عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۹

دوستان سلام


تصاویر این هفته را تقدیم میکنم به تمام افرادی که مثل من آرزوی پرواز آزاد رو دارن و به عشق پرواز زحمت میکشن


علت این دود سفید هم بخار آب حاصل از سختن سوخت جت است که بیشتر در فصل سرما دیده میشود



برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید


خیلی این عکسو  دوست دارم
(بوئینگ۷۷۷)
پ.ن:به رویال خانوم هم تبریک میگم بابت این که سرتی فیکیتشو گرفت













نظرات 9 + ارسال نظر
میترا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/


اگه از اینترنت استفاده می کنید بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونی درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه $20 می گیری

ممنون از پیشنهاد خوبتون ......
ولی من نمیخوام از این راه دآمد داشته باشم(ایکون علیرضا داره موهاشو میکنه)

رویال چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام دوستم ... ممنون انشالله یه روز من تو وبم بهت تبریک بگم من واسه رسیدن اون روز لحظه شماری میکنم
عکسات ...یه کلمه محشر ...
مخصوصا اولیش

رویال سلام
خدا اون لحظه رو زودتر برسونه....
عکسا هم تقدیم به خودته...
درباره اولی هم دوست دارم مینتننس اون بشم...

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی مهربونم؟؟؟؟؟
وااااااااااااااااااااااااااااااااای
من اون عکسی که هواپیما بالای ابراس رو خیلی دوست دارم
کاشکی من توش بودم

سلام ترنم
ممنون تو خوبی...
واقعا این عکساس که منو دیونه این رشته کرده و عاشقشم....

نیما نجاتی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.bojnurdpara.mihanblog.com

سلام علیرضا عزیز
خواقوت مهندس
مثل همیشه عکسهای خوبی انتخاب کردی.من عاشقانه عکسهای پروازو دوست دارم و از دیدنشون لذت میبرم.
نگفتی این سرتیفیکیت چه چیزی بوده که گرفتن؟برای چی بوده؟
منم سرتیفیکیت پروازم 2ماه دیگه تمومه و برای تمدید باید بیام تهران که اگه بشه ببینمت خیلی خوب میشه
موفق باشی
یا حق

کاپتان سلام
باورتون میشه من بادیدن این عکسا علاقم به رشتم هر روز بیشتر و بیشتر میشه و دیگه الان من دیونه پرواز هستم....
سرتیفیکیت مهمانداری بوده و ایشون تازه فارغ التحصیل شدن....
خیلی خوشحال میشم که ببینمتون اون دفعه که من شرمنده شما شدم و نشد بیام ولی ایندفعه حتما جبران میکنم.....

براتون آرزوی پروازهای طولانی و زیبا دارم

معراج جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ق.ظ

ثلام خوبی.اکسات قشنگ بود.دوست دارم خوابشونو ببینم اگه دوست داشتی توهم توشون باشی باشه.دیگه اینکه جدیدن خوایه هیچ کسیرو ندیدم اوناهم هنوز دقیقا تو یک خط هستن.ودیگر هیچ.چیه مگه بیسوادا نمیطونن نزر بدن

سلام معراج جون
خواب همشونو ببین خوبه... ولی من تو هیچ کدومشون نباشم
امشب خواب استاد مقررات رو میبینی و دیگه خیالت راحت میشه
آره منم دیشب وقتی از دانشگاه بر میگشتیم چک کردم هنوز هم توی یک خط بودن بنازم به این دقت......
کی گفته تو بی سواتی؟؟؟

دختر نارنج و ترنج جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

وای این عکس آخری خیلی قشنگه علیرضا.. چه تصویری پشت سرش شکل گرفته؟؟؟ عالیه.....................
ممنونم ازت. رویال خانوم، به شما هم تبریک..........

ما به اون جریان هوایی که پشت سر هواپیماست میگیم توربالانس که خیلی هم شدیده و اگر یه هواپیما نزدیکش باشه احتمال سقوط داره مثل ما جرا ۷۴۷و ایرباس ۳۰۰ ...
قابلی نداشت

هدهد شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.retemadi.blogfa.com

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام
خیلی قشنگ بود مخصوصا اولی به قول سینا " دوش دایم"

سلام استاد
خوشحالم که خوشتون اومده...
از طرف من هم لپ سینا جون رو بکشید

پریسا جون یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

خیلی خیلی قشنگ بود. حال کردم

قابلتو نداشت

pat&mat سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://hadisehtata.blogfa.com/

..." و عشق صدای فاصله هاست"
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند
صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند ... و با شدن یک هیچ می شوند کدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد