عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۷

دوستان سلام 

کامپیوترم درست شد اشکالش ویروس بود که از فری*گیت گرفته بود شما هم اگر از این ف.ی.ل.ت.ر. شکن استفاده میکنید مراقب باشید 

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

 

درباره این عکس هم دوست دارم نظرتونو بدونم نظر خودمو پایینش مینویسم 

 

 

پرواز روی دریایی از ابرها 

   

یه عکس جالب از ایر شو 

 

 

فانتومها در حال پرواز فورمیشن 

  

 

میگهای ۲۹ در ایر شو  

 

اف-۱۵ عقاب آسمان 

 

 

اف-۱۱۱ جنگنده رویایی

نظرات 15 + ارسال نظر
مستند شگفت بارداری چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.vidavest.com/pg/details.aspx?pid=1

مستند شگفت بارداری محصول کانال Discovery

با تماشای این مستند شگفت انگیز تولیدی کانال Discovery نحوه تکامل باورنکردنی نطفه و تغییرات اعجاب انگیزی که در مادر آبستن رخ می دهد را خواهید دید.
تمامی مراحل ایجاد و رشد نطفه با دوربین های پیشرقته و میکروسکپیک به تصویر کشید می شود. همچنین تمامی تغییراتی که در دوران بارداری در مادر آبستن به وجود می آید به صورت مصور بررسی شده و یک رویان شناس و متخصص مامایی و زنان و زایمان از دانشگاه GeorgeTown گزارش فرآیند بالینی تولد و انجام جراحی مادر آبستن را انجام می دهد. این فیلم در نهایت با نمایش دو روش تولد یعنی تولد طبیعی و تولد همراه با جراحی به پایان می رسد.

برای خرید این فیلم مستند خارق العاده به وب سایت فروشگاه ویداوست مراجعه کنید :

http://www.vidavest.com/pg/details.aspx?pid=1

با خرید از ما هرگز پشیمان نخواهید شد

خوب بگو فیلم سوپر میفروشی آمار خرید هم بیشتر میشه!!!

رویال پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

عکس اولیه دقیقا رویای منه .................................
ممنون
ممنون
ممنون
اگه بازم عکسای این تیپی داری واسم میل کن لطفا

این رویای همه ما عاشقای پروازه.....
خواهش میکنم من این کارا رو برای دلم میکنم و از این که یک نفر مثل من فکر میکنه خیلی خوشحالم
چشم آرشیومو بگردم حتما برات میل میکنم

نیما نجاتی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.bojnurdpara.mihanblog.com

سلام علیرضا جان
عکسهای حیلی باحالی بودن مرسی
بعضی از این صحنه هارو 2سال پیش تو نمایشگاه هوایی دوبی دیده بودم برای یاد آوری شد. حتما اگه میتونی یکبارم که شده برو
آبان مسال برگزار میشه
موفق باشی

سلام کاپتان
خواهش میکنم اینا عکسایی هستن که من ازشون خوشم میاد و دوست دارم با دیگران شریک بشم .....
برای نمایشگاه دوبی داشتم برنامه ریزی میکردم ولی نشد ......
انشالله سال آینده

پریسا جون پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

اینم بگم....
خوشم میاد که میدونی کدوم عکسو اول بذاری:)

خوب دیگه اینم یه جور استعدادیه که عاشقای پرواز دارن

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وااااااااااااااااااااااااااااااااای
کاش من تو این هواپیما بودم
اونی که روی یه عالمه ابره
خیلی حس خوبیه
اون هواپیما رنگ رنگیا هم خوشگلن

منم دوست دارم توی اون شرایط باشم ولی توی فانتوم چون با اون میشه یه پرواز آزاد داشت
مثل عقاب که تو آسمون پواز میکنه.....

پریسا جون پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

وای چه عکسایی!! خیلی توپه. مطمئنم اگه کسی هم از عکس هواپیما و این چیزا هم خوشش نیاد... عاشق این عکسا میشه و اینا رو کپی میگیره

لطف داری
کاری که با عشق انجام بشه همیشه قشنگ میشه

معراج پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام-خدایا تمامه۵شنبه ها مثل این ۵شنبه باحال باشن ۲تا استاد نیان الهی امین-خوب بعداز دعا بریم سر ویروس دیدی از فلش من نبود-تو فیلتر شکن میخوای چیکار هان هان که ویروس بگیره-

سلام آقا معراج گل
برای دعاتم باید بگم امین
ولی میروس اصلی مال فلش خودت بود من نخواستم آبروی تو و علی بره ...
برای همین گفتم فری گیت الانم کامپیوتر تعطیله و من دارم با لب تاب برات مینویسم خودت که ظهر شنیدی.....
پس بدون کار کاره خودته(چشمک)
راستی من یا فیلتر شکن میرم فیس بوک

دریا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ http://wwww.nishabad.blogfa.com

ممنون که لینکمون کردید.

بابا شما عشق پروازی ها عجب دنیای باحالی دارید ها !!!

خواهش میکنم...

پس به این دنیای قشنگ عاشقای آسمون خوش اومدی...

رویال جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

یه دونه ای حاجی

شما لطف دارین

رویال جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ق.ظ http://parkade.blogfa.com

اپیدم بدو بیا

چشم حتما میام

معراج جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ق.ظ

ثلام دوثط گلم*باشه ویروس واسه من بود .راستی قربونت این چندجلسه اخر فیزیوتراپی منم ببر. فیزیوتراپی بدنم کم شده.دیگه اینکه ۱شنبه میبینمت .اهان یادم اومد دقت کردی همشون دقیقا تو یک خط هستن یک سانت اینور اونور نیستن درختچه های جلوی دانشگاهو میگم.**دوثط دارم ظیاد**

آقا معراج چرا ناراحت میشی...
من که گفتم اصل ماجرای ویروس از کی آب میخوره از علی خودمونه
باشه به خانم دکتر میگم تو هم بیای یکمی فیزیوتراپی بشی فقط بگو کدوم ناحیه از بدنت(چشمک)
بله دیروز باهم کلی بهشون نگاه کردیم و اینو فهمیدیم.....
منم دوست دارم خیلی زیاد

ستایش جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.19redroz.blogfa.com

اوووووو..
عکس اولیه خیلی قشنگ و رمانتیک بود منم دوست دارم ازاینا...

چشم شما اگر میخواید از ایتا از نزدیک ببینید برید یه بلیط فرس کلاس بریتیش ایر ویز بگیرید به مقصد یه قاره دیگه حتما از این صحنه ها میبینید(چشمک)

پریسا جون شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

ســـــــلام
اولین نظر من تایید نشده. نه؟!
علی جون از بابت وجودت ممنون. راستی.... کلی دلم واسه داداشی مهربونم تنگیده. تو نمونه نداری(یه بوس گنده)

سلام
نه تایید نشده چون نوشتی خصوصی
ممنون آبجی خوبم تو همیشه به من لطف داری

هدهد یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام
عکسها خیلی قشنگ بود لذت بردم مخصوصا عکس اولی منو یاد سفرم به سوریه انداخت وقتی به بالای دریا رسیدیم دقیقا روی کپه ای از ابرها قرار گرفتیم اون موقع دلم می خواست بپرم روشون ولی حیف که پنجره هواپیما باز نمی شه؟!!!!

سلام استاد
خوشحالم که عکسها رو پسندیدین....
راست میگین اینم حس قشنگیه که بخوای خودت روی ابرها راه بری...
ولی اگر از مهماندار بخواهید پنجره را براتون باز میکنه ها..(چشمک)

محمد سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.tiyan23.blogfa.com

سلام آقا علی جه طوری آپت و خوندم جالب بود من آپم بیا
یا علی

سلام محمد
خوبی؟
الان میام پیشت خوشحالم که دوباره نوشتنو شروع کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد