکنم ولی مشکل از مونیتور نیست چون مونیتورم lcd نیست و ویندوز بلا میاد و همه چیز عادیه حتی من کانکت هم شدم ولی یه دفعه ریست میکنه.....
برای مترو هم راه حل جالبی بود از فردا امتحان میکنم ببینم چی میشه

رویال دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام سید
این چه حرفیه شما لطف میکنید
هر وقت کامپیوترت درست شد بفرست ممنون میشم
برای دانیال ...برای همه دختر و پسر کوچولوهای مثل دانیال ...

سلام رویال
ممنون که مشکل منو درک میکنی واقعا ازت ممنونم...

رویال دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

راستی من تو مترو سر پا میخوابم تو ایستگاه مقصدم با جمجمه میخورم به دیوارو بیدار میشم خیلی حال میده بعد از یه مدت دچار سندرم دان میشی اونوقت خستگی راه حالیت نمیشه

اینم پیشنهاد بدی نیست ولی مشکل اینجاست ککه من شبها به زور میخوابم و روز هم نمیخوابم دیگه خودت مترو رو هم حساب کن که با اون سر و صدا و تکونها .....

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست جونم؟؟؟؟
من که همون موسیقی رو ترجیح می دم
خیلی خوشحالم که دانیال کوچولو حالش خوبه خدا رو شکر
و خوشحالم که الان اینجام

سلام ترنم
من خوبم تو خوبی؟
راستشو بخوای موسیقی رو خیلی دوست دارم و حتما هم باید یا صدای بلند گوش کنم که احتمال داره صدا از هدفون من بیرون بره و برای بقل دستی ها مزاحمت ایجاد کنه برای همین توی مترو کمتر گوش میدم

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

در رابطه با مشکل کامپیوترت
یا فن cpu نیم سوز شده یا کثیفه
یا سیستمت ویروس داره
اول یه ویروس یاب قوی نصب کن و سیستمتو ویروسیابی کن اگه درست نشد فک کنم فن مشکل داشته باشه که باعث میشه cpu داغ کنه و سیستم ریست شه

ممنون از راهنماییت خودمم احتمال میدم که از فن باشه ولی اگر ویروس باشه که من وقت نمیکنم آنتی ویروس نسب کنم و هاردو اسکن کنم چون دقیقا راس 3 دقیقه ریست میشه
بازم لز راهنماییت ممنونم

زهرا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://shadnaz.blogfa.com

سلام
اپم و
پست اخرمه
به خاطر همه چی ممنون داداشی
امیدوارم همیشه موفق باشی
قربون محبتت بشم
اگه اومدم نت حتما میام یه سر میزنم
به خاطر یه سری مشکلات نمیتونم بیام نت دیگه وبمو به پسر عمم دادم
بای بای

آبجی جونم سلام
خیلی ناراحت شدم ....
برات توی وبلاگ خودت جواب نوشتم...

نیما نجاتی سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام علیرضا جان ممنونم که به وبلاگم سر زدید.
شما بگو در چه مورد خاصی میخوای بدونی تا منم اگه چیزی میدونستم یا منبعی سراغ داشتم بهت بگم
خیای خوشحال میشم اگه بتونم کمکی کنم
موفق باشید
یا حق

سلام کاپتان
درباره موضوع توی وبلاگ خودتون مینویسم .....
ازتون هم ممنونم که به من کمک میکنید تا بتونم پروژمو تحویل بدم

دریا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.nishabad.bogfa.com

سلام
ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.
خیلی خوشحالمون کردید.

راستی !! من بی اجازه لینکتون کردم.

موفق باشید......

سلام
وبلاگتون خیلی قشنگه
اگر میشه بگید با چه اسمی شمارو لینک کنم؟
چون وبلاگتون عالیه

رویال چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام علیکم

سلام

آرزو چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.tanhaarezo90.blogfa.com

سلام وبه زیبایی دارین.ممنون میشم اگه منو با اسم دریای محبت (آرزو)لینک کنی..........به منم سر بزن منتظر حضور پر مهرت هیستم
عاشقا کجاین اگه واقا عاشقین به این آدرس بیایییییییییییییین
www.tanhaarezo90.blogfa.com
هر کس دوست داشت منو لینک کنه و بیاد تو وبم بگه با چه اسمی بلینکمش
تا بعد بااااااااااااااااای

چشم شما لینک شدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد