عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۲۴

دوستان سلام


این عکس بعدا اضافه شده میدونم که این تصویر تکراریه ولی سرعت پایینه و نمیشد تصویر جدید آپلود کرد و روز تولد هم بدون عکس خودم لطفی نداره.....


سمت راست اف-۱۵، وسط اف-۱۶ ،سمت چپ اف-۲۲ ،بالا ماستانگ نسل های مختلف شکاریهای ساخت امریکا


ایرباس آ-۳۸۰ بزرگترین هواپیمای مسافربری که جدیدا وارد بازار شده


گروه فرشتگان آبی که برای نیروی دریایی امریکا است


اف-18 برای گروه فرشتگان آبی



پ.ن1:دوستانی که میخوان درباره تیم آکروجت تاج طلایی اطلاعاتی داشته باشن به این لینک برن

http://farshidh.blogfa.com/post-42.aspx

گروه آکروجت تاج طلایی برای نیروی هوایی ایران بود وفعالیت آن قبل از انقلاب بوده...
پ.ن2:جمعه این هفته  یعنی 13 آذر تولد من و فرخ  دوست  دوران دبیرستانمه من و فرخ 3 سال کنار هم مینشستیم الان هم با هم رابطه داریم ...امروزم باهم رفتیم نمایشگاه هوایی همایش بزرگداشت روز هوانوردی بود البته روز جهانی هوانوردی با روز دانشجو همزمانه و 7 دسامبر هست
من همیشه اعتقاد دارم که خدا به انسانها روز تولدشون هر سال یه هدیه میده .... اما من امسال چندین هدیه میخوام که به خودش گفتم ....من  20 رو تموم کردم و وارد 21 شدم احساسم  اینه که به پیری دارم نزدیک میشم ولی باید از این روزای عمرم نهایت استفادرو بکنم  و سعی کنم که از زندگیم لذت ببرم...
پ.ن3:پیشاپیش روز جهانی هوانوردی رو به تمام هوانوردا (عاشقای پرواز)تبریک میگم

نظرات 11 + ارسال نظر
معراج پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام.دیدم داره بارون میاد نگاه کردم دیدم هوا افتابی.رفتم از علی بپرسم درحالی که مشغول انجام کاری بود(میدونی که)گفت به خاطر باده گفتم باشه به کارت برس.از مجید پرسیدم گفت نمیدونم .تا اینکه از بابا بزرگم پرسیدم گفت وقتی یک ادم به دنیا میاد یکی از فرشته ها کم میشه واسه همین بقیه فرشته ها واسش گریه میکنن.اره اینجوریه دیگه خوب خوبی دیگه.من چی میخواستم بگم اهان**** تولدت مبارک****

سلام معراج
به پدر بزرگت سلام برسون بگو به ما هم یاد بده چجوری میشه دوتا زن گرفت؟ فقط از روی کنجکاوی(فضولی نه)میپرسم
ممنون تولد خودتم نزدیکه(چشمک)

معراج پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

همایش خوش گذشت.راستشو بگو از کارت من چه سواستفاده ای کردی

معراج جات خیلی خالی بود ....از دانشجوهای برتر قدردانی کردن یکسری که جالب بودو میگم....توی تیم رباتیک خسروی!!!
سخره نوردی یه خانم بود!!!!
برای هماهنگی برگذاری همایش حامد؟!؟!؟!؟!
ولی خیلی خندیدیم جات خالی بود

مریم جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com/


ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒشاپرک های خیالیƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ
¤¤¤¤پیشاپیش عید غدیر خم مبارک¤¤¤¤
AaAaAaAaAaAaAaAa*¤¤¤¤¤*AaAaAaAaAaAa
pPpPpPpPpPpPp****pPpPpPpPpPpPpPp
***********************************
BiA zoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOddd**
*****SHaparakHA.blogsky.com*******
ஜƸ̵̡Ӝ شاپرک های خیالیƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ

عید شما هم مبارک

دختر نارنج و ترنج جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام علیرضا جان
خوبی؟؟؟ تولدت مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! انشالله که صد و بیست ساله بشی... بابا ۲۱ سال که اصلا عددی نیست. من باید چی بگم که امسال ۳۵ رو تموم می کنم و میرم توی ۳۶ سال؟ فکرش رو هم نمی کردم یه روز به ۳۶ سالگی برسم. البته هنوز یکی دو ماه مونده و با این اوضاع هند یه وقت هم دیدی نرسیدیم! کی به کیه؟
بگذریم:
خلاصه که تولد شما هزار هزار بار مبارک! عکس ها هم خیلی زیبا بودن. مرسی.. این اف ۱۸ آبیه چقدر بانمکه....
راستی تولدت دوست عزیزت فرخ هم مبارک. بهش حسابی تبریک بگو. انشالله هر دوتون به همه آرزوهاتون برسید.
روز هوانوردی هم بر همه ی کسانی که مثل تو عشق پرواز دارن مبارک باشه. شاد باشی عزیز....

ترنج بانو سلام
ممنون ... من احساسمو گفتم چون چند وقته که حس میکنم وقت زیادی ندارم برای این که تمام کارای که میخوام انجام بدمو تموم کنم....
چشم به فرخ هم میگم که تولدشرو به از هندوستان هم تبریک گفتن(چشمک)
ممنون که اومدین

الی جون دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ق.ظ http://ELIFESGHELI.BLOGFA.COM

سلام علیرضا جون
تبریک دست خالی منو با سخاوت بی حدت بپذیر!
تولـــــــــدت(البته با چند روز تاخیر)مبـــــــــــارک.

سلام الی
این چه حرفیه همین تبریک گفتنت برای من یه دنیا ارزش داره

مادرخانومی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ق.ظ http://na1360.persianblog.ir

وای این چند روزه من نبودم چه خبر بوده ها.... تولدت مبارک .. انشااله که 121 ساله بشی....
ممنون از نظری که گذاشتی.. باهات موافقم.. و در مورد عقل بعضی از خانوم ها هم همینطور... واقعا من به عنوان یک زن نمی تونم درک کنم چی توی کلشون می گذره... آخه اصلا اینجور صفتی رو تا به حال تجربه نکردم... چشم و هم چشمی!!!!

خوب دیگه روزای خوب همینجوریه...ممنون ولی چرا ۱۲۱ سال؟(چشمک)
خوب دیگه بعضی از خانوما اینجورین من این صفت رو در اقوام خودم هم دیدم که واقعا بده... ولی خدارو شکر مادرم و خواهرام از این صفت بی بهره هستن ......

هدهد دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ق.ظ http://retemadi.blogfa.com/

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام آقا علیرضا
اول اینکه ببخشید دیر خدمت رسیدم.
دوماْ تولدت خیلی مباررررررررررررررررررررررررررررک
کاشکی که صدساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی
سوماْ تولدت دوستت آقا فرخ هم مبارک
چهارم و پنجم هم روز دانشجو و روز هوانوردی برشما مبارک
ششم بابت عکسها هم دستت درد نکنه جالب بود
دیگه چیزی جا نموده ؟
فکر نمی کنم
بابت تبریکت هم ممنون
آهان راستی عید غدیر هم برشما و دوستانتان مباک
آخیش خسته شدم چقدر بدهی داشتم راحت شدم.....

استاد سلام
از بابت تبریک تولد ممنون .. از طرف فزخ هم تشکر میکنم ....
منهم روز هوانوردی را به شما تبریک میگم
عید غدیر هم بر شما مبارک باد

پریسا جون دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

کو کیکت؟!!!!!!!!!!!
یعنی ۱ سال از اینم که هستی٬ پیرتر شدی!
.
..
...
..
.
..
...
..
.
..
...
..
.
عید
تولدت و
روز دانشجو

.
..
...
..
.
..
...
..
.
..
...
..
.
مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

دیر اومدی کیکو خوردن(چشمک)
از بابت تبریک هم ممنون

پریسا جون دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

و این روز مهم

.
..
...
..
.
..
...
..
.
..
...
..
.
عکسا هم توپ بود

قابلتو ندارن

دختر نارنج و ترنج جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ق.ظ

سلام علیرضا جان
ممنونم که سر زدی و تولد ستاره عزیزم رو تبریک گفتی.. خوبه که توی این ماه اینقدر آدم های خوب به دنیا اومدن! خدا رو شکر که برکتش زیاده....

ترنج سلام
من همیشه میگم آذر ماه پر برکتیه (چشمک)

فرشید جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.farshidh.blogfa.com

درود بر شما

سپاس از تلاشی که در راستی‌ افزایش آگاهی‌ انجام میدهید...

همچنین خوشحالم که جستار تیم اکروجت تاج طلائی نظر مثبت شما را جلب کرد...

پاینده باشید

آقا فرشید سلام
واقعا مطلب زیبایی بود ...
من برای اولین بار آرزو کردم که ای کاش من توی اون زمان بودم ...ولی الان درسته ما خلبانهای خوبی داریم ولی اون چیزیکه لایق اونها باشد رو ما نداریم و این باعث شرمندگی است...
بازم از مطلب جذابتون تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد