عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۲۱

دوستان سلام






خوب دیگه موتور گاهی وقتا کاربردای متخلفی داره و همش هم برای ایجاد نیروی جلو برنده نیست!!!!!

سی-۱۷ من این هواپیما رو دوست دارم چون خیلی بزرگه و جزو گرون قیمت ترین هواپیماهاست


چیزی ندارم بگم جز این که ایران نیست و این هم پلیس زد شورش نیست!!!!


نکن معراج نکن عزیزم خوب تو که بلد نیستی برای چی هواپیمارو به این روز میندازی؟؟؟
نظرات 6 + ارسال نظر
رویال جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

دومیه چه جذبه ای داره اوه اوه اوه

مثل این آدمایه که میرن بدنسازی و میخوان هیکلشونو به همه نشون بدن

هدهد یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ http://retemadi.blogfa.com/

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام آقا علیرضا
مثل همیشه عکسهای قشنگی بود هلی کوپتر خیلی با کلاس بود در کل همه قشنگ بودن
می گم زیاد تلاش نکن اکثرا هنوز فرق A&P را با خلبانی نمی دانند
موفق باشی

سلام
خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده....
ممنون که امیدوارم میکنید (چشمک) ولی درست میگین خیلیا هستنکه فرق این دوتا رو نمیدونن....

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام علیرضا جان
خیلی بانمکن عکسا.. اینی که نوشتی دوستش داری به نظر می رسه اینقدر سنگینه که نمی تونه پرواز کنه... جالب بود. مرسی.

ترنجبانو سلام
درباره سی-۱۷ درست حدس زدی خیلی سنگینه ولی خیلی هم نرم پرواز میکنه البته من فرودشو خیلی دوست دارم چون دود زیادی ایجاد میکنه...

رویال یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

نه ممنون من دل این کارارو ندارم

هر جور خودت دوست داری..

محسن یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://taranesara00.blogsky.com

سلام علیرضا جان امیدوارم همین هواژیما که گفتی خیلی گرونه رو یه روز سوار شی و با هم بریم مسافرت
ای ولا خیلی اطلاعات وبلاگت به روزه
دوست دارم
بای

سلام محسن جان
ممنون از آرزویی که برام کردی ... اون روز من میبرمت و یه بار کل کره زمین رو میگردیم....
منم دوست دارم(گل)

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااام
خوبی مهربونم؟؟؟
هر چی بگی حق داری
ببخشید[گل]
بخشیدی؟؟؟
حالا چرا آقای معراج این بدبختو به این روز درآورده؟؟!!!!
من از هواپیماهای بزرگ می ترسم و همش با خودم فکر می کنم که خلبانش از هدایتش می ترسه یا نه؟؟؟

سلام ترنم
این چه حرفیه من اصلا منظورم این نبود ...درضمن من هیچوقت از دوستان ناراحت نمیشم چون همشونو دوست دارم...
این یه شوخی بین من و معراجه آخه اون روی هواپیماهای سبک مثل این کار میکنه برای همین باهاش شوخی میکنم البته اون یکی از بهترین مینتننس های فرودگاه هستش!
دلیل ترست به خاطر اینه که همش فکر میکنی چجوری این کوه آهن میخواد توی هوا معلق بمونه... ولی برای خلبانا راحت تره چون سیستمهای کامپیوتری بیشتری توی هواپیماهای بزرگ به کار رفته برای همینم خلبانا دوست دارن با هواپیمایی پرواز کنن که فشار کاری کمتری روشون باشه...
از کامنتتم ممنونم(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد