عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۶۴

دوستان سلام


چند وقتیه که دیگه از خاطراتم ننوشتم میخوام دوباره شرو ع کنم و از اونا بنویسم شاید هفته آینده یه خاطره بنویسم....



داخل کابین ایرباس ۳۰۰ ماهان ایر هست که روی صندلی کمک خلبان یک خانوم رو میبینید ...درسته ایشون خلبان زن ماهان ایر هستن
این عکسو برای این آپ کردم که خانومای علاقه مند به خلبانی بدونن که خلبان شدن توی ایران برای خانومها سخت هست ولی ممکنه...
رجیستر این هواپما هم EP-MHP هست


ایرباس ۳۲۰  Jetstar-Airways در حال تیک آف و 747  British-Airways  درحال فروز هست ...
از فرودگاههای شلوغ خیلی خوشم میاد چون همش صدای موتور هواپیما توش میاد...


۷۴۷sp ایران ایر توی آشیانه...
علت ین که این هواپیما بیشترش با پلاستیک پوشیده شده اینه که میخواستن دمش را رنگ کنن
توی این عکس اگر به زیر بال دقت کنید میتونید زیر بال جک هواپیمارو ببینید روی جک بردن یک هواپیما یکی از سخت ترین کارهاست و دقت خیلی خیلی بالایی میخواد چون امکان داره از یکطرف جک زیاد بالا بیاد و توی بدنه بره و بدنه خصارت ببینه یا این که هواپیما بالانس نباشه و روی جک بره که برای کارهایی که در حالت جک انجام میدن اصلا خوب نیست خلاصه کار خیلی مهمیه ...


F_18 های امریکایی روی ناو هواپیما بر..
این قسمتی که پشت این دوتا هواپیما بالا اومده یک جور فنسه که گازهای داغ خورجی موتور را پخش میکنه و باعث میشه که اجسام پشت سر  این شکاری ها  پرت نشن و نسوزن ...
این ناوها مثل یک شهر متحرک هستن امکانات بالایی دارن ...



پ.ن: چه لذتی داره وقتی یه گوشه کوچیک روی یه هواپیما مینویسی:
 Take a good fly forever
نظرات 9 + ارسال نظر
شهریار پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://heydarbaba.javanblog.com

سلام دوست خوبم .وبلاگ خیلی قشنگی دارین.خوشحال میشم اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم.من رو میتونید با اسم شهریار لینک کنید و بهم خبر بدین که شما رو به چه اسمی لینک کنم

سلام دوست عزیز
به وبلاگتو اومدم واقعا وبلاگ شما عالی هست و خیلی خوشم اومد...
با کمال میل شمارو لینک میکنم

پریسا جون پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

ز

پریسا جون پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

وای.. نکنه نظرم پاک شد!!

احتمالا پاک شده...
چون فقط یه نظر نوی که توی اون فقط نوشته شده "ز"

افزایش بازدید پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://p30rank.ir/?ref=10938

سلام
افزایش بازدید سایت ووبلاگ 100درصد
قانونی وعملی هرچه زودتر ثبت نام کنید
افزایش رتبه
افزایش بازدید
کاملا پیشرفته
ما منتظریم

منتظر نباشین

رویال پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

باریک الله بانو خلبان ... خوشم میاد دیگه هیچ کاری تو دنیا نیست که انحصار مردهای ایرانی باشه...
شنیدم خلبانهاب زن دارن زیاد میشن . میدونی الان چنتا هستن؟ فکر کنم یکی هم تو ایران ایر داره میپره !
گفتی صدای موتور... چند روز پیش رفته بودیم پای هواپیما واسه اموزش این c130 چه صدای نکره ای داره !!!!!!!!!! اما صدای 707 منو کشته ! پیر مرد با اینکه حسابی دربو داغون شده اما هنوز صداش خفنه

خوب دیگه نوشتم که برای دلداری بود اون عکس(چشمک)
والا من آمار خلبانا رو ندارم ولی اینو میدونم که کمتر از تعداد انگشتای دست هستن....

صدای C-130 که عشقه عمو بهروزه ولی من خودم میگم صدا فقط صدای فوکس چون یه جورایی بچمه و زنگ موبایلمه(چشمک)
707 هم که دیگه نگو وقتی انجین استارت میکنه کل تهران میفهمن 707 میخواد بپره از بس صداش بلنده....

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

مثل همیشه عالی... دیدن اون خانوم چقدر حس خوبی داره! مرسی...
تا حالا ندیده بودم هواپیما رو رنگ کنن.. خیلی قشنگ بود اون عکسه.
باهات موافقم! قطعا لذتبخشه نوشتن اون جمله....

امیدوارم که یه روزی خانمها هم مثل آقایون بتونن راحت خلبان بشن البته الان هم برای آقایون خلبان کار پیدا کردن بدون پارتی واقعا سخته.....

رنگ کردن هواپیما کار سخته و گاهی وقتا بچه های کارگاه رنگ شبها هم میمونن تا رنگ یه هواپیما کامل تموم بشه...


واقعا لذت بخشه چون با تمام وجودم براش آرزو میکنم...

نوین دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ http://heydarbaba.javanblog.com

سلام دوست عزیزم.منم شما رو لینک کردم

ممنون دوست عزیز

پریسا جون سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

هیچی!
D:

lazy daizy چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://daizy.persianblog.ir

علیرضا جون سلام.منم عاشق وبت شدم.چون الان فهمیدم چقدر هواپیما یاحاله و چقدر دوس دارم!!!!!!!!!!!!البته اینا همه از باحالی شماست.میلینکمت علیرضایی.بلینکم.چیک;-).همیشه بیا پیشم.همیشه میام پیشت

سلام دوست عزیز...
شما که باحال هستین دیگرانم باحال میبینید....
منم شمارو لینک کردم...
همیشه میام پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد