عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۴۳

دوستان سلام


توی این هفته یه چیزی دیدم که واقعا شادم کرد....

خوب دانشگاه ما چون هیچ کاریش مثل دانشگاه های دیگه نیست برای همین الان داره ورودی های جدید را ثبت نام میکنه ....

رشته ورودی های جدید رو خیلی راحت از روی رنگ پوشه ای که توی دستشونه میشه فهمید.....

چیزی که منو خوشحال کرد این بود که یک معلول حرکتی اومده بود دانشگاه و داشت رشته A&P ثبت نام میکرد ازش خوشم اومد چون خودشو باور کرده بود چون جراتشو داشت که بیاد برای ثبت نام امیدوارم به آرزوهاش برسه و براش دعا میکنم .....

خوب حالا بریم سراغ تصاویر این هفته


747-400 ماهان توی فرودگاه امام خمینی البته الان سه تا از این هواپیما ها گراند شدن و گوشه رمپ فرودگاه امام افتادن !!!


بوینگ 737  ... ورتکس ها و توربالانسهای بال کاملا توی عکس معلوم هستن ای کاش وقتی به ما آیرودینامیک درس میدادن این عکسا رو هم نشونمون میدادن تا بهتر بفهمیم ....


اینم یه عکس دیگه از 737 در حال لندینگ که فول فلاپ هست و اگر دقت کنید درگ ایجاد شده قابل مشاهده هست...

پ.ن:میترا خانوم جواب سوال پست قبلتونو تا جایی که میدونستم  نوشتم
نظرات 7 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

جانم؟!؟!شبیه جوجوئه؟؟؟؟؟؟؟؟[تعجب]
[خنده][چشمک]

آخی!ایشالا همیشه شاد باشی!
ناز بود

آره شبیه ....
تا الان بهش دقت نکرده بودم وقتی اون عکسو دیدم به ذهنم رسید

رویال جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام چطوری یانه؟
نمیای نمیری با ما قهری جناب یا سرت شلوغه؟یکی از اون دسته گلهایی که سر کلاس اب میدی بنویس یه ذره بخندیم
اینبار بر عکس همیشه که از اولین عکس خوشم میومد از اخری خوشم اومد ...
خسته نباشی
نیای پر نمیاما گفته باشم !!!

سلام سرم شلوغه...
برات نوشتم...
چشم حتما مینویسم

الی جون جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

واقعاً عالی بودن...
هرچی پیش میریم عکسا قشنگ تر میشن ها...(چشمک!)
مرررررررررررررسی!
اون عکس آخریه که واقعاً محشر بود!!!

جالبترم میشه

مهشید جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا

چیزی که در مورد اون معلول حرکتی گفتی خیلی برام جالب بود !! واقعا چقدر اراده و علاقه داشته.من که از ته دلم برا شدعا میکنم که ایشالا به تمام آرزوهاش برسه.
گل.

این برا هم عکسهات جالب بود اما بیشتر خودت و کسایی که تو این رشته هستید ازش سر در میاوردید !!!
ولی جالب بود
مرسی دوست خوبم.
گل.گل.گل.گل.گل

سلام
منم برای اون دوست خوبم دعا میکنم...
ببخشید که زیادی تخصصی شد

حسام یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام
من وبلاگو زیر و رو کردم! همشو خوندم!
خیلی باحال و عالی بود!
به خصوص خاطرات و نوشته هاتون
عکسا هم باحالن
فقط اینکه رشته ی شما دقیقاْ‌چیه؟

سلام
ممنون که نوشته هامو خوندین
رشته من تعمیر و نگهداری هواپیما هست

رویال دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

علیرضا در تلاش...
حاجی یه سرم پیش ما بیا دلمون واست تنگ شد بابا

سرم شلوغ بود و اینترنتم هم قطع بود

پریسا جون سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

سلام عزیزم
دلم Miss U
منم بهش افتخار میکنم و امیدوارم موفق باشه. :)
عکسها واقعاً خوشگل بود :X

سلام خوبی؟
منم دلم برات تنگ شده برات آف نوشتم حتما بخونش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد