عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۵۱

دوستان سلام

چند وقت قبل توی ایران ایر باعث شد که یکی از بهترین مهندس های این شرکت از دنیا بره از همینجا به خانوادش تسلیت میگم ...


بوینگ ۷۴۷ در حال لندینگ(نشستن)

واقعا غروب قشنگی رو درست کرده این هواپیما....


ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ ماهان ایر که یکی از ایرلانهای خوب ایرانی هست....

اسم این هواپیما کیوبک (Q) هست


F -15 E متعلق به نیروی هوایی امریکا این هواپیما در حال شکستن دیوار صوتی هست اینو از این فهمیدم که یه حاله! دور خودش داره


نظرات 6 + ارسال نظر
http://free2upload.com پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://free2upload.com

با سلام
آیا دوست دارید تصاویر خود را، رایگان و برای همیشه آپلود نمایید؟
آیا می دانید تقریبا تمامی آپلود سنتر های دنیا، تصاویر شما را بعد از چند ماه حذف می کنند؟
سایت » Www.Free2Upload.com « با امکانات بیشتر و قوی تر دوباره راه اندازی شد!!
این بار با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند، همیشه آنلاین و ایمن!
برخی از قابلیت های این سایت شامل:
- آپلود رایگان و بی نهایت تصویر.
- ایجاد بی نهایت گالری.
- آپلود تصاویر بصورت خصوصی (Private) و عمومی (Public)
- نگهداری تصاویر شما برای همیشه
- قابلیت آپلود از سایر سرورها (جدید)
- پشتیبانی بسیاری از فرمت های رایج نظیر (JPEG, .JPG, .GIF, .PNG, BMP)
- پشتیبانی از تصاویر با حجم بالا.
- ساخت آدرس ها و کدهای مورد نیاز برای سایت ها و و بلاگ ها
- سرعت بسیار بالای سرور اختصاصی جدید و در دسترس بودن 99.99
- پشتیبان گیری روزانه بصورت رایگان (جدید)
و ...
منتظر حضور محترم شما هستیم
http://free2upload.com

الی جون پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

این که دیگه گفتن نداره...ولی خب من بازم میگم:
عکسای این سری هم مثل همیشه خیلی عالی بودن!
ممنون!!!

چون جوابتو خودت میدونی پس احتیاجی به نوشتن نداره(چشمک)

مهشید پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام جناب علیرضا
امیدوارم خوب باشید

پستتون مثل همیشه تک بود

عکس اول محشره ٫ خیلی غروب قشنگیه
عکس دوم هم یه افتخاره برای ایرانی جماعت دیگه که حداقل میشه تو هواپیماهاش هواپیمای خوب و قابل اعتماد پیدا کرد
عکس سوم هم خیلی جالبه !!! این دودهای بالا سرش که شما میگی هاله خیلی جذابش کرده.


ممنون از زحمتتون

سلام
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...
اون حاله را هم من درست نوشتم چون خواستم توی این موقعیت یه اشاره هم به آقایان نورانی کرده باشم...

گوسفند متفکر جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

بع بع بع
چطوری هنوزم عاشق پروازی دست وپای مارو که بستن خوشحالم هنوز هم در فکر ژروازی

بع علیکم
چطوری ببیی ازت خبری نبود؟؟؟؟
آره دیگه منم عشقمو زنده نگه داشتم تا یه روزی بهش برسم ...
دست و پای تو هم باز میشه اگر به آزادی فکر کنی ....

رویال شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

عکس اخریه خیلی باحاله هم دیوار صوتی رو میشکنه هم فکر ادمو

راستی تصور له شدن یا تیکه تیکه شدن با این عروسک های سفید به ظاهر اروم بدجور ترسناکه !!!! اخه اون مهندسه خدا بیامورز هواسش کجا بود !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکرتو چجوری میشکنه؟؟ توی تصوراتت باهاش پرواز میکنی من که عاشق صدای کر کننده هواپیما هستم اگر شکاری باشه که بهتره.....

اون مهندس همیشه هواسش هست تا مسافرا آسیبی نبینن و فقط هیجان پرواز را بیشتر میکنه همین(چشمک)

zahra چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام خوبی داداشی
چطوری خوش میگذره شرمنده نت نمیام درگیرم با خودم
وبلاگتو نمیتونم ببینم اخه زود اید برم و عکسا باز نشدن سری بد ایشاله مواظب داداش ما باش یا علی بای بای

سلام ابجی زهرا
شما خوش باشی ما هم خوش هستیم...
میدونم وقت نمیکنی درضمن من باید بیام پیش شما که بزرگتر هستی نه این که شما بیای...
همین که به یادم هستی برام یه دنیا ارزش داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد