عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۳۹

دوستان سلام

اینم آخیرن پست تصاویر توی سال ۸۸ هست سال ۱۳۸۸ برای من سال خوبی بود چون وبلاگ نویسی رو شروع کردم ...چون دوستای خیلی خوبی پیدا کردم ....سال خوبی بود بدی هم داشت ولی من همش به خاطرات خوبش فکر میکنم و خاطرات بدش را سعی میکنم از ذهنم پاک کنم پاک که نه ولی بهشون فکر نکنم ...

برای تمام دوستانم آرزو میکنم که سال ۸۹ سال پر از شادی و برکت باشه درکنار عزیزانشون

پیشاپیش عید باستانی نوروز هم مبارک


F-4E یا همون فانتوم نیروی هوایی ایران با خلبان و افسر ریو خودش ....

یکی از خاطرات جالبم دیدن فانتوم از نزدیک توی این سال بود هیچوقت یادم نمیره اون موقع چه حسی داشتم...


فانتوم درحال سوختگیری هوایی البته اینم بگم که این هواپیما مصلح نیست و فکر کنم که موشکهاشو تخلیه کرده...


سی-17 هواپیمای سنگین و گرون قیمت...



767 در حال پرواز به سمت ماه آخه جدیدا تغییر کاربری داده به شاتل فضایی تبدیل شده(چشمک)


امیدوارم سال خوبی در کنار عزیزان داشته باشین

نظرات 7 + ارسال نظر
مهشید جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام آقا علیرضا !!!
به به !!!
مثل همیشه عالی و منتخب بود
دستت درد نکنه
آره واقعا سال جالبی بود
هم پر از خوبی بود و پر از بدی و غم !!!
اما آدم باید همیشه خوبی ها رو به یاد داشته باشه و غم ها رو فراموش کنه
منم خوشحالم که تو این سال با دوست خوبی مثل شما آشنا شدم
برات آرزوی بهترین ها رو میکنم
موفق و موید باشی
گل.گل.گل.گل.گل.

سلام مهشید خانوم
من هم برای شما سال خوبی را آرزو میکنم...
نوروزتان مبارک

میترا جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

ماهم برای تو سال خوشی را آرزو میکنیم . ممنون ازاینکه زحمت کشیدی و وقت گذاستی و علاوه بر عکسهای زیبا ؛ اطلاعات هواپیمایی ما را افزایش دادی .

نگران خاطرات بد هم نباش . خوب و بد نسبی هستند و ما آنها را تعریف میکنیم . بقول درسو ازالا ؛ خاطرات بد نیز با گذشت زمان تبدیل به خاطرات خوب میشوند .

نوروز مبارک

من هم برای شما سال خوبی را آرزو دارم...
نوروز شما هم مبارک

هرمان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام علیرضا
زیبا بود
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
خدانگهدار

سلام
من هم برای شما سال خوب و خوشی را آرزو میکنم

پریسا جون شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
امیدوارم سال جدید بر خلاف سال قبل ، برای همه ی ایرانی ها سال خوبی باشه ، به امید موفقیت ...[گل]

نوروز شما هم مبارک

آنی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://ngh2.blogsky.com

تقویم را فراموش کن .

بهار آنگاه است که حتی با کفش

پر از آب باران هنوز هوای قدم زدن و آواز خواندن داری.

نوروز مبارک

نوروز شما هم مبارک

الی جون چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

سلام
من نبودم تازه اومدم...
با این که دیر شده ولی:
سال نووووووووو مبارک!

عکسا هم هنوز باز نشده):

سلام سال نو شما هم مبارک
عکسا هم باز میشن صبر کن

نمایشگاه مبل سفیر پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ http://moblsafir.mihanblog.com

▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒من آپیدم .. !!▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
زود باش بیا

در ضمن سال نو مبارک ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد