عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۸۴


دوستان سلام


امیدوارم که از تصاویر این هفته لذت ببرین


بوینگ ۷۴۷sp ایران ایر در حال فرود در یک باند برفی در سال 1998 در فرودگاه گوتنبرگ...


دوستانی که توی ایران ایر هستن میگن وقتی این spکوچلوها چند سال یکبار میرن امریکا مکانیکهای امیرکایی دور این هواپیماها جمع میشن و از مکانیکهای ایرانی میپرسن اینا چجوری هنوز پرواز میکنن؟!


747sp از یک زاویه دیگه البته این عکس در لندن گرفته شده و در سال 1996

البته الان دیگه رنگ آمیزی ایران ایر عوض شده و دیگه هواپیماهاش این خط آبی قشنگ را روی بدنشون ندارن و همشون سفید هستن و فقط دمشون لوگو داره...ای کاش یکمی هم به رنگ آمیزی قشنگتر اهمیت بدن...




MD-11 خطوط هوایی
KLM - Royal Dutch Airlines

خیلی خوب میشد از این مدل MD هم توی ایران استفاده میکردن چون با چیزایی که من دربارش خوندم و شنیدم یه هواپیما خوب میتونه باشه و هزینه نگهداریش هم پایین هست....






برای این عکس هم جمله عکاس را مینویسم فقط محل عکس را میگم که نمایشگاه هوایی تهران هست


 I love Charlie Charlie in this weather more


January 16, 2011


نظرات 14 + ارسال نظر
مهشید جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
خوبی ؟!؟
مثل همیشه باسلیقه ی خوب و آگاهانه انتخاب شده بودن عکسهات
عکس اول و آخرت حرف نداشت
خیلی زیبا بود
عکس سوم هم نوع قشنگی بود
ممنونم از زحمتت
عالی بودن
گل.گل.گل

مهشید خانم سلام
خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده....
من خودم عاشق عکس اول هستم...

ممنون که همیشه بهم سر میزنید

ابی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

علیرضا٬ سنگینیه وبت واسه اون عکسهاست که مستقیما از ایرلاینرز میذاری و هر کدومشون اندازه یه والپیپر حجم دارن
میتونی کوچک ترش رو یجا دیکه اپلود کنی و عکس ایرلاینرز رو هم لینک کنی
موفق باشی

ممنون دوست عزیز از راهنماییتون
خودم تو فکر این کار هستم ولی برای بعد از امتحانام....

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام.
تعجب آمریکاییها جالبه توی اون صحنه!!!!
عکس آخری محشره.یادت میاد؟
واقعا زیباست ممنون

ایمان جان سلام
واقعا هم تعجبشون جالبه....

مگه میشه اون روز به یاد موندنی و رویایی یادم بره

ترانه شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام

چه عکسای خوشگلی!
ما چون زیاد از هواپیما سر در نمیاریم فقط میتوینم بگیم خوشگلن
دیگه به بزرگی خودتون ببخشید...

ولی زیبا بودن.
ممنون

سلام

چشماتون قشنگ میبینن

خب اگر این وبو کمی تا قسمتی بخونید و یکمی هم به نوشته ها توجه کنید من سعی میکنم که اطلاعاتتون را درباره هواپیماها بالا ببرم...

ولی اولش با همین زیبا بودن هم شروع کردن خوبه...

ممنون از این که اومدین

خانوم لیمو شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

مثل همیشه عااالی گل گل گل
عکسها فوق العاده بودن مخصوصا عکس اخر..
پست قبل رو هم خوندم واقعا جالب بود..الان با این اطلاعاتی که به ما دادی هرکدوم واسه خودمون یه مهندس شدیم ..{چشمک}
موفق باشی گل..

لیمو خانم سلام
قبل از هر چیز بگم که چرا وبلاگتون قسمت کامنتهاش خراب شده؟ من نمیتونم کامنت بذارم....

خوشحالم که میتونم این اطلاعات کمم را انتقال بدم ...
ممنون که همیشه به من سر میزنید::گل::

نیش آباد یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://NISHABADBLOGFA.OM

..................... UP.............................UP .....................UPUP.............................UP .....................UPUP.............................UP .....................UPUP.............................UP


NISHABAD

خانوم لیمو یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

مشگل از بلاگها بوده فک کنم الان درست شده باشه..به هرحال از اینکه به یاد ما هستی ممنون..

علیرضا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://phantom89.blogfa.com

سلام عزیزم .خوبی چقدر به هم شبیه هستیماااا عجب.
I FEEL THE NEED. THE NEED FOR SPEED

بله واقعا شبیه هستیم

I FEEL THE NEED. THE NEED FOR SPEED

امیر چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام.تقریبا همه وب لاگت رو خوندم قشنگه خسته نباشی .
یه سوال
مهندس پرواز درجش چه شکلیه؟
سه تا خط طلایی یا سه خط طلایی با دوتا قرمز؟
هرجا یه جوره .
ممنون میشو راهنماییم کنی و یه سری طلاعات ناب از مهندس پرواز به من بدی

سلام دوست عزیز
ریت مهندس پرواز یا FE سه خط طلایی با دو خط قرمز هست....

توی هواپیماهای جدیدی مهندس پرواز نداریم مثل ایرباس 300-600 و 310و BAE146 و....
وجایگزینش یک کامپیوتر شده...
وظایف مهندس پرواز نظارت بر عملکرد سیستمهای هواپیماس و کنترل بعضی از اونها مثل کنترل سیستم ایرکاندیشن و دمای آن و کنترل سوخت و کنترل APU و.....

دختر نارنج و ترنج جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ http://toranjbanoo.com

سلام علیرضای عزیز
این عکس آخری معرکه بود! یعنی همه قشنگ بودن اما این یکی، یه چیز دیگه ست!!!!....
جدی که راست گفته عکاسش.....
مرسی.. مثل همیشه عالی بود. باهات موافقم. رنگ آمیزی سابق خیلی زیباتر بوده. کاش توجهشون به رنگ آمیزی "حداقل" بیشتر از این بود!!!
بازم ممنون..

ترنج بانو سلام
عکس آخری برای واقعا جذابه به خاطر این که خیلی این چارلی چارلی را زیر و رو کردم و خودم ازش خیلی عکس گرفتم ولی این یه چیزه دیگس...

واقعا ای کاش فقط یکمی به فکر زیبای هواپیماها هم بودن نه این که بیان روشون نقاشی های قشنگ بکشن نه در اون حد هم ازشون توقع نداریم ولی حداقل قشنگتر رنگ بشن و هواپیماها تمیز تر باشن ...
تمیز بودن هواپیما به پیدا کردن ترکهای بدنه خیلی خیلی کمک میکنه...ولی کیه که عمل کنه...

مینو جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

من عاشق عکس اولیه شدم ...
خییلی قشنگه ...

چون قشنگه اول گذاشتمش

مینو جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ

مکانیکای ایرانی چی جواب میدن به آمریکاییا ؟؟
لابد میگن به سختی !! :پی

ایرانیا هم حتما میگن اینا با بیمه امام زمان هنوز پرواز میکنن

مینو جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

ممنون از عکسا و اطلاعات ...

خسته نباشی ...

راستی عکس آخریه هم خیلی قشنگه ...
( من فقط اولی و دومی و آخریو دیدم)

خوشحالم که از این پستم خوشت اومده

کمال سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

ساملیک داش علیرضای گل گلاب ناب و کمیاب. اصل حالت چطوره؟ ما خوبیم . راستیاتش ما خیلی کشته مرده این ۷۴۷ بودیمو هستیم . البت زمونه بد فرم با ما تا کرد که ما نتونستیم حتی شاگرد شوفر این طیاره بشیم . الان یه پیکان وانت داریم گاز خورش خوبه اتوبان تهران کرج میندازمش توهم میزنم که تو ۷۴۷ نشستم گه گداری واس اینکه این دل لامسب نگیره یه سری میریم نمایشگاه دل سیر نگاهش میکنیم بلکه دلمون وا شه ملتفتی چی گفتیم. آ قربون داداش. راستی بدخاه مدخاه داری در خدمتیم .عجب اینترنتی داری ای ول

عالیه نگه داشتن عشق از رسیدن بهش سخت تره امیدوارم که همیشه همینجوری عاشق باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد