عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۲۶

دوستان سلام   
میخوام گفتگوی دو نفر رو توی مترو براتون بازگو کنم .....من به حرفهای دیگران گوش نمیدم ولی خوب گاهی وقتا آدم ناخواسته میشنوه....  
+محرم از کی شروع میشه؟ 
-فکر کنم از فردا یا پس فردا 
+پس باید هم سینه هارو آماده کنیم و هم بخوریم؟!؟!؟!
  
  
۷۷۷ های فیدکس واقعا لذت میبرم این هواپیما رو میبینم دوست دارم وقتی توی سیویل مشغول به کار میشم روی این هواپیما کار کنم 
 
اینم موتور ۷۷۷ نور امفجار محفظه احتراق از جلو هم دیده مشیه  
من این هواپیما رو برای این دوست دارم که مدت زیادی میتونه پرواز کنه حدودا ۲۲ ساعت

 
 
لندینگ گیر(چرخ ها)۷۴۷ البته دوقسمت از لندیگ گیرها داخل کادر نیست ....  
 
 
بوینگ۷۸۷ که اوین پرواز خودشو در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۹ انجام داد من که از قیافش خوشم اومده باید ببینیم توی تستهای بعدی چجوری جواب میده!...
نظرات 10 + ارسال نظر
پریسا جون جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

سلام. هر چی نخونده بودم و خوندم

ممنون که اومدی و وقت گذاشتی....البته اگر زود به زود بیای مجبور نمیشی اینهمه برگردی به عقب(چشمک)

الی جون جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ق.ظ http://ELIFESGHELI.BLOGFA.COM

با آب طلا نام حسین قاب کنید
با نام حسین یادی هم از آب کنید
خواهید که سربلند و جاوید شوید
تا آخر عمر تکیه به ارباب کنید
التماس دعا

ممنون شعر قشنگی بود

دختر نارنج و ترنج جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام علیرضا جان
خوبی؟
عجب مکالمه ی جالبی! البته ناگفته نماند من هم عاشق قیمه های محرمم... اما دیگه نه این شکلی!
عکسات هم خیلی جالب بود. منم اون فدکسه رو دوستش دارم.. خیلی خوشگله!
شاد باشی همیشه...

ترنج سلام
من اون موقع که این مکالمه را شنیدم خیلی جلوی خندمو گرفتم ....ولی اگر به اطرافمون بهتر نگاه کنیم و بهتر بشنویم از این چیزا زیاده...
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده ...

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟؟
وااااااااااااااااااااای
اولیه خیلی خوشگله
خیلی خوشم اومد
دوسش دارم
گل

ترنم سلام
ممنون من خوبم تو خوبی؟
خوشحالم که از بوینگ ۷۷۷ کارگو خوشت اومده سعی میکنم از این هواپیما بیشتر عکس آپلود کنم
یه دسته گل برای دوست عزیزم

نیما نجاتی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.bojnurdpara.mihanblog.com

سلام علیرضا جان
خوبی مهندس؟
چطوری با بی معرفتی های من؟

کاپتان سلام
ممنون من خوبم شما خوبید؟
این چه حرفیه کاپتان من که درکتون میکنم دیگه دوران مجردی تموم شده(چشمک)
خیلی خوشحال شدم که کامنتتونو دیدم
براتون آرزوی بهترینهارو دارم

الی جون دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ق.ظ http://ELIFESGHELI.BLOGFA.COM

سلام
امیدوارم همیشه شادی هات به اندازه ی شب یلدا طولانی و غم هات به اندازه ی روز آن کوتاه باشه.
راستی آپـــــــم!

ممنون الی جون
الان میام

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام علیرضا جان
این مطلب رو خوندم برام جالب بود. فکر کردم شاید دوست داشته باشی بخونی.
http://www.seemorgh.com/Entertainment/default.aspx?tabid=2429&conid=49846

ترنج سلام
ممنون من هم خوندم خیلی جالب بود...
به دوستان هم پیشنهاد میکنم بخونن..
ترنج نظر شخصیمو در باره این پدیده توی یک کامنت برات نوشتم

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوستم؟؟؟
یلدات مبارک
وااااااااااااااای که چقد دلم تنگ شده بود
منتظرم آپ کنی بیام بخونمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
یه عالمه گل

ترنم سلام
یلدای شما هم مبارک
چشم تصاویر آخر هفته که آپ میشه طبق معمول ...ولی برای هفته دیگه میخوام یه خاطره از بچگیام بنویسم شاید خوشت بیاد

یه دسته گل خوشگل برای دوست عزیزم

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااام
منتظر تصاویر اخر هفتتم هااااااااااااااااااااااااا
گل

حتما اصلا این هفته تصاویر تقدیم به تو هست

zahra سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام
خوبی میشناسی یا نه
اجی زهرا هستم
خوبی
خوشی
ما که داریم میسوزیمو میسازیم
چه خبر
خوش میگذره
با تاسوعا عاشورا چیکار کردی

سلام زهرا
چرا نشناسمت مگه یه داداش آجیشو فراموش میکنه؟؟؟؟
ممنون من خوبم خوبم تو چطوری؟
من این چند روزی که تعطیل بود رو کامل توی خونه خوابیدم چون امسال اصلا حال و حوصله جایی رو نداشتم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد