عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

پیش نماز مست٬توپ پینگ پونگ

یادش بخیر اون موقع ها که دبیرستان میرفتم(هرکسی ندونه فکر میکنه ۴۰ سال از فارغ التحصیلیم میگذره!!!)...یه مدیر داشتیم به اسم آقای مسعودی عشق سخنرانی برای دانش آموزا بود ...چقدر هم که ما به حرفاش گوش میدادیم !! همیشه بین دو نماز(اجباری!)سخنرانی میکرد و وقت کلاس بعد از ظهر نصف میشد(ما هم که مشتاق علم!؟) گفتم نماز یاد خاطره پیش نماز مست افتادم....خوب خوردن الکل بین بچه های دبیرستانی عادی هست و بیشترشون میخورن که بفهمن چه چیزی هست و کشفش کنن دوستای من هم استثنا نبودن.... اونا یه مهمونی توی خونشون گرفته بودن و خوب برای این که پول خرج نکنن یکمی شیمیدان بازی در آوردن و الکل را با نوشابه و دلستر و آبمیوه و....مخلوط کردن و خورده بودن تا اینجا داشته باشین

این آقای مسعودی خیلی دوست داشت که به جوونا اهمیت بده و کاری کنه که اونا احساس بزرگی کنن برای همین هم میگفت توی نماز جماعت ها یکی از دانش آموزا پیش نماز باشه..... فردای روز مهمونی تاریخی دوستام  مدیرمون به یکی از بچه ها که روز قبل یه گلویی تر کرده بود(البته بیشتر از این حرفا بود ولی شما بخونین گلو تر کردن)گفت امروز تو پیش نماز هستی و ادامشو خودتون حدس بزنید که ما توی نماز چقدر خندیدیم......

میگفتم این آقای مسعودی خیلی مرد خوبی بود ولی نمیدونم چرا ما دوست داشتیم این بنده خدا رو ازیت کنیم و حرفاش برامون بی اهمیت بود ......

توی کلاس ما از این بخاری های دیواری بدون دودکش داشتیم که جلوش چندتا میله داره... نمیدونم تا حالا سوختن توپ پینگ پونگ را دیدین یا نه ولی خیلی قشنگ میسوزه اون روز هم شیطون منو گول زد!!!(البته اگر من خود شیطون نبوده باشم؟؟؟) و گفتم بچه ها بیاید توپ پینگ پونگ  آتیش بزنیم اونم کجا توی بخاری کلاس که جلوی پنجره بود و پنجره هم از دفتر مدیر دید کامل داشت.......

خلاصه به عنوان این که یه حرکت گروهی کرده باشیم  من و مهرداد و فرخ و حمید انگشتای اشارمونو روی توپ گذاشتیم و اونو به سمت بخاری حول دادیم هیچ وقت اون شعله قشنگ یادم نمیره وقتی توپ داشت میسوخت یکدفعه در کلاس باز شد ....بله مدیر محترم بود که مثل لبو قرمز شده بود و میگفت کی این کارو کرده..... و چون همه پاشون گیر بود کسی چیزی نگفت...

البته هممون بازجویی شدیم ولی بازجویی ها بی نتیجه بود ...

الان که فکرشو میکنم  میبینم چند سال قبل به چه چیزهای کوچیک و پیش پا افتاده ای میخندیدم و حتی قهقهه میزدم .....



نتیجه اخلاقی۱:اگر توی نماز جماعت مدرسه بخندی اشکالی نداره و نمازت باطل نمیشه چون احتمال داره پیش نماز مست باشه یا بیشتر بچه ها وضو نگرفته باشن(چشمک)

نتیجه اخلاقی۲:اگر کار بدی خواستی بکنی حتما اونی که داره کارتو میبینه هم شریک خودت بکن مثل من

نظرات 8 + ارسال نظر
ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوستم؟؟؟
امروز خیلی حالم گرفتس خیلی
هوا هم بده و این بیشتر حال منو می گیره
البته با خوندن نوشتت بهتر شدماااااااااااااااااا
خیلی باحال بود به خصوص مخلوط کردن الکل با .......

سلام
چرا حالت گرفتس؟ امیدوارم که زود زود زود حالت خوب بشه ....
خوشحالم که از این پست خوشت اومده...
خوب جوونا گاهی وقتا هم به اجداد خودشون یه سری میزنن و میشن مثل زکریای رازی!!!

مریم یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

خیلی با نمک بود .. ادمو هوسی میکنه که مخلوط کردن این چیزا با هم به چه نتیجه ای میرسه؟!
وقتی پیشنماز مست باشه و تظاهر به نماز خوندن بدون وضو باشه .. آدمو یاد متظاهرای الان جامعه میندازه .. اینا همش میتونه یه نمونه کوچیک از جامعه باشه .. چیزی که بخواد با اجبار پیش بره همین میشه
من خودم وقتی یاد شیطونی های مدرسه م میفتم خنده م میگیره .. ولی خودمونیم ها شیطونیای شما خیلی دیگه شیطووووووونی بود ( نیشخند)
دلم هوای پرواز کرده
اینجا چرا شکلک گل نداره؟؟؟!!!
(یه عالمه گل)

مخلوط کردن این چیزا هیچ نتیجه ای نداره ولی اگر آدم بره بخره و یه چیز درست و حسابی بخوره اونوقت یه چیزی میشه؟!!!؟؟
خوب دیگه همینا بعدا بزرگتر میشه و میرسه به جاهای دیگه جامعه.......

دلم منم توی این هوای نیمه ابری هوای پرواز کرده ...
(یه دسته گل بزرگ برای دوست خوبم)

مریم یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

ببخشید سلام یادم رفت

علیک سلام

الی جون یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

سلام
جالب بود.
البته تو هم قشنگ نوشته بودیش ها!
من آپـــــــم ، دوست داشتی بیا[بدرود]

الی سلام
خوشحالم که خوشت اومد ....
حتما میام

الی جون دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://ELIFESGHELI.BLOGFA.COM

سلام علیرضا جون
ممنون که اومدی.
لینکت کردم.
اسم عنوان وبلاگ من الی فســــــقلیه نه الی فشـــــقلی!!!
البته تو با هر عنوانی که دوست داری لینک کن!

ببخشید الان درستش میکنم ٬اشتباه تایپی بود وگرنه من میخواستم با عنوانت لینکت کنم
از بابت لینک کردن من هم ممنونم

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام علیرضا جان
خوبی؟ ممنونم ازت که سر زدی. من بهترم یه کمی... ممنونم از احوال پرسیت.
ما که پیش نمازمون مست نبود همه ش می خندیدیم وای به حال شما!!!
اما تا به حال توپ پینگ پونگ آتیش نزدم. فقط ازاین گیاهای قاصدک هست که بهار خیلی زیاد می شه، یه گل زرد رنگه که بعدش می شه قاصدک، اونا رو آتیش زدم و دیدم که خیلی خوشگل می سوزن!!!!
اینم امتحان می کنم..مامانم که بهم تهمت می زنه مسوول آتیش جهنم منم.. خب اینم روش!

سلام ترنج
خوشحالم که بهتر شدی...
ایول پس به تو هم این لقب رو دادن منم ریس جهنم هستم از اینکه یه همکار پیدا کردم خیلی خوشحالم(چشمک)
من اون گلهارو امتحان کردم راست میگی اونا هم خیلی قشنگ میسوزن...

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام علیرضا جان
خوبی عزیزم؟
ممنونم که مطلب رو خوندی.. درباره خانم گردآفرید روی همون لینکی که اگه روی اسمشون کلیک کنی به اون می رسی بری خیلی اطلاعات می گیری. وبلاگشون هم توی پیوندهای وبلاگم هست. منم اگه خبر خاصی باشه توی وبلاگم می گذارم برای شمایی که ایران هستید. اگه انشالله اجرایی داشته باشه بهتون می گم حتما..
بازم ممنونم ازت. مواظب خودت باش عزیزم.

ترنج سلام
ممنون که به من توی جمع کردن اطلاعات کمک میکنی....از بابت اطلاع رسانی هم ممنون

سمیه پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام به علی آقای خودمون
با با ایول چه کارایی می کردید.جالب بود.
ولی خودمونیم بهت نمیاد شیطون باشی!!!!!

سلام به دختر خاله عزیزم
این کارا که خیلی خوبه و جلوی بقیه کارای ما هیچه ...
در ضمن من ظاهر موجهی دارم ولی از درون خیلی شیطون و شر هستم(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد