عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۲۹

دوستان سلام




ایرباس آ-۳۴۰ امارات در حال لندینگ(فرود)

این اماراتی ها همیشه هواپیماهاشون نو هست چون به یه سنی(ساعت پرواز)که میرسه که تقریبا ۸ سال هست هواپیما عوض میشه و به جاش یه نو میاد و اون به ایرلاین های دیگه فروخته میشه....




۷۳۷ اسکاندیناوی ایرلاین ...من خیلی این عکسو دوست دارم چون آرامش پرواز رو به آدم منتقل میکنه...




ایرباس آ-۳۱۹ ....ابرها خیلی قشنگ شدن...




۷۴۷هم توی شب خیلی قشنگ میشه ها....خدایا اون روزی رو برای من برسون که شیفت شب برم و پری فلایت ۷۴۷ انجام بدم (پری فلایت=چک قبل از پرواز هواپیما)

بعد نوشت:از من میشنوید اگر آدم جو گیری هستین اصلا طرف آتش نشان داوطلب شدنو خط بکشید....من نمیدونم چرا وقتی یه خانومو میبینم که ماشینش پنچر شده و کنارش ایستاده میرم جلو و کارت آتش نشانیمو نشون میدم و بازم منی که تا حالا دست به زاپاس ماشین نزدم تمام کارهای ماشین اون خانومو انجام میدم...فکر نکنید من دختر ندیده هستما  ...نه من فقط یکمی جو گیر هستم  

نظرات 8 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام علیرضا جان
خوبی؟؟
خیلی خوشگل بودن عکسای این هفته.. اون ابرا خیلی زیبان! و اونی که خودت هم نوشتی دوستش داری عالی بود!
مرسی.....

ترنج سلام
ممنون من خوبم تو خوبی؟
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...

رویال جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ

قاتل ... این عکسات ادمو میکشن
محشرن مخصوصا اولیه

چی(چشمام گرد شده اندازه توپ فوتبال)؟؟؟؟!!؟!؟!؟!؟!؟!!!؟!؟!؟
نگو اینارو منو میبرن کهریزک (اشک تو چشمام حلقه میزنه) ادامشم که خودت میدونی
از شوخی که بگذریم خوشحالم که از عکسا خوشت اومده ...
اگر من یه دوربین درست و حسابی داشتم در حد canon سری eos عکسایی میذاشتم که همش کار خودم باشه من یه بار نزدیک بود برای عکس برداری خودمو از بالای منبع آب نزدیک فرودگاه بندازم پایین...دیگه خودت حساب کن چه عکسایی میگیرم....

الی جون شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

سلام
بازم مثل همیشه خییییییییلی خوکشل بودن.
از عکسایی که کار خودته هم بذار،کیفیتش مهم نیست!

سلام الی
خوشحالم که خوشت اومد....
چشم امتحانام تموم بشه میرم کنار باند وایمیسم و عکس میگیرم و اینجا آپ میکنم

رویال شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ق.ظ

راستی بابت میلا ممنون

قابلی نداشت...

الی جون شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

سلام
راستی من آپم[بوسه]

حتما میام

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست مهربون و جوگیر من؟؟؟
من هم عکس دومی رو خیلی دوست دارم مثل نقاشی می مونه
خیلی خوشگه
کاش منم اونجا بودم
راستی
بابا آدم خیر
چشمک

ترنم سلام
ممنون خوبم ....
راست میگی مثل نقاشی هست مخصوصا اون درختها که از برف پوشیده شده.....
بله دیگه به خانوما کمک نمیکنی بهت میگن سنگدل و بی تفاوت وقتی کمک میکنی و با تمام خستگی که داری کاراشو انجام میدی یه تعارف هم نمیزنه که ما هم مسیر هستیم بیا برسونمت...
ترنم اینو به عنوان جک سال میتونی برای همکارات تعریف کنی(چشمک)

الی جون شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

سلام علیرضا جون
من خانم دکتر نیستم،رشتم یکی از رشته های دانشگاه علوم پزشکی هست ولی پزشکی نیست!
شاید چهارمین درسی که نوشتم یه جور راهنمایی باشه برا حدس زدن رشتم!!!

الی سلام
تو برای من خانوم دکتر هستی ...

pat&mat سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ق.ظ http://hadisehtata.blogfa.com/

زندگی..زندگی..زندگی..مرگ.....

حواسمان باشد تا پایان زندگی

فرصت عاشق شدن را از دست ندهیم.

واقعا زیباست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد