عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۲۵

دوستان سلام



ایرباس آ۳۴۰ لوفتانزا
این عکس منو یاد کارتون بچه های آلپ میندازه!!!!


آ-۴۰۰ محصول جدید ایرباس که داره تستهاشو میگذرونه ....میگن رقیب هرکولس هست البته با نیم قرن تاخیر...


اینم یه توپولوف با حال (چشمک البته از طرف فرشته مرگ)


اف-۱۸ البته از نوع سوپر هورنت که یکمی از اف-۱۸ های معمولی بزرگتره و دل و رودش هم فرق داره

بعد نوشت:این فقط یک کامنت هست که برای من فرستاده شده ولی دوست داشتم اطلاع رسانی کنم:
نظر سنجی سازمان ملل در مورد درج نوروز در تقویم
بین المللی به عنوان یک روز جهانی تا الان فقط 353هزار نفر ثبت کرده اند،
لطفا" petition زیر را امضا نموده و به دیگر دوستان هم اطلاع دهید قبل از این که این روز به نام افغانستان یا تاجیکستان ثبت شود.
http://www.petitiononline.com/Norouz
نظرات 4 + ارسال نظر
فائقه جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

نظر سنجی سازمان ملل در مورد درج نوروز در تقویم
بین المللی به عنوان یک روز جهانی تا الان فقط 353هزار نفر ثبت کرده اند،
لطفا" petition زیر را امضا نموده و به دیگر دوستان هم اطلاع دهید قبل از این که این روز به نام افغانستان یا تاجیکستان ثبت شود.
http://www.petitiononline.com/Norouz/

ممنون دوست عزیز من هم رای دادم امیدوارم که نوروز باستانی به نام ایران عزیز ثبت بشه

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست مهربونم؟؟؟
میسی اومدی پیشم
عکساتم خیلی خوشگلن به خصوص اولی من خیلی دوسش دارم

سلام ترنم
خوبی؟ خوشحالم که دوباره اومدی...
بچه های آلپ رو میگی منم خیلی دوستش دارم

zahra شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ

salam
khobi dadashi
mese hamishe 20
مثل همیشه توپه
امیدوارم همیشه موفق باشی داداشی

سلام آبجی گلم
ممنون
منم برات آرزوی بهترینهارو دارم

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ

عکسات خیلی زیبا بود.. خیلی! چقدر این توپولفه باکلاس بود...
برای پتیشن خیلی وقته که ثبت نام کردم با هر چهار تا ایمیلی که دارم! باور کن.....

خوشحالم که از عکسا خوشت اومده
علت تمیزی این توپولف برای اینه که برای ایرلاینهای ایرانی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد