عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۲۷

دوستان سلام

تصاویر این هفته را تقدیم میکنم به تمامی دوستانی که منتظر این پست بودن مخصوصا ترنم

و تولد عمو بهروز رو هم همینجا بهشون تبریک میگم



فانتومهای ایران توی آسمو آبی وطن

فوکر۱۰۰ هوپیمای خوبیه با اون صدای سوتی که موتورهاش دارن ...من همیشه فوکر۱۰۰ را از صدای موتورش هم میشناسم....و گاهی وقتا هم دوستام توی کلاس درس وقتی یه هواپیما از باند بلند میشه از من امتحان میگیرن و نوع اون رو میپرسن...ترم قبل کلاس مبانی کامپوتر من صبح بود و بعضی وقتا بین درس استاد صدای بلند شدن شکاریها که میومد من بی اختیار به پنجره نگاه میکردم تا ببیم چه نوع شکاری بلند شده استاد هم برای این که توجه منو به درس جلب کنه به من میگفت خلبانشو شناختی؟؟

اینجا هم گورستان هواپیاهاست

ایرباس آ-۳۸۰ که گنجایش تغریبا ۵۵۰ نفر مسافر را داره



این عکس رو بعدا اضافه کردم داشتم توی اینترنت چرخ میزدم که رسیدم به این عکس خوب نوع هواپیما پایپر هست ولی آرم و شرکتش برای من جالب بود چون برای مدرسه خلبانی آرتا کیش هست همون جایی که سه نفر از دوستای صمیمی من کار میکنن این رو هم گذاشتم که بهشون بگم ببینن تو چه جای معروفی کار میکنن(چشمک)
معراج شما واقعا کارتونو خوب انجام میدینا ماشالله این هواپیماها عالین.... شما که دارین کار میکنین یکمی هم مراقب باشین گریس و روغن روی بدنه نریزه نگاه کن آبرو برای من نذاشتی(چشمک)
معراج فقط به رجیستر این هواپما هم دقت کن ببین آشنا نیست!!!! من این رجیسترو بیشتر توی حیاط دانشگاه میبینم!!!!!!
نظرات 10 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام علیرضا جان
خوبی عزیزم؟ عکس ها خیلی زیبان. مرسی... اما چقدر دیدن گورستان هواپیما ناراحت کننده ست. همیشه برای من یکی هواپیما یه وسیله ی خاص بوده.. نمی تونستم تصور کنم که این هم از رده خارج می شه.دیدن گورستانش یه جوری برام سخت بود......

ترنج سلام
راست میگی عکس ناراحت کننده ای هست ولی من اینو گذاشتم که خواننده ها بدونن صنعت تعمیر و نگهداری توی ایران اهمیت داره و هنوز هواپیماهای ۴۰ سال قبل استفاده میشن و خیلی بهتر از هواپیماهای روسی که ۱۵تا۲۰ سال سن دارن پرواز میکنن....ولی امریکایی ها به راحتی هواپیماهایی که یکمی عمرشون بالا میره را به گورستان میفرستن...
هواپیما برای من هم اهمیت ویژه ای داره ولی وقتی میبینم که اینقدر از دنیا عقب هستیم که توی کلاس درس مکانیک پرواز از استاد سوال میپرسن که نیروهای مکانیکی هواپیماهایی که شاتل حمل میکنن را توضیح بده و استاد جواب میده که امکان نداره شما به این چیزا احتیاج داشته باشین و تا ایجا هم خیلی بیشتر از حد نیازتون میدونید.....بیشتر از دیدن هواپیماهای به قول ما سالم توی گورستان ناراحت میشم

پریسا جون یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

داش علی رو عشق است........

چاکرتیم(اینجا دیگه تبدیل شد به چاله میدون(چشمک))

پریسا جون یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

این هواپیماهای مسافر بری هم خیلی توپ هستن اما اینجا که ما همش توپولوف میبینیم
تولد رو هم با تاخیر تبریک میگم... میرم بلاگ خودشون ٬ شاید کیک برام خرید(چشمک)

این هواپیماها خیلی خوبن ولی اینقدرا هم نا امید نباش ما توی ایران فوکر 100 داریم اون عکس آخر هم که توی خوده ایرانه ببین ما توی علم و تکنولوژی داریم خفه میشیم این خارجیا هستن که چیزی ندارن و مثل ما نیستن(چشمک)
ممنون که به سایت عمو بهروز میری من از طرف ایشون ازت تشکر میکنم

الی جون دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ق.ظ http://ELIFESGHELI.BLOGFA.COM

سلام
تصاویر این هفته واقعاً قشنگ بودن،ممنون.

سلام الی
خوشحالم که از تصاویر این هفته خوشت اومده

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوستم؟؟
موفق شدم عکسارو ببینم
خیلی خوشگلن من همشونو دوست دارم به جز اولی و گورستان هواپیما
ینی همه ی اون هواپیماها داغونن که میندازنشون اونجا ؟؟!!

ترنم سلام
ممنون تو خوبی؟
منم گورتان هواپیما رو دوست ندارم ولی خوب جایی هم هست که ازش بعضیا خیلی صود میکنن....
شاید باور نکنی من با نگاه اولی که به این عکس گورستان انداختم افسوس خوردم آخه اون هواپیماهایی که اونجا هستن از خیلی از هواپیماهایی که توی ایران دارن پرواز میکنن جدیدتر هستن و مردم غرب خیلی راحت برای مشکلهایی که ایران خیلی وقته اینا رو مشکل بزرگی برای هواپیما نمیدونه اونا با این مشکل ها هواپیما رو از رده خارج میکنن به همین راحتی....

تولد عمو بهروز هم مبارک
یه عالمه گل

منم از طرف عمو بهروز ازت تشکر میکنم
یه باغ گل بزرگ

zahra سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام
منم میشناسی؟
راستی داداشی وبلاگمو حذف کردم
نمیدونم چیکار کنم علیرضا

سلام زهرا
اشکال نداره یه وبلاگ جدید بزن .... و از نوشتن خاطرات شروع کن خیلی هم خوب میشه ...اگر وبلاگ جدید زدی دوست دارم جزو اولین خواننده ها باشم

الی جون چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ http://ELIFESGHELI.BLOGFA.COM

دوباره سلام
تصاویر این هفته سبب شد برم تمام آرشیوت رو ببینم!
هم عکسا خیلی قشنگ بودن هم نوشته هات،
بازم ممنونم.

سلام الی
واقعا به من لطف داری ....امیدوارم که از آرشیو وبلاگ خوشت اومده باشه..

سمیه جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام/خوبی
داشتم یک سری مطالب تو سایت میخوندم به این جملات رسیدم.خیلی قشنگه گفتم بدم بقیه هم بخونن.
گاهی اوقات تلاش تنها چیزیست که در زندگی نیاز داریم.
اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم فلج میشدیم، به اندازه کافی قوی نبودیم و هرگز نمیتوانستیم پرواز کنیم.
من قدرت خواستم و خدا مشکلاتی در سر راهم قرار داد تا قوی شوم.
من دانایی خواستم و خدا به من مسایلی داد تا حل کنم.
من سعادت و ترقی خواستم و خدا به من قدرت تفکر و قوت ماهیچه داد تا کار کنم.
من جرات خواستم و خدا موانعی سر راهم قرار داد تا بر آنها غلبه کنم.
من عشق خواستم و خدا افرادی به من نشان داد که نیازمند کمک بودند.
من محبت خواستم و خدا به من فرصتهایی برای محبت داد.
« من به هر چه که خواستم نرسیدم ...
اما به هر چه که نیاز داشتم دست یافتم»
بدون ترس زندگی کن، با همه مشکلات مبارزه کن و بدان که میتوانی بر تمام آنها غلبه کنی/
موفق باشی

ممنون خیلی قشنگ بود

پریسا جون جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

منتظر یه آپ باحال هستم

چشم آجی گلم حتما آپ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد