عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۳۸

دوستان سلام

از همتون ممنونم که به وبلاگ دونفرمون اومدین....

تصاویر این هفته یکمی نظامی است ولی سعی کردم قشنگ باشه...


فانتوم بعد از لندینگ ...

درسته که خلبان نشدم ولی میتونم تصور کنم که چجوری میتونم با یه فانتوم پرواز کنم ....

من به سرعت خیلی علاقه دارم جوری که وقتی توی یک ماشین نشستم که داره شتاب میگیره و بالا رفتن سرعتش محسوسه کلی ذوق میکنم ....


عشق بازی دوتا F-16 توی آسمون بیکران...



F-16 از روبرو به قسمت جلو بال که پایین اومده اسپویلر میگن که کمک میکنه به کنترل هواپیما...

F-16 از ناپایدارترین هواپیماهست برای همینم مانور پذیری بالایی داره....


نظرات 11 + ارسال نظر
مدیر جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ http://pira.blogsky

خیلی جابه شما چندسال دارید؟

۲۰ سالمه

الی جون جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

وااااای...
خیلی قشنگن!!!
از اون اولیه خیلی خوشم نیومد ولی این دو تا آخری واقعاً خوشملن!
مررررررررررررررسی(چمشک!)

ولی من اون اولیرو خیلی دوست دارم برای همینم اول گذاشتمش....

[ بدون نام ] جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام به همه اونهایی که به سیاهی شب تن نمی دن و دلشون برای آزادی می تپه,
چهارشنبه سوری آتشین امسال رو باید به جهنمی برای دولت کودتا تبدیل کنیم
نعره کن ای سرزمین جان سپرده، نعره کن
نعره کن ای خاک خسته , خاک گلگون نعره کن
و یادتان باشد که هر چه هم تلاش کنیم و هر چه حماسه بیافرینیم تا صحنه های آن رو در فیلمها و عکسهامون ثبت نکنیم نتیجه اش رو نمی بینیم بلکه باید این صحنه های تاریخی را ثبت کنیم و به جهانیان هم بفهمونیم که کشوری بنام ایران در این سوی جهان وجود داره که در بند و اسارتِ مشتی آخوند متحجر قرار گرفته, ما یه گروهی هستیم امکان ارتباط با خبرگزاری ها رو داریم و از همه اون کسانی که موفق به گرفتن فیلم و عکس در چنین روزی می شن مخصوصا از استان های مازندران وگیلان و گلستان و سمنان و قزوین و اردبیل و آذربایجان غربی می خواهیم که فیلم ها و عکس هاشون رو به این ایمیل ارسال کنند:mohsen.s789@googlemail.com//faryad2010.88@gmail.com
http://atashfeshan89.blogfa.com/

دوست من تو که حتی اسم هم ننوشتی ....
من آتش نشان هستم و روز ۴شنبه سوری هم شیفتم و امیدوارم که هیچ آژیری نداشته باشیم چون جون مردمم برام مهمه
فکر کنم منظورمو رسوندم

مهشید جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام آقا علیرضا
عکسهات مثل همیشه منتخب و عالی بود
به قول خودت با اینکه نظامی بود اما جالب بود مخصوصا عکس دومیه !!!!
چه کارهایی واقعا !!!
دستت درد نکنه
گل.گل.گل

خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...
اون عکس دومی رو خودم تشبیه کردم وگرنه یک نوع مانور هست و برای فرار از حمله هواپیمای دشمن هست....

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یووووووووهووووووووووووووو
سلااااااااااااااااااااام
خوبی دوست جونم؟؟
صبح بخیر
من اون دوتا هواپیما که عشق بازی می کننو دوست دارم
الان میرم وب جدیدت
یه عالمه گل

سلام
منم اونا رو دوست دارم ....
ممنون که به وب جدیدمون هم سر میزنی

میترا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

گفتید اسپویلر ؟ آیا همان فلپ است ؟

اسپویلر فلپ نیست بلکه نوعی فلپ هست چون کار فلپ بیشتر کردن کرد ایر فویل است پس اسپویلر هم نوعی از آن است...
البته اگر با کتاب نشون بدم خیلی بهتر متوجه میشین

میترا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ

در عکس سوم اف 16 از روبرو . دهانه ای در زیر بدنه هواپیما وجود دارد . آیا این دهانه نیز یک توربین است ؟

این دهانه توربین نیست ورودی هوا است که به آن این داکت هم گفته میشه...
درضمن اینم بگم که توربین در عقبی ترین قسمت موتور هست و به قسمت جلوی موتور که میچرخه کمپرسور میگن....

معراج دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام نفسم خوبی.پس سرعت تو ماشینو دوست داری اره.همه چیز ارومه هم دوست داریییییییییییییی.دلم تنگ شده واسه استاد ساختمان و تو

سلام جیگر! چطوری؟
آره اگر تو پشت فرمون باشی و هوا آفتابی باشه بدم نمیاد(چشمک)...
منم دلم واسه تو استاد ساختمان تنگ شده ....

فاطیما سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

__________#####_____##___آپم___##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___زود___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______#######__
______________##_________####____
دوتا آپ[نیشخند][شیطونک][خونسرد]

الان میام

نمایشگاه مبل سفیر چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://moblsafir.mihanblog.com

سلام
خسته نباشی ..
من آپیدم
تیز بیا .....

چشم

مهشید پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام آقا علیرضا !!!
بابا سا یه ات خیلی خیلی سنگین شده !!!!
هیچی یادی از دوستهای قدیمیت نمیکنی !!!!!!
قلب شکسته.
یه سری هم به ما بزن
گل.گل.گل

سلام مهشید خانوم
شرمنده من یکمی سرم شلوغ شد و ....برای همین به وبلاگای دیگه اصلا وقت نکردم سر بزنم ولی الان حتما میام وبلاگتون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد