عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

هنوز هستم... (عدسه)!!!

دوستان سلام

یکمی سرما خوردم و نمیتونم زیاد با کامپیوتر کار کنم ....بعدا جبران میکنم
نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.maheman2007.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
با موضوعی داغ و مهم در رابطه با زلزله های اخیر و حوادث گنگ و مبهم در رابطه با آینده جهان به روز هستم...

«هارپ»
منتظر شما هستم

ممنون از اطلاع رسلنیتون خوب معلومه همه ما در آینده میمیریم

رویال پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ

وای مطلب خیلی خوبی بود
وای به به چه چه چه قلمی داری بهت تبریک میگم
افیت

رویال داشتیم.....
باشه الان ماجرای اون 2تا هواپیما رم برات توی وبلاگت مینویسم....

پریسا جون جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

(نیشخند٬ اونم از بناگوش) <خدایی نکرده نه واسه اینکه مریض شدیا... نه! خوشحالم که پیشت اومدم.>
سلام. ایشاا... زود زود زود خوب میشی داداشی جون گلم.(گل)
میخواستم بوست هم بکنما... اما انفولانرا و .... این حرفا. خودت دیگه میدونی! (چشمک)

سلام
خوبی پریسا جون...
من کامنت تو رو بخونم خوب خوب میشم
چرا بوس نکنی مگه نمیگن هرچه از دوست رسد نکوست(چشمک)

رویال جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

داری حقو سکوت میگیری

آره پس چی فکر کردی(چشمک)

رویال جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ

چرا به فکر خودم نرسیده بود؟؟؟
ایول

الکی که به من نمیگن مغز متفکر....
به بچه های دانشگاهتون بگو که اونا هم شاد بشن دوتا هواپیمای نو رسید.....

up جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام .خدا بد نده کاپیتان .
عجب پا قدمی .
رویال مثل همیشه زدی تو برجک

سلام آپ
خدا که به بنده هاش بد نمیده.....
من که پا قدم اعتقاد ندارم شما رو نمیدونم.....
راستی من کاپتان نیستم من دانشجویشA&P هستم..
بله این رویال خانم این دفعه اینجوری حال مارو گرفتن که الان شده یک هیچ .....

دختر نارنج و ترنج جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام
خوبی علیرضا جان؟ امیدوارم که زود خوب شی و از این عطسه های آزاردهنده نجات پیدا کنی.. مواظب خودت باش خیلی زیاد!

سلام
تو خوبی ترنج بانو..
ممنون چشم مواظب خودم هستم

آخی
مواظب خودت باش
امیدوارم زودی خوب شی
گل

ممنون به لطف دوستان پزک الان حالم خیلی بهتره و دیگه استراحت مطلق نیستم

پریسا جون یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس :*
یه بوس گنده

ممنون آبجی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد