عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

بلیط من هم رسید

دوستان سلام
دیشب بلیط  یک طرفه ای که سفارش داده بودم به دستم رسید و منو خوشحال کرد نه فکر نکید که من میخوام از این مملکت برما نه من فعلا در خدمت شما هستم و این بلیط همون کارت اهدای عضو  خودمونه که من بهش میگم بلیط ...
چیزی که منو خوشحالتر کرد اینه که دوتا کارت اومده بود یکی به اسم من و اونیکی به اسم برادرم ... خوشحالم از این که ما مثل هم فکر میکنیم....
دوستان این کارتو بگیرید خیلی خوبه من که وقتی به دستم رسید اشک شوق تو چشمام جمع شد چون الان میدونم که حداقل یه جایی مفید هستم و با افتخار توی جیبم میذارمش.....
اینم لینک  سایت اهدای عضو که اگر دوست دارید ثبت نام کنید اینجا
پ.ن:این پست رو در حالی نوشتم که طاها کوچولو (خواهر زاده یک سالم)روی پام نشسته بود و داشت تمام دکمه های کیبورد را امتحان میکرد....
نظرات 11 + ارسال نظر
ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوشحالم مشکل حل شد
خب باید با مامان بابام مشورت کن بعد
عزیزم طاها کوچولورو از طرف من ببوس

سلام ترنم
بله خدارو شکر مشکل حل شد و خود مامان کارتو بهم داد....
حتما الان بوسش میکنم...
طاها کوچولو هم دست بوس خاله عزیزشه

رویال یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ

...
کم اوردم
فکر کردن بهش هم باعث یه حس خوب میشه هم فکر کردن به مرگ یه کم ترسناک...
منم این کارو میکنم خیلی وقته تو فکرشم ممنون که حلم دادی

سلام رویال
این چه حرفیه من که کاری نکردم فقط یه کارت گرفتم که برای من خیلی ارزش داره ...
شاید باورت نشه ولی من مدل مرگم را هم برای خدا تعیین کردم دوست دارم توی ماموریت توی آتشنشانی بمیرم که آخرین کاری که میکردم کمک به مردم بوده باشه باور کن اینارو نمیگم که کسی منو تحصین کنه فقط دارم میگم که خواننده هام و دوستام با روحیات من آشنا بشن

واقعا خیلی خوشحالم که این کارو میکنی خدارو شکر که باعث خیر هم شدم خیلی خیلی خوشحالم که ثبت نام کردی

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام علیرضای عزیز
خوبی؟ قلب خیلی بزرگی داری عزیزم... امیدوارم خداوند همیشه سالم نگهت داره و به خاطر این کار بزرگی که انجام دادی همیشه هواتو داشته باشه.
با این که طاها همه کلیدهای کی بورد رو امتحان کرده اما خوب بدون غلط نوشتی! افرین...

سلام ترنج بانو
ممنون... من قلبم بزرگ نیست مثل بقیه آدمها هستم ولی برام اطرافیانم و انسانها خیلی مهم هستن همین و دوست دارم به همه آدما کمک کنم هر جوری که شده...
منم برای شما آزوی سلامتی دارم....
خوب اینم از هنرای دایی بودنه که بشینی و متنو دوباره بازنویسی کنی...

مــژده دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.2khmal.ir

سلام آقا علیرضای مهــربون :)
خوشحالم کردید با اومدنتون و همچنین گفتن نظر و راهکارتون ..
من به خودم سخت نمیگیریم ! :| ولی احساس میکنم کار مفیدی تو طول روز هم انجام ندادم ...

در مورد کارت اهدای عضو هم منتظر ارسالشونم
راستی طاها کوچولو رو از طرف من گازش بگیر !:D نه همون ببوس :*

سلام مژده
من که کاری نکردم فقط اون چیزی که به ذهنم میرسیدو گفتم

خیلی خوشحالم که شما هم داوطلب گرفتن کارت هستید واقعا نشون دادی که یک پزشک واقعی هستی...
طاها کوچولو هم دست بوس خاله عزیزشه...

هدهد دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.retemadi.blogfa.com


بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام
خوبید ببخشید دیر به دیر می آیم با درس و مشقهای نیما دست به گریبانم و دانشکده هم مهر شده و پرکار
کار خوبی کردی دارم بهش فکر می کنم تا من هم اقدام کنم
فعلا دارم وصیت نامه می نویسم و حساب کتابام رو راست و ریست می کنم .
خواهر زاده کوچولوتو هم از طرف من ببوس راستی نه نه !
بخاطر آنفولانزای خوکی بهش نه دست بزن نه ببوس از دور براش بوس بفرست.
موفق باشی

سلام استاد
خواهش میکنم شما همیشه به من لطف دارین و به وبلاگ من سر میزنید...
خوبه که اول به این کار فکر میکنید منم اول فکر کردم و با خانوادم مطرح کردم که آمادگی داشته باشن اینجوری خیلی خوبه...
کار خوبی میکنید همیشه باید به مرگ فکر کرد و باید براش آمادگی داشت البته این نباید به این معنی باشه که آدم از دنیا ببره و فقط مرگ ....نه آدم باید بتونه راحت از دنیا دل بکنه....
ببخید خیلی از مرگ گفتم.....
طاها کوچولو هم به دست بوس خاله عزیزشه....
چشم رعایت میکنم سعی میکنم تمام تماس من با بچه ها بقل کردنشون باشه
منم برای شما آرزوی بهترینها رو دارم

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام علیرضای عزیز
خوبی؟ ممنونم از راهنمایی هات. درست می گی.. این به خاطر اینه که این مدت احساس تنهایی زیادی دارم و برای خودم شبیه سازی می کنم. دیشب از مامانم اینا خواستم که ازش خبری برام بگیرن. انشالله که اونم خوبه..
بازم ممنونم ازت. شاد باشی..

ترنج بانو سلام
من کاری نمیکنم فقط چیزایی رو میگم که الان برات شنیدنش بهتره ...
من خودم برات نوشتم که از تنهایی میترسم و ازش متنفرم برای همین سعی میکنم که کمی از احساس تنهاییت کم کنم....
برات آرزوی بهترینها رو دارم

نیما نجاتی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام مهندس.
خیلی اقدام پسندیده ای انجام دادی.
ایول
ممنونم بابت نظر توی وبلاگ.برام بیشتر شرکت توی همایش مهمه نه مسابقتش ولی تموم تلاشمو میکنم که بتونم مقام هم بیارم
یا حق

کاپتان سلام
من هیچ کار خاصی انجام ندادم فقط اونی که دلم میگفت را انجام دادم...

درسته که همایشها هم خوب هستن ولی مسابقات هم لذت دیگه ای داره برای همینم من از الان میدونم که نفر اول شما هستید و من بازم توی وبلاگم به شما تبریک میگم

مریم سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.nicecomment.blogsky.com

سلام
بابا تو دیگه کی هستی؟ آفرین به اون مرامت

سلام مریم
من یه آدم معمولی هستم و هیچ کار بزرگی نکردم روحیه من اینجوریه که دوست دارم برای هر کسی هر کاری که از دستم بر میاد انجام بدم و تمام تلاشمو بکنم....

مادر خانومی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://na1360.persianblog.ir

بابا گفتیم آدرسمون عوض شده.. نگفتم برو حاجی حاجی مکه!!!؟؟

سلام خوبی ؟
باور کن خبر نداشتم آدرست عوض شده من هر وقت آدرس قبلیتو میزدم مینوشت حذف شده من هم فقط آدرس وبلاگ عسل کوچولو رو داشتم و از اونجا میخوندمت.....
خوشحالم که آدرس جدیدتو دارم الان لینکت میکنم..

مریم سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.nicecomment.blogsky.com

سلام
من شما رو با چه عنوانی لینک کنم؟
این وبلاگ سومین باره که بنا به دلایلی حذف می شده

ممنون که سر زدی.
موفق باشی

جواب شما رو توی وبلاگ خودتون نوشتم

مــژده چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.2khmal.ir

:D شبه و من قاطی کرذم !

اشکال نداره درست میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد