عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۸

دوستان سلام

چندتا نکته میگم اگر رعایت کنید از سرما خوردگی جلوگیری میکنه:

1.هر روز صب یک لیوان چای همراه با عسل که داخل چای حل شده باشه بنوشید
2.آبلیمو و عسل را مخلوط کنید تا شربط درست بشه و بخورید خیلی خوشمزه میشه
3.مصرف مرکبات  رو بالا برید
4.انار هم بخورید خیلی خوبه
5.نکته آخر هم اینه که لباس گرم زیاد نپوشید

(اینها تجربیات منه و هیچ مدرک علمی براش ندارم!)

امیدوارم که هیچوقت هیچ کس بیمار نشه


برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید
747 درحالی که شاتل فضایی را بر دوش خود سوار کرده است


عشق من فانتوم توی این غروب چقدر قشنگ شده....



اف-15 درحال شلیک موشک فکر کنم موشک سایواندر باشه...



کاکپیت اف-۱۵ خلبان باید با اینهمه گیج سروکله بزنه...



اف-۱۴ در حال شکستن دیوار صوتی...
نظرات 7 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام علیرضا جان
ممنون از نکته هایی که گفته بودی.. به این ها اضافه کن: وقتی از حمام میای بیرون جلوی پنکه نخواب!!! من این یکی رو رعایت نکردم.
هیچ می دونستی اینجا انار دونه ای ۲۵ روپیه ست؟ یعنی به پول ما دونه ای حدوداْ ۶۰۰ تومان! اونم یه انار فسقلی.. نه درشت!!!
جواب کامنتت رو خوندم. اگه واقعاْ یه کشور پیشرفته می خوای قید هند رو بزن. اینجا هرچی هست زغالی و دیزلیه!! اما مردم خیلی خیلی مهربونی داره. تنهایی رو روزهای اول بدجوری حس خواهی کرد (هرجای دنیا که بری) چون به زبونی حرف می زنن که برات ناآشناست و آداب و رسومشون هم یه جور دیگه ست. به هر حال تحقیق زیاد داشته باش....
موفق باشی.

سلام ترنج بانو
نکنه سرما خوردی .....
انار !! خوب بگو من برات انار درجه یک بفرستم بی تعارف میگما .....این هندیای بیچاره توی آب و هواشون انار به دست نمیاد برای همین اینقدر گرونه...
نمیدونم فعلا باید بیشتر تحقیق کنم ولی باید تنهایی رو در نظر بگیرم و یه کشوری رو انتخاب کنم که مردمش فرهنگشون به ا نزدیک باشه....
از راهنماییهات ممنونم

رویال پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ

علیرضا یک سوال؟
این عکسا رو از کجا میاری ؟؟؟؟؟؟
اولی خیلی باحال و توپ بود و f14
اگه میشه چند تا عکس از هواپیما هایی بذار که بالای ابرهان مخصوصا هواپیما های دارای مهماندار

سلام رویال
چشم دوست من بهت میگم از کجا میارم (چشمک)
باشه میگردم ببینم از اون تیپ عکسا که گفتی دارم یا نه احتمالا دارم اگر آرشیو وبلاگمو هم نگاه کنی چندتا از اون مد ل عکسا رو قبلا هم گذاشتم

نیما نجاتی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.bojnurdpara.mihanblog.com

سلام علیرضا جان
خوبی مهندس؟
تصاویر واقعا بکری بودن ایول!!!
در خصوص عکس اول یعنی 747 که شاتل رو حمل میکنه نمیدونم میدونی اینکار چقدر برای 747 و امنیت پروازش خطر آفرینه یا نه؟
از نظر آئرودینامیکی کلا 747 مختل میشه و حمل شاتل از عهده هر خلبانی بر نمیاد . من مشابه اینکار رو تو هواپیمای مدل امتحان کردم به شدن پرفورمنس کاهش پیدا کرده بود.
موفق باشی
یا حق

سلام کاپتان
ممنون من خوبم شما چطورین ؟
ولی آقا نیما من هنوز مهندس نشدما با این قانونای جدید منو میفرستید زندادن !! (چشمک)
بله اتفاقا سر کلاس آیرو یه جلسه درباره همین عکس با استاد بحث کردم برام خیلی جالب بود برای همینم توی وبلاگ گذاشتمش
البته اگر تونل باد داشته باشیم خیلی راحتتر میشه تحلیل کرد ولی اون کاری هم که شما انجام دادین واقعا جالبه اگر عکس ازش دارین اگر دوست دارین برام بفرستید خیلی خوشحال میشم...
براتون آرزوی پروازهای طولانی و زیبا دارم

مهسا دختر بیقرار جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ق.ظ http://miyaneh6.blogfa.com

سلام علیرضا حرفاتو قبول دارم تحلیل قشنگی از قضیه داشتی من باید از طریق نوع برخورد و تیپ طرف تشخیص بدم چطور میشه باهاش ارتباط برقرار کرد ولی خوب تو همین تشخیصه کمی بی استعدادم! تو هم کلک خوب بلدی از دهن مردم حرف بکشی ها (: سیاست دخترونه داری خیلی زبلی! (:

این عکسات محشر بود مخصوصا اولی که داره فضاپیما حمل میکنه خیلی جالبه
این تجربیاتت رو هم اجرا میکنم ببینم جواب میده یا نه! اما مطمئنی ابلیمو با عسل خوشمزه میشه؟ علیرضا مردم خونم گردن توه ها!!

راستی ببخش اگر دیر به دیر بهت سر میزنم سرم خیلی شلوغه و مریض احوالم همیشه ... موفق باشی گلم

مهسا سلام
اولش که این روشو بخوای امتحان کنی به نظرت سخت میاد ولی بعدش میشه جزو دستورالعمل های زندگیه روزانت.....
منم این روشو توی یه کتاب روانشناسی خوندم و اولش چند بار توی محیطهای کاملا ناآشنا امتحان کردم و دیدم خوب جواب میده......

نترس چیزیت نمیشه بخور عسل خیلی خوبه ...
برات دعا میکنم که دیگه هیچ وقت مریض نشی یکمی مراقب خودت باش...
تو هم موفق باشی

مریم شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام
هیچی بهتر از سلامتی نیست
ممنون از نکاتی که گفتی.
همیشه جسما و روحا سالم باشی

سلام
ممنون شما هم همیشه سالم باشید

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست مهربونم؟؟؟
من انار خیلی دوست دارم
از توصیه هات ممنون
راستی مشکلی نداره بقیه کامنت می ذارن
بی خیال
من از کاکپیت اف-۱۵ خیلی خوشم اومد خیلی باحال بود

سلام ترنم
راست میگی پس مثل خودمی که عاشق انارم و حتما باید روزی دو یا سه تا بخورم....
کاکپیت اف-۱۵ خیلی قشنگه تصمیم گرفتم از این هفته به بعد یه عکس هم از کاکپیت ها بذارم و جایی که مردم خیلی کم پیش میاد که ببینن رو بهشون معرفی کنم..
از کامنت قشنگتم ممنونم

پریسا جون جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

2vomin axo chera vase safhe aval nazashti?!

خیلی دوست داشتم این کارو بکنم ولی خواننده ها از این عکس بیشتر خوششون میومد منم این کارو کردم وگرنه همیشه و همه جا فانتوم برای من اوله ومن هنوزم دوستش دارم خیلی بیشتر از قبل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد