عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۲۲

دوستان سلام


اینم تصاویر این هفته که من خیلی دوستشون دارم


فانتوم های نیروی هوای روی خلیج همیشه فارس ....
این عکس به من احساس خاصی میده نمیتونم بگم ولی خیلی دوست داشتم از توی کاکپیت این هواپیما خلیج فارسو ببینم


بازم فانتومهای ایرانی خیلی دوستشون دارم و هر وقت که یه عکس از فانتوم های ایران میبینم یاد اون خاطره خوبی میفتم که به من اجازه دادن برم و این خوشگلارو از نزدیک ببینم.....


علاقه من به فانتوم از بچگیم شروع شد و هر روز هم بیشتر میشه یادمه وقتی ۶ سالم بود فیلم دایره سرخ روی پرده سینماهای تهران بود و برادرم منو برد تا با هم این فیلمو ببینیم از اون به بعد من فانتومو شناختم و همیشه دوست داشتم اطلاعاتمو دربارش زیاد کنم....


نمایش هوایی با جتهای آکروباتیک....


بعد نوشت:دوستان من فانتوم رو برای این دوست دارم که سرعت بالای داره و به قول معروف من توی نگاه اول عاشقش شدم ولی من هم از جنگ و خونریزی بدم میاد و از این که فانتوم یه ماشین جنگی هست ناراحتم اگر هم به تصاویری که توی وبلاگ گذاشتم دقت کنید هیچ هواپیمای شکاری را مصلح نمیبینید.
نظرات 7 + ارسال نظر
پریسا جون جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

سلام... :))
اینبار که همش فانتوم گذاشتی!
ایشاا.. پولدار که شدم٬ میخرم برات
بوس بوس بوس داداشی گل و مهربون و بامعرفت خودم

سلام آبجی
آره همش فانتوم شد آخه خیلی دلم براشون تنگ شده
حتما برام بخر الانم که تو پولداری و روی بیل گیتسو کم کردی
یه دسته گل و یه عالمه بوس برای آبجی خوب خودم

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی
صبح بخیر
من زیاد از این هواپیماها دوست ندارم
آخه یاد جنگ میوفتیم

سلام
صبح بخیر
ولی من دیونه این فانتوم هستم ولی منم از جنگ بدم میاد اگر دقت کنی میبینی که هیچکدوم از اینا موشک زیر بالاشون نیست و فقط مخزن سوخت به بالهاشون متصل شده
میدونم جنگ خاطره بدی بود و دعا میکنم برای هیچکس تکرار نشه ولی من بخاطر شکلشون و سرعتشون فانتوما رو دوست دارم نه به خاطر این که یه ماشین جنگی هست...

رویال یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام مثل همیشه ...رویایی و زیبا
فانتوم موقع پرواز روی اب هم قدرتمندو باشکوهه هم زیبا
ببخشید دیر اومدم ...بذار به حساب گرفتاری و بد قولی ...
درباره اون مسئله هم تمام تلاشمو میکنم که برسم بیام

سلام
واقعا راست میگی فانتوم روی آب همینجوریه که میگی...
این چه حرفیه خودم میدونم که سرت خیلی شلوغه ولی بد قولی اصلا این حرفو نزن که ناراحت میشم
ممنون که سعیتو میکنی که بیای (گل)

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام علیرضا جان
جدی جدی هم خوشگلن...... خیلی خیلی عکسا قشنگ بود! من هم حس خوبی دارم با دیدن این عکس ها..
مرسی!!!

ترنج بانو سلام
خوشحالم که از عکسا خوشتون اومد.... و خو شحالم که تونستم یکمی از حسمو انتقال بدم...

هدهد سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ http://retemadi.blogfa.com/

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام آقا علیرضا
می گم عکسهای قشنگی بود
راستی ای ول مرام صلح طلبی
بیشتر وقتا چیزای (یا کسای) خفن خوشگلم هستن مثل مار هرچه خوش خط و خال تر خطرناک تر !!!!
یاد حرف استاد دانشگاهم افتادم هرچند بی ربط ولی ...
او همیشه می گفت:
دخترا دو دسته اند :
۱- اونایی که خشگل هستند
۲- اونایی که می روند دانشگاه
البته بلانسبت ما........

سلام استاد
خوشحالم که از عکسا خوشتون اومد.....
هیچ موجود زنده ای از این که همنوع خودش کشته بشه یا زجر بکشه خوشش نمیاد منم یه موجود زنده هستم که طبق این قانون فکر میکنم....

ولی به نظر من استد شما الان اشتباه میکنه (بازم میگم الان یعنی این دوره)چون من چندتا(منظور از چندتا تا جایی که الان یادمه حدودا ۵تا دانشگاه) دانشگاه رفتم و بالاخره اونقدری آدم دیدم که بتونم بگم کی خوشگله و کی فقط برای اون منظور دانشگاه میره.... منم دیدم دخترهایی رو که برای پیدا کردن شوهر دانشگاه میان واتفاقا خیلی هم خوشگل هستن ولی الان بیشتر برای این میان که مدرک داشته باشن چون واقعا ارزش مدرک توی این دوره زمونه پایین اومده

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
تنبل جونم چرا آپ نمی کنی مثل من شدیاااااااااااااااااااا
خب باشه
منم دوسشون دارم حالا که واسه جنگ نیستن
گل

سلام
باور کن سرم خیلی شلوغه برات مثال میزنم الان ساعت ۱۰ دقیقه به ۸ چهارشنبس و من فردا ۹ صبح امتحان میان ترم مواد هواپیما دارم و هنوز هیچی نخوندم و تازه رسیدم خونه......
میبینی با این که سر کار نمیرم ولی برام کار پیش میاد... تازه خبر خوبی که امروز شنیدم اینه که کلاس جمعم کنسل شده و این یعنی میتونم بعد از ۳ ماه که برادرم به خونه جدیدش رفته برم خونه جدیدش.....
اگر بازم از کارام بگم فکر کنم دست به کار بشی و خودت بیای کمکم کنی(چشمک)
ولی حتما تصاویر آخر هفترو چاپ میکنم و برای هفته آینده هم یه پست اگر وقت کنم مینویسم...
از بابت این که منو و افکارمو فهمیدی هم ازت ممنونم
یه دسته گل برای دوست عزیزم

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

شاد باشی دوست من

توهم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد