عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۲۳

دوستان سلام


قبل از هر چیز ازدواج دوست عزیزم نیما نجاتی رو بهش تبریک میگم و براش آرزوی بهترینها رو در این فصل جدید از زندگیش دارم



اینهم تصاویر این هفته




سی-۱۷ همون هواپیمایی که گرونه قیمتش تقریبا ۳۲۸ میلیون دلاره



۷۷۷ بریتیش ایرویز این نوع بوینگ قابلیت داره که ۲۲ساعت پرواز مداوم داشته باشه




درباره خلبان و حرکتی که داره انجام میده چیزی ندارم که بگم ولی نوع هواپیماشو میتونم بگم بوئینگ۷۳۷هست




پ.ن:یه مدتیه که نتونستم پستی بنویسم و همش دارم عکس آپ میکنم علتش هم اینه که کارام زیاد شده ولی میخوام از این تعطیلات استفاده کنم و یه پست قشنگ برای ۱ شنبه بنویسم هنوز چیزی توی ذهنم نیست ولی تلاش میکنم اتفاقات دانشگاهو به شکل طنز بنویسم

نظرات 8 + ارسال نظر
پریسا جون جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

منم به دوستت تبریک میگم.
امیدوارم که تو هم کارات کم بشه و بیای دوباره از اون آپ های باحال و خوشگل بزنی

یکشنبه مینویسم

پریسا جون جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

کلی وقت بود آپ نکرده بودی. منم منتظر پست جدید بودم. فعلاً به همینم راضیم .
موفق. شاد و سلامت باشی. بوس بوس

بوس بوس
گل گل

پریسا جون جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

هورررررررررررررررررااااااااااا
اول
دوم
سوم
دوست دارم بهترین داداشی اینترنتی!

تو همیشه برای من بهترین هستی
منم خیلی دوست دارم بهترین آبجی اینترنتی

پریسا جون جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

شوخی کردم بی جنبه. مثل داداشم(خونی) دوست دارم.
و تو یه دوست خوب و مورد اعتماد واسه من هستی.
کجا دیگه میتونم یه علی به گلی تو پیدا کنم؟!!
(لازم نکرده جواب بدی. خودم جواب میدم) هیچ جا

جواب عوض شد:
منم شوخی کردم من که بهت گفتم تو برای من چقدر عزیزی

Meraj شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام علیکم خوب هستی.کی نوبت تو میشه شیرینی عروسیتو بخوریم هان؟؟؟؟؟اقا بیکار شدیم بریم پلاسکو بوغ گیتاشونو در بیاریم.

سلام آقا معراج
شنیدم تصادف کردی اونم با نیسان پسر همه با بنز تصادف میکنن تو با نیسان.....
معراج از قدیم گفتن آسیا به نوبت اول بزرگترا بعد من فعلا تو وعلی خسروی و اون دوتا مجید هستین پس مونده تا نوبت من بشه......
هر وقت تو بگی من پایم بریم صدای گیتارو دربیاریم کابلشم آماده کردم یه کابل کراس درست کردم ماه با لبات بازی میکنه.....
بازم اینطرفا بیا

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

بازم یوهو
منم
عکس اولی رو خیلی دوست دارم
خیلی خوشگله

منم خیلی دوستش دارم دفعه بعد از توی کاکپیتش هم عکس میذارم اونجا دیگه نهایت هنرهالبته به نظر من...

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ

اون سی ۱۷ خیلی خیلی خوشگله!!! دوستش دارم...

حالا که سی-۱۷ اینقدر طرفدار داره باید یه پست جداگانه بهش اختصاص بدم....

محمد سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.titan23,blogfa.com

سلام آقا علیرضا چه طوری باز هم از اون آپای باحال گذاشتی به اطلاعاتم افزوده شد من آپم .موفق باشی
التماس دعا
یا علی

محمد جان سلام
خوشحالم که از آپم خوشت اومده ....
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد