عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۳۰

دوستان سلام

امتحانا شروع شده و من هم کمتر میام اینترنت و باید کتابایی که در طول ترم نخوندم رو شب امتحان بخونم(ایکون من پشیمونم ولی همیشه کارم اینه) برای همین از لطف همه شما دوستام ممنونم که میاین به وبلاگ کوچیک من سر میزنین .. منم خیلی دوست دارم بیام و وبلاگاتونو بخونم ولی این چند وقت شرمنده همتونم...


اینم تصاویر این هفته


آقایون لبخند ...اینم یه عکس یادگاری توی هواپیمای RV-6


غروب زیبا با یه جت کوچولو فکر کنمCRJ-200 باشه


777 کارگو ...این رنگیشم خوشگل میشه...


میگ 29 ایران ... تقریبا چند روز یک بار این میگ ها رو میبینم و وقتی که بلند میشن انقدر صداشون زیاده که تا فاصله چند کیلومتری از فرودگاه قابل تشخیص هست و تمام دانشجو های دانشگاه متوجه میشن که میگ بلند شده....

نظرات 16 + ارسال نظر
رویال جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام
مثل همیشه قشنگن
ناراحت نباش تمام جامعه ی علمی این مملکت شب امتحانی ان
اپم

رویال سلام
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده....
با این حرفت خوشحالم کردی چون فهمیدم تنهایی این کارو نمیکنم

هرمان جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.hermanhese.blogfa.com

سلام سلام
عکسها خیلی جالب بود
خیلیه خیلی
امیدوارم تو امتحاناتون موفق باشین

سلام هرمان
خوشحالم که از عکسا خوشت اومد....
منم برای شما آرزوی بهترینها رو دارم

دختر نارنج و ترنج شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام علیرضای عزیز
خوبی؟؟؟
می گم تو این همه عکس از کجا گیر میاری پسر؟ همه شون هم اینقدر قشنگ....
عالی هستن.. راست می گی اون کارگو رنگش خیلی خوشگله!
باز هم مرسی.. مثل همیشه با سلیقه و با حوصله.
امتحانات هم انشالله به خوبی برگزار می شه.. برات دعا می کنم دوست خوبم.

ترنج سلام
این عکسا حاصل جمع کردن آرشیوی هست که هر روز هم زیاد میشه ولی تا الان تقریبا ۲ سال طول کشیده... البته اگر خوب توی عکسا نگاه کنی منبع منو پیدا میکنی...
خیلی خیلی خوشحالم که از عکسا خوشت اومده....
از لبت اینم که بران دعا میکنی ازت ممنونم

یوهو
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟
چه آقایون خوشتیپی
و چه غروب نازی
موفق باشی دوست جون
گل

ترنم سلام
ممنون من خوبم تو چطوری؟
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...
یه 747 پر از گل برای دوست خوبم

معراج یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام علی جون چه میکنی با امتحانات پس درس میخونی سرت شلوغه.منم خیلی وقت بود نیامده بودم وبلاگت خیلی پربارشده یکم وقتشو بیشتر کنید تکرارم واسش بزارید.ولی نه جدی میگم توپه

به به معراج خودمون چه خبرا؟
آره دیگه رفتم تو تریپ درس خوندن ولی هنوز آیرو رو شروع نکردم.....
چشم برای شما وقتشم زیاد میکنیم تکرارم میذاریم...
راستی خسروی شنبه رفت فرودگاه قرار بود به من ندا بده(چشمک)

مهشید یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
اولا اینکه چه وبلاگ متنوع و پرموضوعی دارید !!! تبریک میگم .
دوما اینکه وایییییییییییییییییییییییییییی خدااااااااااااا چه عکس هایی !!!!!!
به اون ۲تا آقا کلی حسودیم شد !!! خیلی خیلی عکس های قشنگیه .مخصوصا اون غروبه خورشیده . خیلی زیاب هستش.
ازتون ممنونم به خاطر این آپ زیباتون
اقای علیرضا یه چیز جدید بگو !!! ههمون شب امتحانی هستیم . مثلا من ٬ فردا امتحان دارم اما الان دارم تو اینترنت گشت میزنم ٬ باز شما یه قدم از ماها جلوتری که شب امتحان لااقل درس میخونی !!!
موید باشید

سلام مهشید خانوم
افتخار دادین به وب من اومدین...
چشماتون وبلاگ منو قشنگ میبینه...
اون عکسارم خودتون میتونید تجربه کنید برای غروب :یه روز تابستونی برید سه راه آذری غروب که میشه همچین صحنه هایی رو میبینید
برای اون عکس اولم میتونید برید یه مردسه خلبانی ثبت نام کنید و...
ولی در کل خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده...
منم درس نمیخونم فقط تریپشو میگیرم همین...

الی جون دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

ســـــــــلام
عکسای این سری هم واقعاً قشنگ بودن.
یه سری دیگه هم اومدم وبلاگت ولی چون عکسا برام باز نشد نظر ندادم!!!
واسه امتحاناتم موفق باشی.
راستی
احتمالن تا صبح آپ میکنم!

سلام الی خانوم
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده....

الی جون دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

آپم ها...

الان میام...
دوستان همینجا میگم که من توی مسابقه ای که الی برگذار کرده بود نفر دوم شدم...
از همینجا میگم که من امضا نمیدم باید با مدیر برنامه هام هماهنگ کنید(چشمک)

معراج دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ

درس بخون افرین.والا نمیدونم گفتم به من ندا بده خواستی بری نه ندا داد نه الهامی چیزی.راستی برنامه ماشین ردیف شد با کلی ترفند بابامو راضی کردم ماشین بده.مشهد که مشکلی نداره ولی واسه ویلا گفت اگه هوا خوب بود کسی نخواست بره ویلا اونوقت هر کدومش شد خوبه.درست تموم شد یک ندا بده

نه بابا معراج جون کی درس میخونه الانم من هنوز ۲ صفحه بیشتر نخوندم...این علی خسروی که همیشه تنها خور بوده(چشمک)
ایول معراج من میدونستم تو میتونی همه چیزو برای یه تعطیلات پایان ترم رویایی جور کنی(یه بوس گنده) چشم من درسم تموم بشه به شما یه ندا یا الهام میدم(چشمک)

الی جون دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

جوابت زیر نظر خودت...!!!
میگم این ندا و الهام کین که هی پاسشون میدین واسه همدیگه؟!؟!؟!

الن میرم جوابمو میخونم...
این ندا و الهام یه جور آچار هستن که ما این اسما رو روشون گذاشتیم

هرمان دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

راستی چند وقت پیش شبکه ام بی سی یه فیلم گذاشته بود اسمشو نفهمیدم
خیلی جالب بود درمورد همین کنترل هواپیما ها ومرکزکنترل پرواز
مرده وایساد وسط راه فرود هواپیما
هواپیما از روش رد شد بعد انتهای هواپیما وقتی به آدمه رسید با کلی ملق زدن مرده پرت شد اونطرف تجربه پرواز جالبی بود
خوشم اومد شاید از اینکارا کردم!!! چشمک

من این فیلمو ندیدم ولی میتونم تصور کنم چی میگی...
اون مرد بخاطر توربالانس موتور هواپیما پرت شده البته توی فیلم هیچیش نمیشه وفقط یکمی خاکی میشه ولی توی واقعیت احتمالا میمیره اگر هم زنده بمونه سوختگی های زیادی داره...
اینم بگم که فاصله مجاز تا خروجی موتور هواپیما ۱۰۰فوت است
هر فوت هم ۳۰.۵ سانتی متر هست
پس اینجوری پرواز کردن اصلا درست نیز چون میشه پرواز ابدی(چشمک)

معراج چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام.امتحان دادی زود رفتی یک ندا میدادی امتحانو چه طوردادی؟

سلام معراج
چی بگم معلومه دیگه اونایی که زود ورقه را تحویل میدن یا خیلی خوندن یا اصلا نخوندن...خودتم که میدونی من جزو کدوم دسته هستم...بعد از امتحانم رفتم استاد رو دیدم و...

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوهو
سلاااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟؟
میسی دوست جون
گل

سلام ترنم
ممنون خوبم..

پیام چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.payam-e-mehr.blogfa.com

با هر چه رود نام تو را میتوان سرود
با هرچه عشق نام تو را میتوان نوشت
عزیزم سلام
پیام اپ جدید گذاشته بیا تو هم دعوتی
منتظرتم
یا علی

چشم الان میام

الی جون چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

علیرضا سلام
تو قسمت درباره ی من وبلاگم یه عکس از برادرزادم گذاشتم؛
دوست داشتی بیا!

حتما میام

مهشید پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

بازم سلام
اومدم ازت تشکر کنم به خاطر معرفتت و اینکه بگم امیدوارم فردا امتحانتون رو خیلی خوب بدی [گل]
ما که امتحاناتمون تموم شد و تازه داریم یه نفس راحت میکشیم

سلام مهشید
این حرفا چیه من که گفتم الان دیگه یخام آب شده و کم کم سیل میاد و...(چشمک)
ممنون از بابت امیدی که بهم میدی ....من دیگه قول میدم تو طول ترم درس بخونم که شب امتحان اینجوری نشم...
خوشبحالت که تموم شد اما برای من سه تای دیگه مونده مه از این سه تا دو تاش سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد