عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۷۹

دوستان سلام



این هفته میخوام توی ادامه مطلب چندتایی هم عکس از داخل هواپیما ها بذارم پس حتما پیشنهاد میکنم که اون عکسارم ببینید





قبل از این که توضیحی درباره عکس بدم میخوام چندتا جمله برای دوست عزیزم ایمان بنویسم که امیدوارم به همین زودیا کنار هم توی بهترین ایر لاینها کار کنیم...

رنگین کمان این عکس منو یاد ایمان جان میندازه چون اون قاب عکسی که بهم هدیه داد برای تولدم و زحمت کشیده بود و برای تولدم رنج سفر را تحمل کرده بود و از شیراز اومده توی اون عکس هم یه رنگین کمان زیبا هست.....

حالا درباره عکس:بوئیگ۷۳۷ مطعلق به شرکت

China Southern Airlines همون شرکتی که ساها ازش ایرباس خریده(چشمک)


آنتونوف ۲۲۵ بزرگترین هواپیمای دنیا از این هواپیما فعلا یک عدد روی کره زمین موجوده....



ایرباس A_380مطعلق به خطوط هوایی امارات.... وای هواپیماهای این عربها !!وقتی میان توی فرودگاه امام جوری نگاهشون میکنم انگار تا حالا هواپیما ندیدم هرچند تا حالا هواپیما به اون نویی ندیدم(نیشخند)




حالا بریم ادامه مطلب تا بقیه عکسهارو ببینیم


این هم عکس یه مکانیک جوان در حال فتح موتور 

Pratt and Whitney PW4000

از همون موتورهایی که توی پست قبل دربارش گفتم....

لازم به ذکر هم نیست که هواپیما مطعلق به کدوم شرکته چون معلومه و هواپیما های انقدر قشنگ رنگ شده توی ایران فقط دوتا هستن این همون EP_SIF هست


تعجب نکنید من از داخل رستوران عکس نگرفتم این داخل همون هواپیمای عکس سوم هست واقعا که سفر ها راحت شده(چشمک)


واین عکس هم داخل همون ایرباس 380 هست......

خدایا بهشتت میدونم قشنگه و حوری داره ولی کی نقد را ول میکنه پس خدایا همون بلیت رفت و برگشت فرست کلاس دبی تا نیویورک با همین هواپیما خوبه(چشمک)

فک کنم این قسمت کلاlavatori (سرویس بهداشتی)باشه خیلی قشنگه


درباره این قسمت هم هیچی ندارم بگم از عکس لذت ببرید....


ولی هیچکدوم از عکسای بال که از داخل هواپیما بود به اندازه این عکسهایی که خودم میگیرم برام جذابیت نداره....
I LOVE GREEN TAIL
نظرات 14 + ارسال نظر
الی جون جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

این سری واقعاً میتونی خوشحال باشی چون جداً از عکسا خوشم اومده!!!

:D

مهشید شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا
خسته نباشی !
جقدر هواپیاما دومیه بزرگه !!!!!!!!!!!!
جدآ خیلی غوله برای خودش ها !

هواپیماهای خطوط امارات جدآ یه چیز معرکه و خوشگلی هستن !
انگاری اصلا لک نمی افته روشون٫ خیلی نازن !

الان نزدیکه ۶ دقیقس منتظرم تا عکهسای ادامه ی مطلبت هم بیاد بالا !!!! ( مهشید در حال مو کندن )

الان شد خوب ۱۰ دقیقه !!!!!!!!! ( مهشید در حال کچل شدن )

خووووووب ٫ بزن کف قشنگه رو به افتخار عکسها که بالاخره بله گفتن و بالا تشریف آوردن . چشمک.


خوب پسر جان میگفتی این عکسهای داخل هواپیمار و قبلا برام ایمیل کرده بودی دیگه !!! الکی الکی دختره مردم رو کچل کردی رفت .خنده.
اما نه جدآ خیلی خدائهههههههههههههههه !
وقتی دیدم این عکسها رو تقریبآ فکم چسبیده بود به کیبرد . چشمک.

عکسی هم که خوودت گرفت یهم که حرف نداشت ٫ عالی !!!

دستت درد نکنه و مرسی یه عالمه

گل.گل.گل

سلام مهشید خانم
قبل از هر چیز ممنونم از این که اینقدر تحمل کردین و منتظر موندین تا عکسها بالا بیان....
بله اون آنتونوف بزرگترن هواپیما هست و فعلا هم در خدمت ارتش امریکاس...

ولی مهشید خانم باور کن من این عکسهارو از توی سایت همین دیروز گرفتم درسته که همون هواپیما هست ولی فک کنم این عکسها با اونا فرق داشته باشه(چشمک)
از این به بعد سعی میکنم از خودم بیشتر عکس بذارم...

بازم ممنون از این که وقت گذاشتین تا وبلاگ بالا بیاد امیدوارم که ارزششو داشته باشه

ـــــ یه دخمل تنها ـــــــ شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://bfeman.blogsky.com/

خیلی لذت میبرم وقتی میبینم عاشق رشته و کارات هستی ....باریک الله پسل خوب :)!

امیدوارم که خدا قبول کنه(چشمک)

ایمان ۷۴۷ شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام علیرضا.
ممنون از اینکه یادی از من تو این پست کردی.وظیفه بود. میگم وظیفه بود.
عکسات هم جالب و دیدنی بود.

I LOVE GREEN TAIL

سلام ایمان جان
این کوچیکترین تشکری هست که میتونم انجام بدم....
وظیفه نبود دوست عزیزم لطف بینهایت شما بود...
عکسا هم که قابل شمارو نداشت به امید روزی که کنار هم توی بهترین ایرلاینهای دنیا کار کنیم




I LOVE GREEN TAIL

یوسف شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

سلام عرض شد

به نظر من هرجی که اون آنتونوفه زشته اون ایرباس A_380 خوشگله،

درسته آنتونوفه بزرگه ولی دماغش منو یاد دماغ محموت میندازه. ::بدحال::

مرسی داش علی ::بوس:: ::اسپند::

سلام داش یوسف گل

خوب معلومه که هواپیماهای روسی زشتن ولی گنده هستن(چشمک)

ولی این عربها مهماندارهاشونم خشگلن یوسف(چشمک)


(بوس)(قلب)

مینو شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

چه عکسای جالبناکی ...

این مهندسی که موتورو فتح کرده کیه این وقت شب؟؟؟

حالا پستای قبلو بخونی جالبناکتر هم میشه(چشمک)

نمیدونم ولی اون موقع که عکس میگرفتیم باور کن لنگ ظهر بود

رویال شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ

به طور کلی برای بار هزارم از اینکه مهماندار یه شرکت ایرانی ام متاسف شدم

من هم در غم خود شریک بدانید

توت فرنـــــــگی جون شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://r3dstrawb3rry.blogfa.com/

سلام عکسا واسه من باز نشدن:(
فقط رنگین کمونه معلومه با یه تیکه از هواپیما که زرد و بی داره:(((

سلام توت فرنگی..
شرمنده حجم عکسا خیلی خیلی زیاده....
همون رنگین کمان هم مهم بود...

نیمچــه مـــامـــا یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://fetalheart.blogfa.com/

سلام
منم حاضر: دی

جلو اسمت تیک زدم(چشمک)

یوسف یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

احیانا ژوزفینو لابلای مهماندارای این آنتونوفه ندیدی؟؟ ::نیشخند::

نه ندیدم ولی فک کنم سوگولی (کاترین بانو) جزو مسافرا بود :دی

یوسف من یه آشنا دیدم بین مهماندارا آهان لعبت الملوکه داره آنونس میره;)

رویال دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

تسلیت میگم علیرضا

ممنون ایشالله همیشه سلامت باشی

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://toranjbanoo.com

خب خب بذار بگم که من برخلاف یوسف از اون آنتونوفه خیلی خوشم اومد!!! یه جوری زشتیش هم قشنگه!!! عجیبه یعنی و خب بالطبع جذابیت تازگیش رو داره..
دوم اون که ایمان عزیز جدا مهربونه... وظیفه نبوده ایمان جان! وظیفه نبوده.. اینا مهربونی های دوستیه... نباید با وظیفه اشتباه بشه.. هرچند که علیرضای عزیز ارزش خیلیییییییییییییییی بیشتر از اینا رو داره. اما وظیفه نبوده...
حالا بگم که این بلیط فرست کلاسه قیمتش چنده مگه علیرضا جان؟ خب می گیریم.... کی به کیه... والله!!! به قول خیام: این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار.....
یه بار که بیشتر به دنیا نمیایم که.. باید خوش باشیم.. (یکی نیست بگه اگر طبیبی سر خودت رو دوا نما!!!) اما یادت باشه سوار شدی یه اس ام اس بده که بدونم به بهشت دنیا رسیدی...

خب تفکرات و نظرات همیشه با هم فرق داره و اگر غیر از این باشه باید نگران بشیم...
به هر حال بزرگترین بودم هم جذابه و هم تازگی هم داره چون تکه....


واقعا ایمان پسر مهبرونیه من که خیلی دوسش دارم در حد برادرم شاید از برادرم هم بهش نزدیکتر باشم....و ایمان جان هم همیشه به من لطف داشتن..


این بلیط قیمتی نداره ترنج جان وقتی که توی اون ایر لاین کار کنی اینا برات مجانی میشه و جزو حقوق ماهیانت چندتایی هم بلیط داری که معمولا برای کارمندای خود شرکتها توی بهترین جای هواپیماس پس میدونم که دور نیست دور دنیا گشتن به عنوان فلایت مکانیک با بهترین ایر لاینها و با بهترین دوستانم....
اس ام اس میدم که بقل دستیتو ببینی(چشمک)

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

آقا ما مخلصیم.....
یادت باشه ایمان رو بندازیم وسط از حرفاش استفاده کنیم هر دوتایی!!!
تو می شی فلایت مکانیک، ایمان هم که صاحاب هواپیماست.. منم نخودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو نقشها یکمی با اجازتون من دست میبرم
ایمان صاحب هواپیما(وهمچنین فلایت مکانیک 1)
شما ناظر پرواز (هر شرکتی توی پروازهای مهمش همیشه یک ناظر داره که تیم پرواز کارشونو خوب انجام بدن)
من هم فلایت مکانیک 2

الهه چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.sokote-talkham.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی جالبی دارین؛من تاخالاسوارهواپیمانشدم:(
عکسای خیلی قشنگی بود؛مخصوصااون عکسی که 2تاتختخواب داشت:D
ممنونم ازتون؛خسته نباشین:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد