عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۸۱

دوستان سلام

این هفته یه هفته خیلی خوبه چون یکی از دوستام پروازی میشه پرواز اولش هم خیلی به یاد موندنیه فقط یادآوری میکنم که تو تیک آف اول که خیلی خاصه عاشقای پروازو یادت نره....



میدونم قراره این صحنه را زیاد ببینی ولی دوست دارم اولین بار کاکپیت این شکلی را توی عکسای من ببینی...


حالا که عکس از کاکپیت های قدیمی میذارم از ۷۰۷های خودمون هم عکس میذارم

این داخل کاکپیت ۷۰۷ تنها شرکته ایرانی هست که هنوز از ۷۰۷ استفاده میکنه....


۷۷۷ شرکت امارات ...واقعا این عربها بلدن چجوری هواپیماشونو رنگ کنن که قشنگ به نظر برسه به اسم شرکت روی موتور ها دقت کند که با نور خورشید مثل طلا میدرخشه...


این هم ایرباس A-380 امارات ...به زیر هواپیما توجه کنید حتی زیر هواپیماشون  هم اسم شرکت را نوشتن تا جلب توجه کنه و برای خودون مشتری جذب کنن .....

ای کاش شرکت های ایرانی هم به رنگ آمیزی بهتر هواپیماها فکر میکردن ...

نظرات 11 + ارسال نظر
مهشید شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام علیرضا
خوبی ؟؟!؟ بهتری ؟؟!!؟

اول اینکهب ه دوستت تبریک میگم .لبخند.گل.

دوم اینکه چه عکس های خوشگلی گذاشتی !
وااااااااای که چقدر اون کابین اول منظره اش قشنگههههه !
خیلی رویایی و فوق العاده زیباهستش.

جدآ دم شرکت های عربی گرم ! خواپیماهاشون همیشه زا تمیزی و قشنگی برق میزنه !

دستت درد نکنه
مثل همیشه عالی و تک
گل.گل.گل

سلام مهشید خانم
خوبم بهتر شدم...

اون عکس اول برای دوستم هست سعی کردم بهترین عکسم باشه...



واقعا هواپیماهای این عربها همیشه تمیز و نو هست...

خوشحالم که این بار هم تونستم پست خوبی بنویسم

مینو شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

منتظرم عکسا باز شن !! :دی

باز شدن؟

daizy شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.daizy.persianblog.ir

علیرضا جون چطوری؟
اولین نظر منم .ارزششو نداره که بیای ناردونه و ی سلام بدی؟
من دارم هررز بیشتر میفهمم که علامت تعجب اطلاعاتتم

من خوبم تو چطوری دیزی ؟
من حتما میام وبلاگت و بهت سر میزنم ...
ولی خوب یکمی دیر به دیر آپ میکنی....

چرا علامت تعجب؟!

رویال شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

عکس اولیت به شکل وحشتناکی آدمو دیوونه میکنه من هر چی بهش نگاه میکنم سیر نمیشم

همیشه سعی میکنم عکس اولم بهترین باشه حالا که هدیه هم بود معلومه باید عالی و رویایی باشه...

ایمان ۷۴۷ یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام علیرضا.
عکس ها واقعا جاب بود تا جایی که با دیدن عکس چهار برای اولین بار از 380 خوشم اومد.
ممنون و خسته نباشی.

سلام ایمان جان چطوری؟
خوشحالم که تونستم با نشون دادن یک عکس از زاویه ای متفاوت یک زشت مادر زاد را زیبا نشون بدم(چشمک)

یوسف دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ http://youcomco.blogfa.com

از طرف منم به دوستت تبریک بگو، راستی اینایی که واسه بار اول میپرن نباید شیرینی یا سور بدن؟؟؟

چشم حتما میگم....


حتما باید سور بدن ولی دیگرانو میپیچونن

رویال دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام
من همونم که دیشب دق دادمت ! معذرت میخوام که مرض داشتن جزو علایقه شخصیمه اما تلاش میکنم در مورد تو انسان بهتری باشم .با تشکر

سلام
دونقطه پرانتز باز

خانوم لیمو سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

سلام علیرضای عزیز..از محبتی که همیشه به ما داری ممنونم..
عکسها عالییییییییییییی بود...همین الان دلم یه مسافرت خواست با هواپیما...جواب دل من و کی میده اخه!!! {چشمک)

سلام لیمو خانم
جواب دل شمارو فک کنم باید هلو جان بده و برات بلیت رفت و برگشت مشهد بفرسته(چشمک)

پریسا جون چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

Zamo0oNe

پریسا جون پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

ایشالا روزی داداشم
که به زودی بیای و شروع به کار خودت رو خبر بدی

خدا از دهنت بشنوه آبجی...
اون موقع یه شیرینی توپ به رفیقام میدم...

رضا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://hammaarefi.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
اگه مایل به تبادل لینک هستی
یه ندا بده...
ما رو هم معارفی لینک کنید.
شما رو چی لینک کنیم؟

دوست عزیز سلام
ممنون چشماتون قشنگ میبینه ....
ولی وبلاگ شما خیلی خیلی دولتی و سیاسی هست و من کلا آدم سیاسی نیستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد